Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad med kontorbygninger på VIP siden og så lukke de andre hjørner på langsiden med flere tilskuerpladser?
    Det må være en win win. Hjørner lukket, flere tilskuerpladser og lækker udsigt fra de nye kontorbygninger.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
      Hvad er det, der er så galt ved vores gamle stadion fra 1941? En renovering af den nedre del af C-tribunen ville være på sin plads, men ellers har vi forholdsvis fornuftige faciliteter med blandt andet en af landets bedste VIP-tribuner, en af landets største stemningstribuner, og en familietribune, hvor der også er plads til mange gæstende fans. Om hjørnerne skal lukkes? Tjo, det kan man vel såmænd godt argumentere for, men er der virkelig meget romantisk i de stadions, som Viborg og Vejle står tilbage med, hvor der er hjørnetribuner, indrettet som kontorer?

      Et kassestadion er som Vejle, Viborg og FCM's. Typisk stadion med plads til 10k, men sateme ikke meget romantisk over det.


      Romantik ligefrem hmmm. Jow kan da huske da jeg som knægt kom med på stadion for første gang, det var i Holbæk vist nok i 3. div der var ikke overdækket hvor vi stod og til min store glæde kom der både en vogn med ispinde og en med sodavand så jeg fik en Valash , da jeg så skulle tisse senere blev jeg sendt over i hegnet bagved. På hjemturen skulle vi tanke på en servicestation og der kom den flinke tankpasser ud og betjente os tankede bilen og vaskede vores forrude.
      Se det var romantisk :-) ..

      Nu er tiden en anden og et moderne stadion må meget gerne være lukket hele vejen rundt her kan vi godt blive enige om at det ikke pynter med kontorer.
      Et moderne stadion har overdækkede tribuner så hr & fru Fynbo ikke behøver at overveje at tage kampen i tv når det regner.( der kommer Iøvrigt nye krav herom i 2028 )
      Et moderne stadion har adgang til boder i tørvejr så man ikke bliver gennemblødt i regnvejr hvis man vil have en pølse
      Et moderne stadion for en klub med ambitioner om at spille EL lever op til mindstekravene så klubben ikke evt skal spille udenbys.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

        Så længe jeg slipper for noget a la lige præcis Esbjergs så er jeg glad :-D

        Hvis jeg skulle vælge frit fra alle hylder, så tag og google Heerenveen stadium. Dén tog jeg gerne! Tagværk hele vejen rundt (som vi jo snart skal alligevel) og lukkede hjørner i samme stil med tribunerne.

        Den konkrete plan hedder jo nok kontorbygninger/kasser i hjørnerne ligesom i Parken. Nu har jeg været et par gange på Stadio Luigi Ferraris med "kassehjørner" og det virker heldigvis rigtig fint.
        Jeg er bange for den konkrete plan hedder lappeløsninger oven på den lappeløsning vores stadion i forvejen er. Og så står vi tilbage med en skrækkelig usammenhængende øjebæ.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Jeg er bange for den konkrete plan hedder lappeløsninger oven på den lappeløsning vores stadion i forvejen er. Og så står vi tilbage med en skrækkelig usammenhængende øjebæ.
          Ja det er nok eneste mulighed

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

            En Abe Lenstra-kopi i miniformat ville være at ønske, såfremt der blev brug for et nyt stadion i Odense, hvilket der heldigvis ikke er endnu. Men når man angiveligt ikke en gang har råd til at hente Mads Emil Madsen fra Silkeborg, så er der jo nok heller ikke råd til et moderne kassestadion, der ikke indeholder den mindste sjæl, som alle åbenbart hungrer efter.
            Det nuværende stadion har fandme da heller ikke nogen sjæl?
            Det er en hovsa-opgradering fra slut-90’erne, på et stadion fra krigen af, tilsat en meget moderne VIP-bygning, som er praktisk talt umulig at indkoorperere, hvis bygger tre nye tidssvarende tribuner.

            Den nuværende form, er et “der går ODENSE i den”-monument

            Comment


              Jeg havde faktisk hørt at fundamentet ikke kan holde til f.eks. tag på det hele, er det bare et ondt rygte?

              Eller er der nogen der ved om der er noget om det?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Jeg havde faktisk hørt at fundamentet ikke kan holde til f.eks. tag på det hele, er det bare et ondt rygte?

                Eller er der nogen der ved om der er noget om det?
                Den nuværende tagkonstruktion, kan ikke bare forlænges, for det kan den ikke holde til ... for det er den ikke designet til ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Den nuværende tagkonstruktion, kan ikke bare forlænges, for det kan den ikke holde til ... for det er den ikke designet til ...
                  OKay, så jeg havde misforstået.

                  Takker mate :)

                  Comment


                    Lars Olsen indikerere lidt bitterhed og noget der ikke var helt ok i forhold med hans fyring fra OB. Han nævner en 4.plads og kval til Europa og undrede sig over det. Han ville dog ikke uddybe det selv Graulund prøvede.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                      Lars Olsen indikerere lidt bitterhed og noget der ikke var helt ok i forhold med hans fyring fra OB. Han nævner en 4.plads og kval til Europa og undrede sig over det. Han ville dog ikke uddybe det selv Graulund prøvede.
                      Tja gad vide hvem det kunne være han hentydede til. Alle der havde noget med ledelsen af OB at gøre røg ud, undtagen Thorborg og TC. Jeg har da et bud på, hvem den bitterhed kunne være rettet mod.

                      Det var mere rystende at høre, at KEP sad og håbede, at vi tabte efter at Michelsen havde sat ham af. Det er sgu da en fed ledertype at have i sin trup. KEP må være oppe i toppen sammen med folk som Emil Larsen over ex OB-spillere jeg har mindst til overs for. Emil var dog en glimrende spiller i perioder i det mindste.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Lars Olsen indikerere lidt bitterhed og noget der ikke var helt ok i forhold med hans fyring fra OB. Han nævner en 4.plads og kval til Europa og undrede sig over det. Han ville dog ikke uddybe det selv Graulund prøvede.
                        Han antydede også at han har en løsere træningsstruktur hvilket der var utilfredshed med i Esbjerg og vel også det Helveg påpegede?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Han antydede også at han har en løsere træningsstruktur hvilket der var utilfredshed med i Esbjerg og vel også det Helveg påpegede?
                          Ja og da han blev spurgt om det var spillerne dengang sagde han vel, men mente at han vidste hvad det skyldtes at han fik sparket. Det blev der boret i, men han ville ikke ud med det, fordi det op langt tilbage. Men han virkede mere oprørt i den snak end resten af hans EFB snak.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Tja gad vide hvem det kunne være han hentydede til. Alle der havde noget med ledelsen af OB at gøre røg ud, undtagen Thorborg og TC. Jeg har da et bud på, hvem den bitterhed kunne være rettet mod.

                            Det var mere rystende at høre, at KEP sad og håbede, at vi tabte efter at Michelsen havde sat ham af. Det er sgu da en fed ledertype at have i sin trup. KEP må være oppe i toppen sammen med folk som Emil Larsen over ex OB-spillere jeg har mindst til overs for. Emil var dog en glimrende spiller i perioder i det mindste.
                            Sagde KEP virkelig det???

                            ​​​​​
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                              Sagde KEP virkelig det???

                              ​​​​​
                              Ja, han sagde ordret: "Jeg sad og håbede på at de ville tabe alle kampe".

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                Sagde KEP virkelig det???

                                ​​​​​
                                Yep. Det sagde han ordret

                                Comment

                                Working...
                                X