Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det er han slet ikke. Fodboldspillere i Danmark er måske en smule mere polerede end i så mange andre lande, men en stor del af spillerne er stadig store egoer, som ser sig selv nærmest. KEP har jo været en spiller man henter til, for at han skal spille en kæmpe rolle i OB's genopbygning sammen med KN, så kommer der pludselig en nærmest jævnaldrende træner ind fra højre og lynhurtigt sætter ham af inden han nærmest har vist sit værd. Jeg tror mange spillere i KEP's situation ville have det som ham.
    Til sidst skal man jo heller ikke glemme det er lidt bedre fjernsyn at komme med den slags kontroversielle udtalelser, end at sige det drejebogen tilskriver. Det er KEP som den lidt frække dreng i klassen også udmærket klar over. Han har jo også sendt et par hentydninger til dette forum i sin tid i klubben, så han er også frisk på lige at give stegen lidt ekstra krydderi, så der kommer glamour i indbakken, som de kendte siger.
    Ja, Han var vel tænkt som vigtig spiller i hensigt af opbygning men KEP leverede ja ikke. Det var i bedst fald middelmådig på banen med rigtig "flotte" aktioner hvor han brokkede sig til kort. Han præsterede i første linje med en stor kæft. Da han kom troede vi fik en spiller de andre kunne læne sig op til og som ville blive en leder men vi fik én som kan kun bruges som negative eksempel. God at han er fortid i OB.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Ja, Han var vel tænkt som vigtig spiller i hensigt af opbygning men KEP leverede ja ikke. Det var i bedst fald middelmådig på banen med rigtig "flotte" aktioner hvor han brokkede sig til kort. Han præsterede i første linje med en stor kæft. Da han kom troede vi fik en spiller de andre kunne læne sig op til og som ville blive en leder men vi fik én som kan kun bruges som negative eksempel. God at han er fortid i OB.
      Helt enig. Han fejlede totalt ift. den rolle han var tiltænkt, og det uanset om han ønskede at vi tabte eller bakkede os loyalt op, da JM satte ham af.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Helt enig. Han fejlede totalt ift. den rolle han var tiltænkt, og det uanset om han ønskede at vi tabte eller bakkede os loyalt op, da JM satte ham af.
        Ret enig. Men jeg er for længst kommet mig over tabet af KEP, eller rettere jeg er færdig med at glædes over han blev skrottet. Hvis han stadig er pigesur og ikke er kommet sig over bruddet so be It..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Her er den trup jeg gerne så næste sæson

          Målmænd
          OC
          Bernat
          Alstrup

          Forsvar
          Ryan
          Oli
          Kasper
          Tverskov
          Skjelvik
          Østrøm
          Vestergaard
          Obbekjær
          AJA

          Midtbane
          Sabbi
          JJ
          Kløve
          Frøkjær
          Drachmann
          Aron
          Ibrahimagic
          Klynge/Breum
          Ny (Kurzawa)
          Ny 8`er(Mads Emil Madsen)

          Angreb
          Fenger
          Jebali
          Sander
          Ny(Brumado)
          Ny(Ungt talent ala Fenger)

          Mandé,Lieder,Marco, Hyllegaard og Opondo sælges til højestbydende og Barret forlader os. Harboe og Madu er ophævet.

          27 mand i truppen da der er rigtig mange unge nye fra Akademiet så derfor et par stykker mere. Men afgang af disse 5 burde kunne give luft i budgettet til de 3 ny stjerner rent lønmæssigt. Nok ikke et 100% realistisk scenarie ved jeg godt. Men dette ville jeg gøre hvis jeg var MH og havde fået lidt mellem hænderne af Thorborg

          Kurzawa lejes med købsoption, MEM købes for en håndfuld millioner og nok en 20% vidresalgsklausul og Brumado lejes for 1 sæson
          Det bliver lidt dyrt. Men tilgængel vil vi have en ung og fantastisk spændende og dynamisk trup der nemt kan konkurrere om Top 6 IMO

          Man har vel lov til at dagdrømme lidt?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Ret enig. Men jeg er for længst kommet mig over tabet af KEP, eller rettere jeg er færdig med at glædes over han blev skrottet. Hvis han stadig er pigesur og ikke er kommet sig over bruddet so be It..
            Haha ja jeg er også over “sorgen” der .. jeg tænker egentlig også KEP et kommet videre, og blot er ærlig om hans personlige status efter han blev “kastet under vognen” af JM.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Her er den trup jeg gerne så næste sæson

              Målmænd
              OC
              Bernat
              Alstrup

              Forsvar
              Ryan
              Oli
              Kasper
              Tverskov
              Skjelvik
              Østrøm
              Vestergaard
              Obbekjær
              AJA

              Midtbane
              Sabbi
              JJ
              Kløve
              Frøkjær
              Drachmann
              Aron
              Ibrahimagic
              Klynge/Breum
              Ny (Kurzawa)
              Ny 8`er(Mads Emil Madsen)

              Angreb
              Fenger
              Jebali
              Sander
              Ny(Brumado)
              Ny(Ungt talent ala Fenger)

              Mandé,Lieder,Marco, Hyllegaard og Opondo sælges til højestbydende og Barret forlader os. Harboe og Madu er ophævet.

              27 mand i truppen da der er rigtig mange unge nye fra Akademiet så derfor et par stykker mere. Men afgang af disse 5 burde kunne give luft i budgettet til de 3 ny stjerner rent lønmæssigt. Nok ikke et 100% realistisk scenarie ved jeg godt. Men dette ville jeg gøre hvis jeg var MH og havde fået lidt mellem hænderne af Thorborg

              Kurzawa lejes med købsoption, MEM købes for en håndfuld millioner og nok en 20% vidresalgsklausul og Brumado lejes for 1 sæson
              Det bliver lidt dyrt. Men tilgængel vil vi have en ung og fantastisk spændende og dynamisk trup der nemt kan konkurrere om Top 6 IMO

              Man har vel lov til at dagdrømme lidt?
              Byt kurzawa med Babayan og så er jeg helt på linje, hvis vi skal se på noget som ikke er helt ude i hampen. MEM er dog nok for dyr. Brumado er helt sikkert også en spændende spiller, men jeg ville være ked af at være klubben der lavede en usleben diamant om til guld til fordel for fcm. Jeg er dog helt på linje med han som type vil være en solid forstærkning. Jeg er desuden helt på linje med dem du vil have ud, men det sker næppe. Måske Marcos fine spil pt. kan få nogen til at pege ham ud. Lieder kan nok også altid ryge, selvom han har været en fiasko hos os.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Her er den trup jeg gerne så næste sæson

                Målmænd
                OC
                Bernat
                Alstrup

                Forsvar
                Ryan
                Oli
                Kasper
                Tverskov
                Skjelvik
                Østrøm
                Vestergaard
                Obbekjær
                AJA

                Midtbane
                Sabbi
                JJ
                Kløve
                Frøkjær
                Drachmann
                Aron
                Ibrahimagic
                Klynge/Breum
                Ny (Kurzawa)
                Ny 8`er(Mads Emil Madsen)

                Angreb
                Fenger
                Jebali
                Sander
                Ny(Brumado)
                Ny(Ungt talent ala Fenger)

                Mandé,Lieder,Marco, Hyllegaard og Opondo sælges til højestbydende og Barret forlader os. Harboe og Madu er ophævet.

                27 mand i truppen da der er rigtig mange unge nye fra Akademiet så derfor et par stykker mere. Men afgang af disse 5 burde kunne give luft i budgettet til de 3 ny stjerner rent lønmæssigt. Nok ikke et 100% realistisk scenarie ved jeg godt. Men dette ville jeg gøre hvis jeg var MH og havde fået lidt mellem hænderne af Thorborg

                Kurzawa lejes med købsoption, MEM købes for en håndfuld millioner og nok en 20% vidresalgsklausul og Brumado lejes for 1 sæson
                Det bliver lidt dyrt. Men tilgængel vil vi have en ung og fantastisk spændende og dynamisk trup der nemt kan konkurrere om Top 6 IMO

                Man har vel lov til at dagdrømme lidt?
                God drøm som jeg langt hen af vejen deler, og det vil være muligt såfremt NT vil.
                Jeg ville nok holde på Lund i stedet for AJA. Du har ikke OL med i listen, men han er heller ikke god nok, selvom han har en god indstilling (når han ikke er overtændt).
                Kunne man finde en bedre takniker med samme løbe og fight egenskab som Aron, så må man også gerne bytte ham.

                Det vil også være muligt at sende nogle af de unge på græs i bunden af superligaen eller første division..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Her er den trup jeg gerne så næste sæson

                  Målmænd
                  OC
                  Bernat
                  Alstrup

                  Forsvar
                  Ryan
                  Oli
                  Kasper
                  Tverskov
                  Skjelvik
                  Østrøm
                  Vestergaard
                  Obbekjær
                  AJA

                  Midtbane
                  Sabbi
                  JJ
                  Kløve
                  Frøkjær
                  Drachmann
                  Aron
                  Ibrahimagic
                  Klynge/Breum
                  Ny (Kurzawa)
                  Ny 8`er(Mads Emil Madsen)

                  Angreb
                  Fenger
                  Jebali
                  Sander
                  Ny(Brumado)
                  Ny(Ungt talent ala Fenger)

                  Mandé,Lieder,Marco, Hyllegaard og Opondo sælges til højestbydende og Barret forlader os. Harboe og Madu er ophævet.

                  27 mand i truppen da der er rigtig mange unge nye fra Akademiet så derfor et par stykker mere. Men afgang af disse 5 burde kunne give luft i budgettet til de 3 ny stjerner rent lønmæssigt. Nok ikke et 100% realistisk scenarie ved jeg godt. Men dette ville jeg gøre hvis jeg var MH og havde fået lidt mellem hænderne af Thorborg

                  Kurzawa lejes med købsoption, MEM købes for en håndfuld millioner og nok en 20% vidresalgsklausul og Brumado lejes for 1 sæson
                  Det bliver lidt dyrt. Men tilgængel vil vi have en ung og fantastisk spændende og dynamisk trup der nemt kan konkurrere om Top 6 IMO

                  Man har vel lov til at dagdrømme lidt?
                  Enig, men så gerne at vi henter Bozhidar Kraev til midten (mener hans lejeaftale snart udløber i Portugal, hvor han har gjort det rigtigt godt).

                  Comment


                    Kom så NT toget kører.

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...med-naeste-aar

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Byt kurzawa med Babayan og så er jeg helt på linje, hvis vi skal se på noget som ikke er helt ude i hampen. MEM er dog nok for dyr. Brumado er helt sikkert også en spændende spiller, men jeg ville være ked af at være klubben der lavede en usleben diamant om til guld til fordel for fcm. Jeg er dog helt på linje med han som type vil være en solid forstærkning. Jeg er desuden helt på linje med dem du vil have ud, men det sker næppe. Måske Marcos fine spil pt. kan få nogen til at pege ham ud. Lieder kan nok også altid ryge, selvom han har været en fiasko hos os.
                      Babayan er også spændende. Og i min bog giver han meget større valuta i Hobro end Sabbi med det jeg har set. Men kan vildt godt lide ham Kurzawa. Tror han vil passe mega godt ind i vores system på en kant

                      Ved godt med Brumado. Men en spiller som ham kunne være afgørende for Top 6 IMO

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        God drøm som jeg langt hen af vejen deler, og det vil være muligt såfremt NT vil.
                        Jeg ville nok holde på Lund i stedet for AJA. Du har ikke OL med i listen, men han er heller ikke god nok, selvom han har en god indstilling (når han ikke er overtændt).
                        Kunne man finde en bedre takniker med samme løbe og fight egenskab som Aron, så må man også gerne bytte ham.

                        Det vil også være muligt at sende nogle af de unge på græs i bunden af superligaen eller første division..
                        Oliver Lund= Oli

                        Har begge med da de dækker mange pladser i forsvaret, er vel ok billige i løn og er dybt seriøse med deres arbejde i OB

                        Enig med Aron men lad os se om vi nu ikke bliver lidt glade for ham alligevel. Kan godt se hans mangler men ELSKER hans type. Bare lige lidt mere teknik. Så er den satme fin

                        Comment


                          Vi har snakket med Jakob Michelsen om de unge spillere, der har fået chancen den seneste tid.

                          http://obstruktion.dk/michelsen-de-u...r-mere-ansvar/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Enig, men så gerne at vi henter Bozhidar Kraev til midten (mener hans lejeaftale snart udløber i Portugal, hvor han har gjort det rigtigt godt).
                            Faktisk et udemærket forslag

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Vi har snakket med Jakob Michelsen om de unge spillere, der har fået chancen den seneste tid.

                              http://obstruktion.dk/michelsen-de-u...r-mere-ansvar/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Thorborg står stadig i informationen og leder efter Orange Billetter når Det Hvide Tog kører fra perronen..

                                Comment

                                Working...
                                X