Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

    Går vi tilbage til oktober, så lød snakken anderledes.
    AGF kan ikke finde ud af at købe ind, og de ville endda have Helenius. Mener vi lå nr 3 på daværende tidspunkt.

    Det er de samme spillere, nu er de profiler?

    De er pt. et bedre hold, og det gør rigtig meget rigtigt både på og udenfor banen. Men synes ikke de er fyldt med profiler.
    Ja det går stærkt i denne verden. Men syntes altså de har mange profiler og skal nok sælge for en del millioner i sommer og stadig være med fremme næste sæson

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

      Går vi tilbage til oktober, så lød snakken anderledes.
      AGF kan ikke finde ud af at købe ind, og de ville endda have Helenius. Mener vi lå nr 3 på daværende tidspunkt.

      Det er de samme spillere, nu er de profiler?

      De er pt. et bedre hold, og det gør rigtig meget rigtigt både på og udenfor banen. Men synes ikke de er fyldt med profiler.
      De har et stærkt forsvar. De andre år har Backman været meget skadet. Han er en af de 3 bedste cf'er i ligaen. Det har trukket Tingsted med op. Tingsted som GF købte for næsen af os. De har ligaens bedste højre back, og gode reserver til forsvaret, feks Juelsgaard. Mortensen er en god anfører der vil vinde og han laver mål. Bundu er endda skadet/ i dårlig form. Blume, poulsen, Ankersen gør det godt. Helenius har samme rolle hos dem som hos os.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja det går stærkt i denne verden. Men syntes altså de har mange profiler og skal nok sælge for en del millioner i sommer og stadig være med fremme næste sæson
        Bundu er dyr og C. Højer har gjort det godt længe.
        Ellers ser jeg ikke de vilde salg.

        Men de gør det jo desværre godt, i hvert fald bedre end os

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

          Bundu er dyr og C. Højer har gjort det godt længe.
          Ellers ser jeg ikke de vilde salg.

          Men de gør det jo desværre godt, i hvert fald bedre end os
          Tænker også at Thorsteinsson kan sælges for en pæn million sum. Jeg sagde allerede dengang at vi købte den forkerte af de 2
          Syntes de har flere profiler. De er nok bare ikke så salgsbare

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tænker også at Thorsteinsson kan sælges for en pæn million sum. Jeg sagde allerede dengang at vi købte den forkerte af de 2
            Syntes de har flere profiler. De er nok bare ikke så salgsbare
            Men det er også en kunst at snuppe det bedste på hylden over dem der har et godt superliga niveau.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Enig, men så gerne at vi henter Bozhidar Kraev til midten (mener hans lejeaftale snart udløber i Portugal, hvor han har gjort det rigtigt godt).
              Lader "desværre" til, at han har gjort det så godt, at FCM vil satse på ham i fremtiden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tænker også at Thorsteinsson kan sælges for en pæn million sum. Jeg sagde allerede dengang at vi købte den forkerte af de 2
                Syntes de har flere profiler. De er nok bare ikke så salgsbare
                Helt enig mht Thorsteinson

                Comment


                  Vi har haft en snak med Moses Opondo, der selv mener, at det begynder at se bedre ud, efter det ikke har været helt godt nok fra ham.

                  http://obstruktion.dk/opondo-der-har...llem-snapsene/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi har haft en snak med Moses Opondo, der selv mener, at det begynder at se bedre ud, efter det ikke har været helt godt nok fra ham.

                    http://obstruktion.dk/opondo-der-har...llem-snapsene/
                    langt mellem snapsene - det må man sige, de sidste par kampe kunne man måske tale om ganske små shots, og før det er vi vist uden i fortyndet Ribena.

                    Comment


                      Vildt.... om man kan lide FCN og deres plastikbane eller ej, så udviser de da igen meget godt købmandsskab...

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ner-for-kudus/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Vildt.... om man kan lide FCN og deres plastikbane eller ej, så udviser de da igen meget godt købmandsskab...

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ner-for-kudus/
                        Syntes også han er pengene værd

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Syntes også han er pengene værd
                          Jeg forholder mig til at priserne er gået helt amok. Det er ødelæggende for fodbolden, og jeg har ikke den samme glæde ved at følge ligaerne i Europa. Alt handler kun om penge og korruption.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Jeg forholder mig til at priserne er gået helt amok. Det er ødelæggende for fodbolden, og jeg har ikke den samme glæde ved at følge ligaerne i Europa. Alt handler kun om penge og korruption.
                            Kan du uddybe den påstand

                            Comment


                              Så kom Vejle op i superligaen. Det nærmeste man kommer et lokalopgør nu til dags. Og selvfølgelig med et par gamle OB drenge.
                              Vejle - Nykøbing 1 - 0

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Så kom Vejle op i superligaen. Det nærmeste man kommer et lokalopgør nu til dags. Og selvfølgelig med et par gamle OB drenge.
                                Vejle - Nykøbing 1 - 0
                                Lækkert. 6 sikre point i næste sæson

                                Comment

                                Working...
                                X