Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Efter dagens træning tror jeg kløve er i start 11. Så også ud til Marco Lund starter. Eske er helt sikkert ude.
    Derudover gør Oliver Lund det vildt godt synes jeg. Stærk tekniker med en vanvittig fysik. I mine øjne bør han starte inde på midten. Men kommer jo lidt an på hvad formation Jakob Michaelsen vælger. Er det 4 eller 5 på midten?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...and-og-thomsen

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Nedtællingen til FCK-kampen nærmer sig sin afslutning, og i dag er det vores træner, Jakob Michelsen, vi har snakket med.

    http://obstruktion.dk/1-dag-tilbage-...en-korte-bane/

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Jeg frygter virkelig meget kampen i morgen. Det er ikke et imponerende hold vi stiller med. Heldigvis ser Tverskov, Leuwin og Drachman ud til at være klar. Så fundamentet burde være til stede. Tænker det bliver sikker 2-0 sejr til FCK. Vi har ingen offensiv, Kadrii kan ikke gøre alt selv. Det er for nemt at lukke ned.
    Tænker vi virkelig skal sætte vores lid til vores back forhåbentlig er det Varela/Bartolec der spiller og det kan udnyttes eller Bengtsson som jo ikke har været imponerende siden han kom tilbage, men ja ser presset ud.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Jeg frygter virkelig meget kampen i morgen. Det er ikke et imponerende hold vi stiller med. Heldigvis ser Tverskov, Leuwin og Drachman ud til at være klar. Så fundamentet burde være til stede. Tænker det bliver sikker 2-0 sejr til FCK. Vi har ingen offensiv, Kadrii kan ikke gøre alt selv. Det er for nemt at lukke ned.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    Har du noget at bidrage med asshole?. Eller er du på en happy clappy?
    God weekend til dig også. Mener du bidrage med ting til FCK kampen eller bare random Thorborg bashing?

    PS. Hvad fanden er happy clappy?

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

    Nu hvor du har oprettet din OB som krejlerklub tråd er det vel ikke nødvendigt at skrive det samme alle steder?
    Har du noget at bidrage med asshole?. Eller er du på en happy clappy?

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Uanset hvem OB stiller med, så må succeskriteriet være at få point. Jacob Michelsen er en dygtig håndværker, og han kan sætte holdet op til point. Vi må hjælpe til på stadion, så rotterne kan sendes hjem og mærke at de har været i Odense

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg er skuffet over de manglende indkøb. Hvor forsvinder transferpengene hen. I ågerkarlenes lommer? Ny ledelse af OB tak
    Nu hvor du har oprettet din OB som krejlerklub tråd er det vel ikke nødvendigt at skrive det samme alle steder?

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Som skrevet tidligere, så er jeg meget interesseret i 3 billetter til kampen imorgen, hvis der er nogen der ligger inde med nogle ekstra sponsor-billetter i denne sommerferietid.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg synes det er pinligt at Jesper og Co lader os starte poinyjagten med et så svagt hold. JM kan ikke gøre dette hold til et hold der får point de næste kampe.
    Uenig. Det er stort set lige så stærkt som det vi fik masser af point med sidste sæson. I den første kamp er vi meget ramt af skader, ja, men det skulle gerne se meget bedre ud mod Lyngby, hvor vi også har Sander med.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striberne2017 Se indlæg

    Kan du citere lidt fra artiklen til os uden + abbonement? :-)
    Der står noget om at JJT, Eske og Kløve træner med, men at det naturligvis kun kan være begrænset spilletid hvis de stadig er i betragtning efter fredagens træning, som vil vil hvordan kroppen reagere på belastningen

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Måske er der sat en del transferpenge af til forlængelser? De er jo heller ikke billige. Det indeholder ved profiler oftest et kontant beløb også ved siden af en lønstigning? Vi ved det ikke?
    Jeg er da heller ikke ovenud tilfreds men nægter altså at tro på de bare drikker kaffe og klapper hinanden på ryggen.. Der bliver arbejdet på at få tingene til at lykkedes
    Meget enig

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg er skuffet over de manglende indkøb. Hvor forsvinder transferpengene hen. I ågerkarlenes lommer? Ny ledelse af OB tak
    Måske er der sat en del transferpenge af til forlængelser? De er jo heller ikke billige. Det indeholder ved profiler oftest et kontant beløb også ved siden af en lønstigning? Vi ved det ikke?
    Jeg er da heller ikke ovenud tilfreds men nægter altså at tro på de bare drikker kaffe og klapper hinanden på ryggen.. Der bliver arbejdet på at få tingene til at lykkedes

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Fcm vinder heldigt 1-0 over Esbjerg.
    Men det er sjovt at de godt kan vinde når de skal fucking klamme kællinger derovre. Jeg hader FCM

    Leave a comment:

Working...
X