Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så bliver Randers vores modstander i Europa-League-playoff.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      4 point i 6 kampe mod hold fra Superligaens nedre halvdel. Endnu en succes i rygsækken til supertræneren Troels Bech.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Så bliver Randers vores modstander i Europa-League-playoff.
        Det øger vores chance
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Fcm fortjent mester men det var jo pest eller kolera.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Fcm fortjent mester men det var jo pest eller kolera.
            Jeg kan meget lettere holde ud at FCK vinder fremfor Herning/Ikast .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Jeg kan meget lettere holde ud at FCK vinder fremfor Herning/Ikast .
              Amen brother

              Comment


                Vidunderligt at se FCK blive pryglet. Stor fan.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Jeg kan meget lettere holde ud at FCK vinder fremfor Herning/Ikast .
                  FCK er for mig den største 'hadeklub' så jeg er kun uendeligt glad for at de ikke vandt guld i år. Mage til arrogance og bedrevidende skal man dælme lede længe efter..
                  Tak FCM

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Vidunderligt at se FCK blive pryglet. Stor fan.
                    Eeeeelsker når Ståle taber og er tudefjæs. FCM gør det bare godt, men de kan intet europæisk, så der er grænser for hvor meget de kan distancere sig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

                      FCK er for mig den største 'hadeklub' så jeg er kun uendeligt glad for at de ikke vandt guld i år. Mage til arrogance og bedrevidende skal man dælme lede længe efter..
                      Tak FCM
                      Der har jeg det lige omvendt. Jeg bor i området og deres fans er ganske ulidelige når det går godt, umanerlig hånende og tåbelige at høre på.
                      De er lige som ham den Mega belastende unge i skolen man så absolut ikke kunne holde ud at være samnen med, som nassede helt vildt og aldrig selv bragte noget og hvis han endelig havde en pose slik så åd han det hele selv og smaskede og holdt slikket provokerende foran næsen på dig.. altså ham man af og til pryglede i frikvarteret for ligesom at “ nulstille” ham og få ro derfra et par dage.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Der har jeg det lige omvendt. Jeg bor i området og deres fans er ganske ulidelige når det går godt, umanerlig hånende og tåbelige at høre på.
                        De er lige som ham den Mega belastende unge i skolen man så absolut ikke kunne holde ud at være samnen med, som nassede helt vildt og aldrig selv bragte noget og hvis han endelig havde en pose slik så åd han det hele selv og smaskede og holdt slikket provokerende foran næsen på dig.. altså ham man af og til pryglede i frikvarteret for ligesom at “ nulstille” ham og få ro derfra et par dage.
                        Så ligesom alt for mange FCK-fans, altså.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Jeg kan meget lettere holde ud at FCK vinder fremfor Herning/Ikast .
                          Jeg er også i den helt anden fløj, selvom Steinlein kan være ulidelig at høre på, så synes jeg stadig FCM er en langt mere sympatisk klub end FCK, og elsker at se FCK tabe - bedste følelse i verden!

                          Comment


                            FCM er og bliver en bonderøvsklub der konstant prøver at kompensere for deres gigantiske mindreværdskomplekser med deres smart-i-en-fart attitude og store armbevægelser. Det kan virkelig ikke hidse mig op. Selvfølgelig gør det ondt at se en lille snotklub fra Herning, som vi plejede at konkurrere med, være lysår foran OB, men man må også bare sige at de er gode til det de gør.

                            FCK er for mig Danmarks største ludderklub. De bygger konstant deres hold op af andre suppeklubbers tidligere profiler, mens de fortæller resten af verden hvor gode de er. Den arrogance er uudholdelig, især når de ikke er gode til særligt meget, men udelukkende lever på deres økonomiske muskler. Jeg hepper konsekvent på hvem end der spiller mod FCK og jeg synes det er fryd at de misser endnu et mesterskab.

                            Comment


                              Der bare så sjovt med se FCK fans. Se trækker Europa kortet hele tiden og skader. Og bruger det som undskyldning for de. ikke vinder mesterskabet.

                              Når man spiller mange kampe, har man self en bred trup, så man kan gardere sig mod skader. Når FCK har en spiller skadet. Kan de jo sætte en ny ind fra bænken der vel koster 10-20 mill.

                              Så ja FCKa fans vil bare ikke indrømme at FCM har været bedst

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Der bare så sjovt med se FCK fans. Se trækker Europa kortet hele tiden og skader. Og bruger det som undskyldning for de. ikke vinder mesterskabet.

                                Når man spiller mange kampe, har man self en bred trup, så man kan gardere sig mod skader. Når FCK har en spiller skadet. Kan de jo sætte en ny ind fra bænken der vel koster 10-20 mill.

                                Så ja FCKa fans vil bare ikke indrømme at FCM har været bedst
                                Men min hadeklub nummer 1 er nu BIF. Også FCK lige efter

                                Comment

                                Working...
                                X