Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sander Svendsen tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror mere på Opondo som direkte erstatning hvis det er det man søger. Også muligt man er nød til at gøre det hele lidt anderledes når han ikke er der.
    Casper var midtbanespiller. En offensiv en af slagsen. Sander er angriber som jeg læser det. Hvis man hentede en som Pål ville man kunne spille en rigtig 3-4-3 istedet for 3-6-1. Lidt lige som FCM gør det
    Enig. Ser klart Opondo som den direkte erstatning for CN. Men ellers har Eske også noget af det samme, når han er i form - det synes jeg han viste i efteråret.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Enig. Ser klart Opondo som den direkte erstatning for CN. Men ellers har Eske også noget af det samme, når han er i form - det synes jeg han viste i efteråret.
      Præcis. Og det er bare så ærgeligt at Eske er skadet. Ellers kunne han virkelig have fået chancen igen efter Caspers afgang og Opondo et godt stykke fra 100%. Men han må komme stærkt igen og kæmpe sig ind på holdet hurtigst muligt

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Præcis. Og det er bare så ærgeligt at Eske er skadet. Ellers kunne han virkelig have fået chancen igen efter Caspers afgang og Opondo et godt stykke fra 100%. Men han må komme stærkt igen og kæmpe sig ind på holdet hurtigst muligt
        Ret sikker på Eske var med hele træningen tirsdag.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

          Ret sikker på Eske var med hele træningen tirsdag.
          Han har stadig været skadet i 3 måneder og har ikke deltaget i kamp siden. Det kommer til at tage et stykke tid og jeg forventer ikke at se ham i truppen de første kampe

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Han har stadig været skadet i 3 måneder og har ikke deltaget i kamp siden. Det kommer til at tage et stykke tid og jeg forventer ikke at se ham i truppen de første kampe
            Dog ikke skadet ;)
            Men ja, hele træningen igennem var ham og Opondo også "indskifterne" for Greve og Frøkjær.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Præcis. Og det er bare så ærgeligt at Eske er skadet. Ellers kunne han virkelig have fået chancen igen efter Caspers afgang og Opondo et godt stykke fra 100%. Men han må komme stærkt igen og kæmpe sig ind på holdet hurtigst muligt
              Jeg ser virkelig frem til at se Eskesen tilbage i omdrejninger. Han havde et lovende efterår og faldt så lidt ud inden hans skade i foråret.

              Jeg tror dog stadig meget på hans potentiale. Nu er det noget tid siden jeg har overværet en træning, men når jeg har er Eskesen ofte svær at overse. Han spiller med god energi og kan bare noget med udfordringer og vendinger i små rum som nærmest ikke andre i truppen kan. I kamp har han ofte været lidt stresset og måske forsøgt lidt for meget.

              Comment


                #37
                Hammerby henter Aron J i Werder Bremen. Så ikke noget at sige til Sander kom i overskud

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...erliga-bomber/

                Håber han bliver god for os og bliver en af SL sæsonens åbenbaringer

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Præcis. Og det er bare så ærgeligt at Eske er skadet. Ellers kunne han virkelig have fået chancen igen efter Caspers afgang og Opondo et godt stykke fra 100%. Men han må komme stærkt igen og kæmpe sig ind på holdet hurtigst muligt
                  Det ville være så fedt hvis Eske og JJT kunne gå gennem en sæson uden skader.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Sander spillede 90 min i sin afskedskamp for Odds. Dog uden scoring og med et nederlag i baggagen. Han ankommer tirsdag hvor man holder træningsfri og er klar til at træne med fra onsdag.

                    Comment

                    Working...
                    X