Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sander Svendsen tråden
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Enig. Ser klart Opondo som den direkte erstatning for CN. Men ellers har Eske også noget af det samme, når han er i form - det synes jeg han viste i efteråret.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Præcis. Og det er bare så ærgeligt at Eske er skadet. Ellers kunne han virkelig have fået chancen igen efter Caspers afgang og Opondo et godt stykke fra 100%. Men han må komme stærkt igen og kæmpe sig ind på holdet hurtigst muligt
Comment
-
Han har stadig været skadet i 3 måneder og har ikke deltaget i kamp siden. Det kommer til at tage et stykke tid og jeg forventer ikke at se ham i truppen de første kampe
Men ja, hele træningen igennem var ham og Opondo også "indskifterne" for Greve og Frøkjær.
Comment
-
Præcis. Og det er bare så ærgeligt at Eske er skadet. Ellers kunne han virkelig have fået chancen igen efter Caspers afgang og Opondo et godt stykke fra 100%. Men han må komme stærkt igen og kæmpe sig ind på holdet hurtigst muligt
Jeg tror dog stadig meget på hans potentiale. Nu er det noget tid siden jeg har overværet en træning, men når jeg har er Eskesen ofte svær at overse. Han spiller med god energi og kan bare noget med udfordringer og vendinger i små rum som nærmest ikke andre i truppen kan. I kamp har han ofte været lidt stresset og måske forsøgt lidt for meget.
Comment
-
Hammerby henter Aron J i Werder Bremen. Så ikke noget at sige til Sander kom i overskud
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...erliga-bomber/
Håber han bliver god for os og bliver en af SL sæsonens åbenbaringer
Comment
-
Præcis. Og det er bare så ærgeligt at Eske er skadet. Ellers kunne han virkelig have fået chancen igen efter Caspers afgang og Opondo et godt stykke fra 100%. Men han må komme stærkt igen og kæmpe sig ind på holdet hurtigst muligt817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
Comment