Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV - OB 20/04/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Det jo ikke engang fordi FCV er gode. Vi er bare mega ringe
    FCV er Mega Ringe vi er så bare Mega Mega ringe.

    Spåede inden kampen af FCV ikke ville kunne scorer, fik ret - vi måtte så bare gøre det for dem.

    Ikke fordi jeg vil laste DH for nederlaget - det er hvad der sker - men hvor havde vi dog lidt at byde ind med.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
      Jeg har simpelthen ikke ord for hvor elendigt det her er .

      Vi har spillere ude med skader og karantæne og det giver alligevel anledning til at TB vælger at satse med en småskadet Kadrii og endnu engang med en umanerlig ringe Spellmann på højrekant på trods af utallige mislykkedes forsøg tidligere . Falk bliver så rykket fra hans vante side over i venstre side hvor han heller aldrig har præsteret synderligt prangende . Undervejs bliver der så rokeret endnu mere med hoved under armen da man skifter en ok spillende Diarra ud fremfor at skifte en af den stribe af spillere ud som pænt sagt havde en dårlig dag inde inde hvor chancerne skulle skabes .. Jeg væmmes ved den træner vi har...
      Jeg forstår ingenting overhovedet....det skal jeg nok heller ikke, for jeg er kun mandagstræner. Troels er jo den professionelle....min bare r..
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Arhh med hobro oppe må vi forvente der kun bliver 1 nedrykkerplads at spille om.
        Og jeg overgiver mig... Indfør en 10 holds liga fra næste sæson, med kun én nedrykker!!!


        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Og jeg overgiver mig... Indfør en 10 holds liga fra næste sæson, med kun én nedrykker!!!


          Godt Kasper!!!!! Så er vi enige

          Comment


            Jeg syntes folk har for urealistisk forventninger. Ob's budget for sportsdelen er i de senere år skåret kraftigt ned og målsætningen er ikke vi skal i europa længere. Så længe vi ligger og kæmper om pladsen til at spille i europa (altså bedre end forventet/målet sat a ledelsen) så skal i ikke forvente Bech stopper lige foreløbigt.
            At vi taber 0-1 på udebane til FCV er en langt mindre overraskelse end fx vi formår at slå FC Midtjylland to gange i år.
            Ja holdet er ringe, men der er heller ikke penge til de samme spillere længere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Godt Kasper!!!!! Så er vi enige
              Jeg må jo lade OBs overlevelse være hævet over mit eget ønske...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Jeg tror pengene var bedre givet ud på at have lægen med på udebane, så kunne Troels blive hjemme.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                  Jeg syntes folk har for urealistisk forventninger. Ob's budget for sportsdelen er i de senere år skåret kraftigt ned og målsætningen er ikke vi skal i europa længere. Så længe vi ligger og kæmper om pladsen til at spille i europa (altså bedre end forventet/målet sat a ledelsen) så skal i ikke forvente Bech stopper lige foreløbigt.
                  At vi taber 0-1 på udebane til FCV er en langt mindre overraskelse end fx vi formår at slå FC Midtjylland to gange i år.
                  Ja holdet er ringe, men der er heller ikke penge til de samme spillere længere.
                  nu nu handler det (ihvertfald ikke for mig) ikke så meget om spillerne som det handler om det er svært at se hvad taktikken er og den gode ide med de mange rokader hos overskakmesteren...undskyld cheftræneren.....
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                    Jeg syntes folk har for urealistisk forventninger. Ob's budget for sportsdelen er i de senere år skåret kraftigt ned og målsætningen er ikke vi skal i europa længere. Så længe vi ligger og kæmper om pladsen til at spille i europa (altså bedre end forventet/målet sat a ledelsen) så skal i ikke forvente Bech stopper lige foreløbigt.
                    At vi taber 0-1 på udebane til FCV er en langt mindre overraskelse end fx vi formår at slå FC Midtjylland to gange i år.
                    Ja holdet er ringe, men der er heller ikke penge til de samme spillere længere.
                    Det er sgu ingen undskyldning. Truppen, på nær vores 2. divisionsmålmand, burde være god nok til at spille Slagelse, Viborg og andre kvindehåndboldsbyer ud af banen.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                      Jeg syntes folk har for urealistisk forventninger. Ob's budget for sportsdelen er i de senere år skåret kraftigt ned og målsætningen er ikke vi skal i europa længere. Så længe vi ligger og kæmper om pladsen til at spille i europa (altså bedre end forventet/målet sat a ledelsen) så skal i ikke forvente Bech stopper lige foreløbigt.
                      At vi taber 0-1 på udebane til FCV er en langt mindre overraskelse end fx vi formår at slå FC Midtjylland to gange i år.
                      Ja holdet er ringe, men der er heller ikke penge til de samme spillere længere.
                      Et stramt budget er ingen undskyldning for trænerens taktikske dispositioner .

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                        Jeg tror pengene var bedre givet ud på at have lægen med på udebane, så kunne Troels blive hjemme.
                        Hørt - Tror Troels skal overlade roret til Jochim Matson og så passe haven og hans 14 børn hjemme i Odense

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          Hørt - Tror Troels skal overlade roret til Jochim Matson og så passe haven og hans 14 børn hjemme i Odense
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Martin Spelmann var en tydeligt skuffet mand efter kampen, og han havde ikke mange pæne ord tilovers for OB's præstation.

                            - Vi er bare pivringe, den er ikke længere. Vi står med bolden, hver gang vi får den. Jeg ved ikke, hvad der foregår. Det er kraftedeme så ringe et hold, vi møder. Vi skal slå dem ni ud af ti gange. Én kamp kan vi tabe mod dem, men vi har fået et point mod dem i tre kampe. Det er pinligt, sagde Spelmann til Canal 8 Sport efter kampen.

                            - De spiller røvkedeligt, men det skal ikke ændre på, at vi bare skal holde gang i bolden. Vi giver dem jo alt. Vi mister bolden hele tiden. Jeg ved ikke, hvad fanden der foregår.

                            Comment


                              Jeg vidste at FCV ville vinde. De er bedre/klogere og især med bedre træner og indkøb/salg..
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                Det er sgu ingen undskyldning. Truppen, på nær vores 2. divisionsmålmand, burde være god nok til at spille Slagelse, Viborg og andre kvindehåndboldsbyer ud af banen.
                                Nemlig. Som jeg har skrevet før har vi spillere til top 6 men en træner til bunden. HVad nytter det at købe gode spillere når Troels får dem så meget ned i evne at de knapt kan få stamplads (Emil, Ari, MS)
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X