Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ik nødvendigvis, vi skal agere ud fra hvad økonomien tillader.

    jeg vil gerne af med nogle lejesvende og give mere spilletid til de få unge af vores egne unge.
    Vi er for så vidt ikke voldsomt uenige. Jeg var bare interesseret i at vide hvorfor Københavnstinker mente at vi med vores størrelse lige præcis skulle mangle mindst 3-4 spillere mere. Personligt ville jeg være fint tilfreds med to.

    Comment


      #47
      Hello

      OB er den eneste klub i Midtdanmark, og Danmarks 3.største by. Derfor bør klubben have potentiale til at byde de bedste op til dans. I stedet er klubben lysår efter FCK, FCM - og til dels også Brøndby.

      Jeg mener at OB mangler 3-4 spillere -

      1 målmand - jeg håber at jeg bliver modbevist
      (1 forsvarsspiller)
      1 power midtbanespiller med klasse og udstråling
      1 angriber der kan afslutte og kan spille lidt beskidt.

      OB har ejergruppen der kan investere i en bedre trup. Jeg synes ikke at det er godt nok - og jeg synes ikke at de nuværende unge spillere kan betegnes som talenter.

      beklager

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Hello

        OB er den eneste klub i Midtdanmark, og Danmarks 3.største by. Derfor bør klubben have potentiale til at byde de bedste op til dans. I stedet er klubben lysår efter FCK, FCM - og til dels også Brøndby.

        Jeg mener at OB mangler 3-4 spillere -

        1 målmand - jeg håber at jeg bliver modbevist
        (1 forsvarsspiller)
        1 power midtbanespiller med klasse og udstråling
        1 angriber der kan afslutte og kan spille lidt beskidt.

        OB har ejergruppen der kan investere i en bedre trup. Jeg synes ikke at det er godt nok - og jeg synes ikke at de nuværende unge spillere kan betegnes som talenter.

        beklager
        En OB klub med Top 3-4 ambitioner og økonomi ville hente Saba,Pål og Thelander. Ville nok koste 10 mill. Men det har BIF brugt på 1 spiller alene..
        Vi har solgt for 27 mill i 2019 og kan hente 5-6 millioner mere ved et Eriksen salg. Det er 32-33 millioner.

        Ville være rart at nå et punkt i økonomien hvor man kunne tillade sig at bruge 1/3 af det man får ind, men der er vi ikke endnu desværre.
        Og køb af disse 3 spillere ville heller ikke genere fremtidige store transfers. Men det burde give os en hurtig succes og bringe os op i et andet niveau igen.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          En OB klub med Top 3-4 ambitioner og økonomi ville hente Saba,Pål og Thelander. Ville nok koste 10 mill. Men det har BIF brugt på 1 spiller alene..
          Vi har solgt for 27 mill i 2019 og kan hente 5-6 millioner mere ved et Eriksen salg. Det er 32-33 millioner.

          Ville være rart at nå et punkt i økonomien hvor man kunne tillade sig at bruge 1/3 af det man får ind, men der er vi ikke endnu desværre.
          Og køb af disse 3 spillere ville heller ikke genere fremtidige store transfers. Men det burde give os en hurtig succes og bringe os op i et andet niveau igen.
          Det er dét jeg mener. OB burde have større ambitioner. Man har grundlaget for at hæve ambitionsniveauet, men der er noget der ikke fungerer i ledelsen. Det gør at klubben kører ret uforløst og tungt.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

            Det er dét jeg mener. OB burde have større ambitioner. Man har grundlaget for at hæve ambitionsniveauet, men der er noget der ikke fungerer i ledelsen. Det gør at klubben kører ret uforløst og tungt.
            Det kan vel først føres ud i praksis hvis OSE var en koncern der kunne tjene penge uden om OB. Hvis kæmpe huller ikke konstant skulle lukkes. Jeg kan sgu sagtens forstå at Thorborg ikke ønsker at tilføre 60 mill hvert 3. År men det føles stadig som om at man prøver at få gryden i kog med en bunke lunkne spillere..
            Jeg føler virkelig vi har en chance i år til at lave noget større end sidste år. Men det kræver at man lige kortvarigt skruer op for bluset og henter 3 profiler ind som kan give vores unge talenter lidt at læne sig op af.
            Det ønsker man nok ikke at tage chancen med og så må vi bare glæde os over at vi i det mindste er ovre sparetiderne og at mange spændende tiltag er på trapperne

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Hvem er lejesvende pt i dine øjne da?
              Lad mig lige slå fast igen at lejesvende IKKE er negativt eller nedladende ment.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                En OB klub med Top 3-4 ambitioner og økonomi ville hente Saba,Pål og Thelander. Ville nok koste 10 mill. Men det har BIF brugt på 1 spiller alene..
                Vi har solgt for 27 mill i 2019 og kan hente 5-6 millioner mere ved et Eriksen salg. Det er 32-33 millioner.

                Ville være rart at nå et punkt i økonomien hvor man kunne tillade sig at bruge 1/3 af det man får ind, men der er vi ikke endnu desværre.
                Og køb af disse 3 spillere ville heller ikke genere fremtidige store transfers. Men det burde give os en hurtig succes og bringe os op i et andet niveau igen.
                Nu kan man jo ikke bruge penge fra et potentielt Eriksen-salg, som mere og mere tyder på ikke kommer til at ske.

                Og ja, vi kunne sikkert sagtens hente alle mulige sjove eller dygtige spillere ind. Og så kan vi få et helt hold af spillere udefra, som måske kunne rykke et par pladser op i tabellen (men som alligevel aldrig ville kunne konkurrere med FCM og FCK og de fleste år heller ikke med BIF). Det ville jeg personligt ikke finde voldsomt fedt, men hver sin smag.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Hello

                  OB er den eneste klub i Midtdanmark, og Danmarks 3.største by. Derfor bør klubben have potentiale til at byde de bedste op til dans. I stedet er klubben lysår efter FCK, FCM - og til dels også Brøndby.

                  Jeg mener at OB mangler 3-4 spillere -

                  1 målmand - jeg håber at jeg bliver modbevist
                  (1 forsvarsspiller)
                  1 power midtbanespiller med klasse og udstråling
                  1 angriber der kan afslutte og kan spille lidt beskidt.

                  OB har ejergruppen der kan investere i en bedre trup. Jeg synes ikke at det er godt nok - og jeg synes ikke at de nuværende unge spillere kan betegnes som talenter.

                  beklager
                  Det ville være dybt godnat at hente en målmand uden at give dem vi har chancen først. Også selvom du på baggrund af én kamp er helt sikker på at Oliver C. er komplet uduelig.
                  Vi har masser af dygtige midtbanespillere - også nogle med udstråling. Lige nu er vi voldsomt hårdt ramt af skader lige her, men vi skal jo ikke købe spillere ud fra at kunne stille et stærkt hold i én kamp.

                  Er til gengæld enig i at vi mangler en angriber - om han spiller beskidt er jeg ret ligeglad med, så længe han scorer mål.

                  Derudover mener jeg at vi mangler en backup til backerne - gerne en ung spiller med udviklingspotentiale; optimalt set en fra vores egen ungdomsafdeling, hvis nogen har niveauet her.

                  Comment


                    #54
                    Jeg håber virkelig at Oliver C overrasker mig, jeg ville bare ikke tage chancen. Vi har Drachmann med udstråling, og han vejer vel 70 kg og er 170 cm. Der mangler muskler, også i angrebet.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Lad mig lige slå fast igen at lejesvende IKKE er negativt eller nedladende ment.
                      Okay. Det lød bare sådan. Og umiddelbart kan jeg ikke finde dem længere i vores trup

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                        Nu kan man jo ikke bruge penge fra et potentielt Eriksen-salg, som mere og mere tyder på ikke kommer til at ske.

                        Og ja, vi kunne sikkert sagtens hente alle mulige sjove eller dygtige spillere ind. Og så kan vi få et helt hold af spillere udefra, som måske kunne rykke et par pladser op i tabellen (men som alligevel aldrig ville kunne konkurrere med FCM og FCK og de fleste år heller ikke med BIF). Det ville jeg personligt ikke finde voldsomt fedt, men hver sin smag.
                        Det var nu heller ikke men som om at vi skulle tilbage til de glade 00. Mener bare vi har chancen nu for at bide os fast som tophold hvis vi fik de rigtige spillere tilført og derved styrke vores navn som oftest generere højere transfers. Og derved kører karrusellen lidt nemmere

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Jeg håber virkelig at Oliver C overrasker mig, jeg ville bare ikke tage chancen.
                          Nej, det vil du vel næppe. Det er jo også en voldsom chance at tage, sådan at give ham et par kampe med halvanden måned tilbage af transfervinduet. Så er det bedre at bænke ham fra starten uden at få afklaret hvorvidt han har hvad der skal til.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                            Det ville være dybt godnat at hente en målmand uden at give dem vi har chancen først. Også selvom du på baggrund af én kamp er helt sikker på at Oliver C. er komplet uduelig.
                            Vi har masser af dygtige midtbanespillere - også nogle med udstråling. Lige nu er vi voldsomt hårdt ramt af skader lige her, men vi skal jo ikke købe spillere ud fra at kunne stille et stærkt hold i én kamp.

                            Er til gengæld enig i at vi mangler en angriber - om han spiller beskidt er jeg ret ligeglad med, så længe han scorer mål.

                            Derudover mener jeg at vi mangler en backup til backerne - gerne en ung spiller med udviklingspotentiale; optimalt set en fra vores egen ungdomsafdeling, hvis nogen har niveauet her.
                            Enig. Oliver C. skal have chancen nu og så skal vi simpelthen have en angriber mere nu, hvor vi har sagt farvel til både Festersen, Mathias Jørgensen og Helenius. Det må der være penge til.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                              Nej, det vil du vel næppe. Det er jo også en voldsom chance at tage, sådan at give ham et par kampe med halvanden måned tilbage af transfervinduet. Så er det bedre at bænke ham fra starten uden at få afklaret hvorvidt han har hvad der skal til.
                              Hey, fakta og fornuft, smut lige i Off Topic!

                              Comment


                                #60
                                Så er der kun tre dage tilbage til sæsonens første kamp mod FCK. Vi har snakket med Ryan Johnson Laursen, der mener, han selv er værd at holde øje med i den nye sæson.

                                http://obstruktion.dk/3-dage-tilbage...-oeje-med-mig/

                                Comment

                                Working...
                                X