Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nå det var det. En underlig sæson er slut med en 7.plads. Coronavirusen griber også ind i næste sæson, men glæder mig da trods alt alligevel til at følge OB kæmpe, for at komme op hvor de hører hjemme.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Nå det var det. En underlig sæson er slut med en 7.plads. Coronavirusen griber også ind i næste sæson, men glæder mig da trods alt alligevel til at følge OB kæmpe, for at komme op hvor de hører hjemme.
      Og ikke mindst de unge spændende spillere som næsten kun Kan blive bedre.
      Last edited by tOrnBjerg; 30-07-2020, 12:09.

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

Jeg tror også, han synes det er mirakuløst. Ligesom han efter de 2 kampe mod OB udtalte til TV, at Horsens spillede OB ud af banen i 3 halvlege ud af de 4 vi spillede. Han kunne dog ikke give noget svar på, hvorfor Horsens så ikke vandt. Hvis OB`s ledelse beskyldes for spin, hvad er det så Bo er fuld af ??
        Jeg forholder mig ikke til hvad Bo siger, for det får man da ikke meget ud af. Du virker til, at have en masse issues omkring hans stil, og derfor vil du bare ikke have at han lykkedes, bare et gæt? Jeg forholder mig til holdets markedsværdi, budget og ekspertforventninger inden sæsonen, på alle tre parametre præsterer Horsens over forventningen, især deres sejre over topholdene er vanvittigt flotte. OB burde være milevidt fra dem, men er på niveau med Horsens.

Comment

Working...
        X