Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tænker at man så bare burde fratage AaB for flere end 500 tilskuere på hjemmebane
    Det ville være fair, men som så ofte, tror jeg alle fans bliver kørt over med én kam.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Eske smidt ud for film.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Ak med dobbelt scoring i finalen.
        Og Julius udvist pga film

        Comment


          Der tegner sig et billede af at vi ikke får ret meget Value for money. AK fik en god hyre i OB og spillede som en sæk kartofler. Formentlig en noget mindre løn i SE, men spiller med passion, energi og må sige er højt niveau. Måske en af ligaens bedste for tiden, som da han var i AAB.... Hmm før os.

          og ja, vi har set det med flere spillere...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ligner en angriber vi godt kunne bruge
            Pjat... vi blev jo styrket ved at forære Eske og AK til SJE så vi kunne få lov at købe Lieder
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Dumt af Eske

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Pjat... vi blev jo styrket ved at forære Eske og AK til SJE så vi kunne få lov at købe Lieder
                Nåh ja

                Ærger mig stadig gul og grøn over at vi ikke signede Bah efter han var til prøvetræning i en uge. Satme skidt scoutet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Dumt af Eske
                  Tror faktisk han lidt klodset forsøger at undgå at blive sparket, men kan måske også være et dumt forsøg på film
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Og Julius udvist pga film
                    Og tror Johan ender som pokal fighter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Nåh ja

                      Ærger mig stadig gul og grøn over at vi ikke signede Bah efter han var til prøvetræning i en uge. Satme skidt scoutet
                      Tja, han havde jo 2 år i HBKøge efterfølgende, før han blev Superliga parat. Eftersom han som type slet ikke passer til Kent Nielsen fodbold, så havde vi sikkert ikke fået det store ud af at hente ham dengang. Timingen var ikke rigtig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nåh ja

                        Ærger mig stadig gul og grøn over at vi ikke signede Bah efter han var til prøvetræning i en uge. Satme skidt scoutet
                        Ja offensivt. Men ikke defensivt Lukas legede med han indtil han måtte udgå

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Ja offensivt. Men ikke defensivt Lukas legede med han indtil han måtte udgå
                          Lucas kan lege med alle. Bah har klasse og vi kunne sagtens have brugt ham. Ville også have haft stort videresalgs potential i OB. Kæmpe fejl af OB

                          Comment


                            Er det virkelig det her aab hold mange herinde mener er så meget bedre end OB?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                              Tja, han havde jo 2 år i HBKøge efterfølgende, før han blev Superliga parat. Eftersom han som type slet ikke passer til Kent Nielsen fodbold, så havde vi sikkert ikke fået det store ud af at hente ham dengang. Timingen var ikke rigtig.
                              De skal jo kunne se potentialet før det udfolder sig. Jeg syntes de lavede en fejl i dette tilfælde...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Er det virkelig det her aab hold mange herinde mener er så meget bedre end OB?
                                Ikke meget bedre. De fleste er jo enige om at Lucas Andersen gør forskellen

                                Comment

                                Working...
                                X