Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan man håbe på at SdJ ikke kan vinde over SIF idag?
    Det var tæt på. Men Sønderjydske fik endnu engang foræret 3 point mod Silkeborg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

      Det var tæt på. Men Sønderjydske fik endnu engang foræret 3 point mod Silkeborg.
      Usportsligt af Silkeborg. Godt de er rykket ned.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Usportsligt af Silkeborg. Godt de er rykket ned.
        Vel bare dårlig opdækning som de har gjort i hele sæsonnen. Så er det surt at dommeren gav Sif en 6-0 mod os.

        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ert-for-resten
        Last edited by tOrnBjerg; 27-06-2020, 20:17.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Vel bare dårlig opdækning som de har gjort i hele sæsonnen. Så er det surt at dommeren gav Sif en 6-0 mod os.

          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ert-for-resten
          Du burde tage det dommerkort hvis du med det samme og uden gengivelser kunne se de fejlkendelser der blev begået. Ja vi var blevet reddet af VAR men ingen af de tre kendelser var for mig så tydelige at jeg syntes dommerne burde have set dem.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Vel bare dårlig opdækning som de har gjort i hele sæsonnen. Så er det surt at dommeren gav Sif en 6-0 mod os.

            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ert-for-resten
            Tænker mere på de ikke stillede i stærkeste opstilling. Spil nu turneringen færdig. Unfair over for Lyngby.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Tænker mere på de ikke stillede i stærkeste opstilling. Spil nu turneringen færdig. Unfair over for Lyngby.
              Syntes nu det er fair nok de undlader MEM når man er ved at lave et 12 mill kroners salg og man allerede er rykket ned. Så den kan jeg ikke følge

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Tænker mere på de ikke stillede i stærkeste opstilling. Spil nu turneringen færdig. Unfair over for Lyngby.
                Det ser man tit, sidste sæson fik vi selv en sejr foræret af Herning/Ikast efter FCK var blevet mestre.
                Eller EfB som for få uger siden gav os en sejr for at slippe af med Lars Olsen.
                Last edited by Magge; 28-06-2020, 09:56.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Esbjerg ude. De spillede ellers Hobro ud af pladen i de første 35 minutter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Esbjerg ude. De spillede ellers Hobro ud af pladen i de første 35 minutter.
                    Efter spillernes arbejdsnedlægning i kampen mod os er det bare fortjent med den nedrykning.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Damsgaard er spændende, men synes FCN - BIF viser at han for nemt kan kyses fysisk. Han burde være blevet i Danmark lidt endnu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Damsgaard er spændende, men synes FCN - BIF viser at han for nemt kan kyses fysisk. Han burde være blevet i Danmark lidt endnu.
                        Jeg er overbevist om han bare er endnu en i rækken af fcn spillere der ikke slår igennem i udlandet. De ligner jo hinanden alle sammen, og kan kun spille på en måde. Nemlig den de er flasket op med på kunstgræsbanen i Farum.
                        De er min nedryknings favorit før hver sæson.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Jeg er overbevist om han bare er endnu en i rækken af fcn spillere der ikke slår igennem i udlandet. De ligner jo hinanden alle sammen, og kan kun spille på en måde. Nemlig den de er flasket op med på kunstgræsbanen i Farum.
                          De er min nedryknings favorit før hver sæson.
                          Haha. Forhåbentlig spiller du ikke for mange penge på det?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                            Haha. Forhåbentlig spiller du ikke for mange penge på det?
                            Det gør jeg ikke nej men håbet er lysegrønt. de er et misfoster i dansk fodbold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Jeg er overbevist om han bare er endnu en i rækken af fcn spillere der ikke slår igennem i udlandet. De ligner jo hinanden alle sammen, og kan kun spille på en måde. Nemlig den de er flasket op med på kunstgræsbanen i Farum.
                              De er min nedryknings favorit før hver sæson.
                              Der er bare det at de altid har mindst et talent klar i kulissen når de sælger en spiller, og de priser de får for deres talenter ligger 10-15 gange højere end de priser vi glade og stolte går for vores.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Det gør jeg ikke nej men håbet er lysegrønt. de er et misfoster i dansk fodbold.
                                Misfoster ligefrem. De har en klar spillestil og en strategi. Især det sidste kunne jeg godt være misundelig på

                                Comment

                                Working...
                                X