Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Fcm vinder heldigt 1-0 over Esbjerg.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Efb har ifølge Livescore kun 16 mand i truppen idag mod FCM. Så vi er ikke de eneste der ser lidt tynde ud fra start

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg er skuffet over de manglende indkøb. Hvor forsvinder transferpengene hen. I ågerkarlenes lommer? Ny ledelse af OB tak
    Det tror jeg desværre ikke du har råd til at købe.

    Men giv nu tid.
    Ja FCK er svære at slå, men vel nemmest lige pt.

    Vil jeg håbe JH bruger 4-5 mil. på en spiller der kun 'MÅSKE' kan hjælpe os. NEJ.

    Vil jeg have de ser på markedet og køber ham der forstærker os for de samme 4-5 mil. Jada.

    Lad os nu se.
    Kampen i morgen afgører jo intet, og jeg frygter sgu ikke de første 11.
    Og hvem siger JM behøver skifte ud.

    Slap nu af, OB ved godt vi skal have mere ind, men hvorfor bruge 4-5 mill. på en lotto kupon, hvis du kigger på mulige stjerner til det samme?

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Jeg er skuffet over de manglende indkøb. Hvor forsvinder transferpengene hen. I ågerkarlenes lommer? Ny ledelse af OB tak

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striberne2017 Se indlæg

    Kan du citere lidt fra artiklen til os uden + abbonement? :-)
    Desværre. Kan kun læse det samme som dig

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Jeg synes det er pinligt at Jesper og Co lader os starte poinyjagten med et så svagt hold. JM kan ikke gøre dette hold til et hold der får point de næste kampe.

    Leave a comment:


  • Striberne2017
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til at Eske,JJ og Kløve er i spil til søndagens kamp

    https://www.fyens.dk/sport/Flere-OB-...rtikel/3365585
    Kan du citere lidt fra artiklen til os uden + abbonement? :-)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    God humor:

    "Nature Energy Park er nemlig det stadion, som Sten Grytebust har lukket flest mål ind på i Danmark… "
    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...478050304?s=19

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lyder til at Eske,JJ og Kløve er i spil til søndagens kamp

    https://www.fyens.dk/sport/Flere-OB-...rtikel/3365585

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Vi fortsætter nedtællingen til kampen mod FCK, og i dag har vi snakket med Oliver Lund.

    http://obstruktion.dk/2-dage-tilbage...-i-defensiven/

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Syntes du det er en spiller som rykker os i niveau , som er markant bedre end JJT og Eske, som byens børn gerne vil have en OB trøje med og som begejstrer publikum?
    JJT og Eskesen er jo skadet hele tiden. Kløve næsten aldrig så det giver god mening at han er stamspiller.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Men det svarer jo ikke rigtig på spørgsmålet omkring de så har sin berettigelse i OB ifølge dig, da de jo bare er lejesoldater uden tilstrækkeligt niveau og står i vejen for egne talenter??
    Som jeg skrev andet steds så er sådanne spillere nødvendige i en midterklub som OB så længe vi ikke udvikler egne spillere nok med tilstrækkeligt niveau og så længe vores økonomi er så ringe som den er.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

    Jeg tror ikke at Kløve bliver mange år i klubben, men det er også det eneste som jeg er enig med dig i :-)
    Jeg synes han spillede en fin sidste sæson :-)
    Syntes du det er en spiller som rykker os i niveau , som er markant bedre end JJT og Eske, som byens børn gerne vil have en OB trøje med og som begejstrer publikum?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Alle skal have en chance Opondo er vel i niveau tæt på at være 1 til 1 erstatning for CN men jeg nærer da et håb om at han kan udvikle sig til en ganske god spiller.
    Sander kender jeg ikke det fjerneste til men bare det at slippe af med Helenius er en gave der gør at afløseren har lang snor.
    Men det svarer jo ikke rigtig på spørgsmålet omkring de så har sin berettigelse i OB ifølge dig, da de jo bare er lejesoldater uden tilstrækkeligt niveau og står i vejen for egne talenter??

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Og så hentede FcK en ny målmand. Spændende hvem der ender i kassen mod os, men på længere sigt er pladsen nok tiltænkt deres nye mand.
    Lidt overraskende for mig, havde forventet de ville hente en ung keeper der på sigt skulle blive et nyt stort salg.

    Leave a comment:

Working...
X