Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det kan vi da godt enes om. Men hvad så med Sander og Opondo? Skal de så også bare væk igen?
    Alle skal have en chance Opondo er vel i niveau tæt på at være 1 til 1 erstatning for CN men jeg nærer da et håb om at han kan udvikle sig til en ganske god spiller.
    Sander kender jeg ikke det fjerneste til men bare det at slippe af med Helenius er en gave der gør at afløseren har lang snor.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Og så hentede FcK en ny målmand. Spændende hvem der ender i kassen mod os, men på længere sigt er pladsen nok tiltænkt deres nye mand.
    Gryte står 100% mod os. Men ja. Gryte på bænken ville da være..... Synd for ham

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Så er vejen til spilletid banet for Gryte :
    https://www.bt.dk/superligaen/offici...-jesse-joronen
    Og så hentede FcK en ny målmand. Spændende hvem der ender i kassen mod os, men på længere sigt er pladsen nok tiltænkt deres nye mand.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Nogen der har et kvalificeret gæt på, hvor mange vi bliver søndag?
    Jeg tænker 7-8000 hvis det holder tørt

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Nogen der har et kvalificeret gæt på, hvor mange vi bliver søndag?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Fester og KEP virker til at ville blive her - fik lige hilst på KEP i dag, da han var ude og lufte barnevognen ved 18-tiden, så det lader til at han og familien bliver her, som de hele tiden har givet udtryk for

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg syntes nu at de fleste vi har tager byen og klubben til sig og får den ind under huden..
    Det kan jeg sagtens leve med
    Fester og KEP virker til at ville blive her - fik lige hilst på KEP i dag, da han var ude og lufte barnevognen ved 18-tiden, så det lader til at han og familien bliver her, som de hele tiden har givet udtryk for

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg vil hellere have en profil, som de unge kan lære af og så bruge JJT eller Eske fremfor at bruge Kløve og CN. Vores talenter er ikke gode mok til at få os i toppen, men det er spillere som Kløve heller ikke. Hellere nøjes med 1 god profil udefra fremfor 2 jævne spillere.
    Det kan vi da godt enes om. Men hvad så med Sander og Opondo? Skal de så også bare væk igen?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vores talenter er simpelthen ikke gode nok til at få os i toppen af superligaen. Vi har brug for profiler udefra de kan læne sig op af og lære af. Om det så er lejesoldater ved jeg ikke. Jeg syntes nu at de fleste vi har tager byen og klubben til sig og får den ind under huden..
    Det kan jeg sagtens leve med
    Jeg vil hellere have en profil, som de unge kan lære af og så bruge JJT eller Eske fremfor at bruge eks Kløve og CN. Vores talenter er ikke gode mok til at få os i toppen, men det er spillere som Kløve heller ikke. Hellere nøjes med 1 god profil udefra fremfor 2 jævne spillere.

    Ja muligt de tager byen og klubben til sig lige som Tingager mens han var her, det skal de jo give udtryk for mens de hæver lønnen her ;-). Fælles for alle vores spillere vi har hentet udefra er at de lidt groft sagt er grå mus og ikke er de vilde profiler hverken i ligasammenhæng eller som trøjesælgere for klubben.
    vi har ikke en eneste spiller som kan drible udenom en papkasse, eller som appelerer til publikum, eller til unge fynboer som har en FCK el BIF trøje.
    Last edited by Magge; 11-07-2019, 20:13.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Og hvor henne ser du mig ønske spillere som Helenius, CN og Kløve? Er vel netop det modsatte jeg argumenterer for. Nemlig ikke at hente sådanne typer, men i stedet bruge vores egne unge folk. Det er IKKE mig der kræver 4 transfers, tværtimod.
    jamen vi er jo ret enige

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Og hvor henne ser du mig ønske spillere som Helenius, CN og Kløve? Er vel netop det modsatte jeg argumenterer for. Nemlig ikke at hente sådanne typer, men i stedet bruge vores egne unge folk. Det er IKKE mig der kræver 4 transfers, tværtimod.
    Vores talenter er simpelthen ikke gode nok til at få os i toppen af superligaen. Vi har brug for profiler udefra de kan læne sig op af og lære af. Om det så er lejesoldater ved jeg ikke. Jeg syntes nu at de fleste vi har tager byen og klubben til sig og får den ind under huden..
    Det kan jeg sagtens leve med

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Øhhh er vi ikke smækfyldt med spillere udefra?

    Nu får vi heldigvis Oliver i målet, ellers er der vel ingen af vores egne som er sikre i start 11’eren.

    Jeg mener så ikke spillere som Kløve, Casper, Helenius er/var andet end fyld i truppen som hverken løfter niveauet fra midterhold til tophold, sælger trøjer eller lokker folk til stadion.
    Og hvor henne ser du mig ønske spillere som Helenius, CN og Kløve? Er vel netop det modsatte jeg argumenterer for. Nemlig ikke at hente sådanne typer, men i stedet bruge vores egne unge folk. Det er IKKE mig der kræver 4 transfers, tværtimod.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    RJL. Nu kronraget og fyldt med selvtillid. Kan kun blive godt
    Ha ha! jeg elsker den kommentar. Med alle muligheder for bagslag, så er det sgu den attitude jeg har manglet lidt fra flere spillere. Jeg vil gøre en forskel - GIV MIG BOLDEN!

    Jeg begynder for alvor at glæde mig til sæsonen!

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    En lejesvend er imo en spiller som Kløve der intet flytter ift truppens niveau, som er hentet i mangel af bedre, som ikke bliver i klubben i mange år, som kæmper med egne unge om spilletid, som ikke har udviklings eller salgspotentiale.
    Det er spillere der er nødvendige i en klub som vores, men det er spillere som fastholder os som midterklub.
    Jeg tror ikke at Kløve bliver mange år i klubben, men det er også det eneste som jeg er enig med dig i :-)
    Jeg synes han spillede en fin sidste sæson :-)

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    En lejesvend er imo en spiller som Kløve der intet flytter ift truppens niveau, som er hentet i mangel af bedre, som ikke bliver i klubben i mange år, som kæmper med egne unge om spilletid, som ikke har udviklings eller salgspotentiale.
    Det er spillere der er nødvendige i en klub som vores, men det er spillere som fastholder os som midterklub.
    Synes du rammer fuldstændig ved siden af.... men det er vel baseret på din ekstrem subjektive vurdering.... som åbenbart må være sandheden !

    Leave a comment:

Working...
X