Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nå det var det. En underlig sæson er slut med en 7.plads. Coronavirusen griber også ind i næste sæson, men glæder mig da trods alt alligevel til at følge OB kæmpe, for at komme op hvor de hører hjemme.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Nå det var det. En underlig sæson er slut med en 7.plads. Coronavirusen griber også ind i næste sæson, men glæder mig da trods alt alligevel til at følge OB kæmpe, for at komme op hvor de hører hjemme.
      Og ikke mindst de unge spændende spillere som næsten kun Kan blive bedre.
      Last edited by tOrnBjerg; 30-07-2020, 12:09.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Jeg tror også, han synes det er mirakuløst. Ligesom han efter de 2 kampe mod OB udtalte til TV, at Horsens spillede OB ud af banen i 3 halvlege ud af de 4 vi spillede. Han kunne dog ikke give noget svar på, hvorfor Horsens så ikke vandt. Hvis OB`s ledelse beskyldes for spin, hvad er det så Bo er fuld af ??
        Jeg forholder mig ikke til hvad Bo siger, for det får man da ikke meget ud af. Du virker til, at have en masse issues omkring hans stil, og derfor vil du bare ikke have at han lykkedes, bare et gæt? Jeg forholder mig til holdets markedsværdi, budget og ekspertforventninger inden sæsonen, på alle tre parametre præsterer Horsens over forventningen, især deres sejre over topholdene er vanvittigt flotte. OB burde være milevidt fra dem, men er på niveau med Horsens.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
          Jeg forstår ikke hypen omkring BH. Synes han har præsteret med Horsens præcis som man kunne forvente med det spillermateriale. Han har valgt en absolut usympatisk spillestil, hvor man trækker tid, hakker modstandere ned, skriger for at påvirke dommeren og er forurettet, når det bliver påtalt. Jeg er stor fortaler for hårdt arbejde, men jeg ønsker det kombineret med flair og frem for alt at man spiller fair og med ære. Horsens er i mine øjne et aldeles usympatisk og ucharmerende hold, som jeg på ingen måde ville ønske ob skal være. Det er lykkedes BH at spinne sig til en fortælling, hvor han er godt nok for meget, men er mediernes darling, fordi han er god for en historie. Det smitter af på hele Horsens-holdet, som får lov til alt for meget i kampene, senest illustreret ved deres angreb på Frø og Jebali i de to kampe for nylig. Nej, jeg kan ikke se det fede ved BH og Horsens.
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...g-i-ac-horsens

          Comment


            Huge LOL

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Huge LOL
              Det var måske ikke helt så nemt alligevel det Bo rent faktisk præsterede med Horsens. Da han overtog klubben var det jo dårligt nok et 1.divisions set-up, det var megaskrabet. Og med det fik han etableret klubben i superligaen og gradvist bygget på i en dobbeltrolle som træner og sportsdirektør. Der kan man virkelig tale om at være afhængig af en mand.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                Det var måske ikke helt så nemt alligevel det Bo rent faktisk præsterede med Horsens. Da han overtog klubben var det jo dårligt nok et 1.divisions set-up, det var megaskrabet. Og med det fik han etableret klubben i superligaen og gradvist bygget på i en dobbeltrolle som træner og sportsdirektør. Der kan man virkelig tale om at være afhængig af en mand.
                Ja lige nu får Jonas Dahls arbejde Bo Henriksen til at ligne en toptræner uden tvivl

                Comment


                  Aarh, no hate på Bo, men det er jo heller ikke samme trup de to har haft at arbejde med, og der er noget hårdere konkurrence i ligaen i år, når der mangler to hold. Men ja, Bo havde nok sat dem op til at vinde over os, især hvis de stadig havde Okosun.
                  Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                  lykke, ulykke de gange på rad,
                  medgang og modgang hinanden tilråbe,
                  solskin og skyer de følges og ad.
                  Jorderigs guld
                  er prægtig muld,
                  Himlen er ene af salighed fuld.
                  - Kingo, 1681

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
                    Aarh, no hate på Bo, men det er jo heller ikke samme trup de to har haft at arbejde med, og der er noget hårdere konkurrence i ligaen i år, når der mangler to hold. Men ja, Bo havde nok sat dem op til at vinde over os, især hvis de stadig havde Okosun.
                    Men Bo var god til at bruge Okasun. Det tog for lang tid for JM.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                      Men Bo var god til at bruge Okasun. Det tog for lang tid for JM.
                      Skal ret være ret, så kom okosun også til med lidt rust der skulle bankes af. Han spillede ikke fra hans lejetid i Horsens var forbi og til han tiltrådte her, så han skulle lige igang. Det er jo fysisk krævende at spille som Okosun gør, og jeg synes man kunne se det i duellerne i hans første tid.
                      Men det er da rigtigt at okosun så bedre ud, ved lige at ryge 3-4 meter længere frem på banen imod AaB, men jeg er spændt på om det stadig bliver godt, når vi møder hold som står dybere. AaB efterlod plads bag okosun, som specielt jebali nød godt af, men hold som sønderjyske og Randers, hvor okosun var usynlig efterlader jo ikke de rum, så om det mere var en taktisk genistreg til den enkelte kamp eller man har fundet nøglen til at gøre okosun god er jeg stadig i tvivl om.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Skal ret være ret, så kom okosun også til med lidt rust der skulle bankes af. Han spillede ikke fra hans lejetid i Horsens var forbi og til han tiltrådte her, så han skulle lige igang. Det er jo fysisk krævende at spille som Okosun gør, og jeg synes man kunne se det i duellerne i hans første tid.
                        Men det er da rigtigt at okosun så bedre ud, ved lige at ryge 3-4 meter længere frem på banen imod AaB, men jeg er spændt på om det stadig bliver godt, når vi møder hold som står dybere. AaB efterlod plads bag okosun, som specielt jebali nød godt af, men hold som sønderjyske og Randers, hvor okosun var usynlig efterlader jo ikke de rum, så om det mere var en taktisk genistreg til den enkelte kamp eller man har fundet nøglen til at gøre okosun god er jeg stadig i tvivl om.
                        Om modstanderen står højt eller dybt betyder ikke noget for Okosun, hvis han bare bliver serviceret rigtig. Han skal nok vinde sin del af duellerne. Spørgsmålet er bare om dem omkring ham er dygtige nok til at finde de rum han uvilkårligt vil skabe.
                        Men det kræver jo træneren vil bruge hans kompetencer, eller måske vil han hellere have en anden spillestil uden høje bolde.
                        Uanset hvad så har OB en spiller der er bedst i ligaen på sit felt.

                        Comment


                          Desværre ingen hjælp fra hverken Lyngby eller Horsens så point i morgen vil være ekstra glædeligt
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Desværre ingen hjælp fra hverken Lyngby eller Horsens så point i morgen vil være ekstra glædeligt
                            Det ligner at vi kommet til at holde juleferie på 10. pladsen. Det har ikke været til OB's fordel at skære ligaen ned til 12 klubber.
                            Nu er det desværre endnu mere tydeligt, hvor elendigt vi ligger.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Desværre ingen hjælp fra hverken Lyngby eller Horsens så point i morgen vil være ekstra glædeligt
                              Eller en fordel med mere luft til nedrykning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

                                Det ligner at vi kommet til at holde juleferie på 10. pladsen. Det har ikke været til OB's fordel at skære ligaen ned til 12 klubber.
                                Nu er det desværre endnu mere tydeligt, hvor elendigt vi ligger.
                                Om der så var 20 hold i ligaen ville OB ikke ligge højere end 10.pladsen. Problemet er at falder OB bare en plads ned rykker de i 1.division.

                                Comment

                                Working...
                                X