Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Hvem hungrer efter det? Det er der da ingen som har sagt. Lad​​​​ nu være med at skabe dig.


    ​​​​​
    Jeg skaber mig simpelthen? I det mindste har jeg ikke noget behov for at kalde vores tidligere spillere for fuldfede idioter herinde.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Den køber jeg gerne, men der kan hurtig komme diskurioner om hvad en stærk profil er.
      Er Sabbi en profil i dit setup? Eller skal vi på BK niveau, eller helt op på Lukas Andersen niveau?
      Syntes det er omkring BK niveau at vi skal have 3-4 stykker af. Lucas A niveau tror jeg ikke bare lige man henter i en klub som vores

      Men det gælder om at få skrevet nogle senior kontrakter med de unge 16-17 årige og have en lidt større trup end normalt. Tænker 26-28 spillere hvor ca 1/2 er udviklingsspillere/akademispillere. Det burde give en hulens masse luft til at købe dyrt ind. Hvis 250.000kr/Måned er vores loft pt er vi nok oppe i 300.000-350.000kr for enkelte offensive profiler for at tiltrække kvalitet

      If it only were so easy...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Mht KEP’s udtalelse, så lyttede jeg kun 50%, men tabte også kæben lidt ... jeg er dog stadig i tvivl, om hvornår han sad og håbede at vi tabte - om det var mens han var på bænken, eller efter han var stoppet helt.
        Jeg hørte det helt klart som mens han var i klubben. Da han mistede anførerbindet og røg på bænken

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
          de

          Jeg skaber mig simpelthen? I det mindste har jeg ikke noget behov for at kalde vores tidligere spillere for fuldfede idioter herinde.
          Ja, når du skriver, at vi alle hungrer efter en sjælsløs kasse, fordi vi kritiserede stadion, så bliver det sgu lidt skabet.
          Det er en enkelt spiller det drejer sig om. Bare lige for god ordens skyld. Men fint, hvis ikke du har det.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Syntes det er omkring BK niveau at vi skal have 3-4 stykker af. Lucas A niveau tror jeg ikke bare lige man henter i en klub som vores

            Men det gælder om at få skrevet nogle senior kontrakter med de unge 16-17 årige og have en lidt større trup end normalt. Tænker 26-28 spillere hvor ca 1/2 er udviklingsspillere/akademispillere. Det burde give en hulens masse luft til at købe dyrt ind. Hvis 250.000kr/Måned er vores loft pt er vi nok oppe i 300.000-350.000kr for enkelte offensive profiler for at tiltrække kvalitet

            If it only were so easy...
            Jeg er enig i at vi skal toppe truppen og kombinere den med de unge. Vi kan gøre som Midtjylland og forlænge kontrakterne og sende dem på græs i superligaen eller første division. Mabil er et godt eksempel på en spiller som havde godt af at spille fast og det samme med Corlu som vi havde fornøjelsen af at møde i går.
            Magge har også ret i, at vi står over for en oprydning. enten fordi vi vil følge ovenstående strategi, men også nødvendig hvis vi skal forfølge top 6 strategien. Uanset hvad, så er der mange i truppen som ikke passer ind i en af de 2 strategier. Jeg ser gerne, at der bliver plads til Fenger, eller at man som minimum giver ham en lang kontrakt og lejer ham ud, hvis udsigten til spilletid i OB er lille. V
            jeg vil langt heller se Fenger få chancen. Så må vi leve med at Lieder måske er lidt bedre samlet i starten, men potentialet er bare MAX større hos Fenger.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

              En Abe Lenstra-kopi i miniformat ville være at ønske, såfremt der blev brug for et nyt stadion i Odense, hvilket der heldigvis ikke er endnu. Men når man angiveligt ikke en gang har råd til at hente Mads Emil Madsen fra Silkeborg, så er der jo nok heller ikke råd til et moderne kassestadion, der ikke indeholder den mindste sjæl, som alle åbenbart hungrer efter.
              Vores stadion er både utidssvarende, stemningsdræbende ikke egnet til vores EL ambitioner og kan snart heller ikke leve op til krav om overdækning der kommer fra 2028.

              Når man skal igang med at renovere for at blive tidssvarende og leve op til de forskellige krav så vil det da være hovedløst ikke at lave noget ordenligt og langtidsholdbart. Fremfor at sætte et par spånplader op og lege at det er et fint tag bare for at bevare en sjæl som for længst er forduftet
              Last edited by Magge; 23-06-2020, 09:34.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Kæmpe pikhoved. Har ikke en skid til overs for den nar. Han var uden sammenligning ringeste mand på holdkortet, da han, helt fortjent, fik losset.
                Det er sgu da ret menneskeligt at håbe på nederlag, når man, anfører og central i forsvaret, sættes af. For så kunne JM vel fatte det var forkert. Men det var det så slet ikke.
                I skal forstå det, som det var sagt - af en bitter mand dengang.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                  Det er sgu da ret menneskeligt at håbe på nederlag, når man, anfører og central i forsvaret, sættes af. For så kunne JM vel fatte det var forkert. Men det var det så slet ikke.
                  I skal forstå det, som det var sagt - af en bitter mand dengang.
                  Den køber jeg gerne .. sikkert ærlig snak, men ikke desto mindre pænt kontroversielt. Han burde holde det for sig selv. Specielt når det gik som det gik efterfølgende

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    KEPs kommentar: https://streamable.com/y5l1qt

                    Fair nok, hvis folk synes det er menneskeligt, jeg synes det er meget egoistisk. Jeg kan da sagtens følge, at man ser sig sur på træneren, hvis man bliver fravalgt, men at alle så pludselig skal lide pga. det, inklusiv de andre spillere og klubbens fans, det synes jeg er en mærkelig holdning. Især når man fortsat hiver sin fuldfede direktørlønning og er blevet hentet som en ledertype, så er det for mig totalt uacceptabelt. Det sådan noget der fører til en dårlig træningskultur, og det var da i den grad problematisk, hvis alle der ikke spiller opførte sig sådan som han gjorde i sin sidste tid.

                    I masser af klubber bliver ældre spillere jo sat af jo længere de kommer op i alderen og påtager sig en anden rolle, hvor de skal træde i karakter som ledere og måske endda metorer for nogle af de unge spillere og sørge for at bidrage til en professionalisme. I OB har vi set det med folk som Festersen og Helveg, som jo også blev hentet til som bærende spillere, men som endte med at få meget lidt spilletid til og på den måde ikke var en ret stor del af holdet. Jeg hørte aldrig noget brokkeri fra dem eller at de nærmest skulle have meldt sig ud af truppen, som KEP gjorde. De fuldførte deres gerning på den bedste måde de nu kunne og fik en fortjent og værdig afsked.

                    Havde KEP haft noget mere selvindsigt havde han jo også gennemskuet, at der var helt logiske grunde til, hvorfor Michelsen ikke ville satse på ham, og når han stopper et halvt år efter bekræfter han jo sådan set også bare, at han ikke havde meget mere at tilbyde fodboldmæssigt. I KEPs hoved er det så alle andres skyld, at han ikke længere er god nok og ikke har udvist nok professionalisme til ville at leve og træne på et niveau, hvor han ville have kunnet forlænge sin karriere, og derfor fortjener medspillerne, fansene og den klub der har betalt ham en masse penge for noget han ikke har kunne leve op til, at lide. Fremragende logik.
                    Last edited by Sheed; 23-06-2020, 12:33.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      KEPs kommentar: https://streamable.com/y5l1qt

                      Fair nok, hvis folk synes det er menneskeligt, jeg synes det er meget egoistisk. Jeg kan da sagtens følge, at man ser sig sur på træneren, hvis man bliver fravalgt, men at alle så pludselig skal lide pga. det, inklusiv de andre spillere og klubbens fans, det synes jeg er en mærkelig holdning. Især når man fortsat hiver sin fuldfede direktørlønning og er blevet hentet som en ledertype, så er det for mig totalt uacceptabelt. Det sådan noget der fører til en dårlig træningskultur, og det var da i den grad problematisk, hvis alle der ikke spiller opførte sig sådan som han gjorde i sin sidste tid.

                      I masser af klubber bliver ældre spillere jo sat af jo længere de kommer op i alderen og påtager sig en anden rolle, hvor de skal træde i karakter som ledere og måske endda metorer for nogle af de unge spillere og sørge for at bidrage til en professionalisme. I OB har vi set det med folk som Festersen og Helveg, som jo også blev hentet til som bærende spillere, men som endte med at få meget lidt spilletid til og på den måde ikke var en ret stor del af holdet. Jeg hørte aldrig noget brokkeri fra dem eller at de nærmest skulle have meldt sig ud af truppen, som KEP gjorde. De fuldførte deres gerning på den bedste måde de nu kunne og fik en fortjent og værdig afsked.

                      Havde KEP haft noget mere selvindsigt havde han jo også gennemskuet, at der var helt logiske grunde til, hvorfor Michelsen ikke ville satse på ham, og når han stopper et halvt år efter bekræfter han jo sådan set også bare, at han ikke havde meget mere at tilbyde fodboldmæssigt. I KEPs hoved er det så alle andres skyld, at han ikke længere er god nok og ikke har udvist nok professionalisme til ville at leve og træne på et niveau, hvor han ville have kunnet forlænge sin karriere, og derfor fortjener medspillerne, fansene og den klub der har betalt ham en masse penge for noget han ikke har kunne leve op til at lide. Fremragende logik.
                      Jeg tror såmænd, at det man hørte igår var udtryk for hans selvindsigt. Han udtaler noget, som vi alle sammen enten vidste eller burde vide, nemlig at KEP evigt og altid har set efter KEP, og ingen andre. Så jeg må indrømme, det ikke kan bringe mit pis i kog. At KEP er KEP burde da ikke undre nogen, der har fulgt hans gøren og laden, både under og efter hans karriere, hvor manden aldrig har haft et filter, hverken overfor presse, holdkammerater eller dommere. Hverken før, under eller efter kampe.

                      Det kan nogen gange godt fungere i en trup, men jeg er sikker på, at selv i Aalborg og i Horsens har der sikkert været mange, der har haft lyst til at losse KEP ned, men omvendt har han nok bidraget med at få noget aggressivitet ind i træningen, og det var nok dét, der var meningen med, at vi hentede ham.

                      Problemet var jo, at han blev hentet ind som leder, og fik anførerbindet fra dag 1, og han er ingen af delene. Han er den dårlige taber, der sparker dig ned, hvad enten der står 0-0, 0-3 eller 3-0. Det har alle vidst i meget langt tid. Så burde den slags udtalelser som han kom med igår hverken overraske nogen eller få deres pis i kog. Lad ham bare sidde og håbe at OB og Jacob Michelsen fejler, svare på ligegyldige mails i hans debile brevkasse og udtale sig om dit og dat, who fucking cares?

                      At KEP kun kærer sig om KEP, og står i rygende kontrast til to ægte legender er vel næppe noget af det nyeste eller mest rystende, man har læst eller hørt om.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        KEP var, er og har altid været, en mindre sympatisk person i vores allesammens klub. Ønsker han aldrig havde sat sine skæve fødder hos OB

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                          KEP var, er og har altid været, en mindre sympatisk person i vores allesammens klub. Ønsker han aldrig havde sat sine skæve fødder hos OB
                          Jeg bryder mig ikke synderligt om KEP og har aldrig gjort det, han er blot et nummer i den endeløse række af ligegyldige lejesvende der har huseret i vores klub de senere år. Men han skal sgu have point for sin ærlighed og tænker ikke han er den eneste som har haft de følelser efter at være blevet vraget fortjent eller ikke fortjent.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            KEPs kommentar: https://streamable.com/y5l1qt

                            Fair nok, hvis folk synes det er menneskeligt, jeg synes det er meget egoistisk. Jeg kan da sagtens følge, at man ser sig sur på træneren, hvis man bliver fravalgt, men at alle så pludselig skal lide pga. det, inklusiv de andre spillere og klubbens fans, det synes jeg er en mærkelig holdning. Især når man fortsat hiver sin fuldfede direktørlønning og er blevet hentet som en ledertype, så er det for mig totalt uacceptabelt. Det sådan noget der fører til en dårlig træningskultur, og det var da i den grad problematisk, hvis alle der ikke spiller opførte sig sådan som han gjorde i sin sidste tid.
                            Nej, det er menneskeligt, og menneskelige følelser som stolthed og selvforståelse er relativt ligeglade med materielle ting som penge. Men derfor er han stadig en idiot for at have tænkt det og ment det sådan.

                            I øvrigt ganske morsomt, at han synes Silkeborg er det bedste hold blandt de 8 nederste - fordi de kan spille god fodbold men blot laver mange dumme fejl... Der er satme meget Kent-kærlighed der.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Jeg bryder mig ikke synderligt om KEP og har aldrig gjort det, han er blot et nummer i den endeløse række af ligegyldige lejesvende der har huseret i vores klub de senere år. Men han skal sgu have point for sin ærlighed og tænker ikke han er den eneste som har haft de følelser efter at være blevet vraget fortjent eller ikke fortjent.
                              Det er han slet ikke. Fodboldspillere i Danmark er måske en smule mere polerede end i så mange andre lande, men en stor del af spillerne er stadig store egoer, som ser sig selv nærmest. KEP har jo været en spiller man henter til, for at han skal spille en kæmpe rolle i OB's genopbygning sammen med KN, så kommer der pludselig en nærmest jævnaldrende træner ind fra højre og lynhurtigt sætter ham af inden han nærmest har vist sit værd. Jeg tror mange spillere i KEP's situation ville have det som ham.
                              Til sidst skal man jo heller ikke glemme det er lidt bedre fjernsyn at komme med den slags kontroversielle udtalelser, end at sige det drejebogen tilskriver. Det er KEP som den lidt frække dreng i klassen også udmærket klar over. Han har jo også sendt et par hentydninger til dette forum i sin tid i klubben, så han er også frisk på lige at give stegen lidt ekstra krydderi, så der kommer glamour i indbakken, som de kendte siger.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Det er han slet ikke. Fodboldspillere i Danmark er måske en smule mere polerede end i så mange andre lande, men en stor del af spillerne er stadig store egoer, som ser sig selv nærmest. KEP har jo været en spiller man henter til, for at han skal spille en kæmpe rolle i OB's genopbygning sammen med KN, så kommer der pludselig en nærmest jævnaldrende træner ind fra højre og lynhurtigt sætter ham af inden han nærmest har vist sit værd. Jeg tror mange spillere i KEP's situation ville have det som ham.
                                Til sidst skal man jo heller ikke glemme det er lidt bedre fjernsyn at komme med den slags kontroversielle udtalelser, end at sige det drejebogen tilskriver. Det er KEP som den lidt frække dreng i klassen også udmærket klar over. Han har jo også sendt et par hentydninger til dette forum i sin tid i klubben, så han er også frisk på lige at give stegen lidt ekstra krydderi, så der kommer glamour i indbakken, som de kendte siger.
                                Eksempler? :D

                                Comment

                                Working...
                                X