Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Men klubben har ikke sagt at målet er top 6 hvis vi er heldige. De har sagt top 6 og Europa. Det er useriøst, så skal man som Tanders sige 5-9.
    jeg kan godt lide ambitionen men så skal der ændres en del på truppen, hvis vi skal ud over held eller uheld.
    Ambitionen skal være top 6, men så skal handlingerne også følge med.

    Når man kun i en enkelt pup-up sæson har været gæster i top 6 så klinger det voldsomt hult når man efter den ene sæson stiller dig op og vedholdende fortæller omverdenen at vi er top 6hold selvom vi endte 9’er.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Eneste pointe jeg ville frem til var at der er så lidt der skiller mange hold ad. Tit og ofte 1-2 klasse spillere. Og dem havde vi sidste sæson. Det gjorde forskellen ift denne. Skader eller ej

      Det er ikke uheld vi ikke er i Top 6. Det er den sportslige ledelse der generelt ikke lykkedes med at erstatte profiler tilstrækkeligt. Den er ikke så meget længere
      Okay så er vi ret enige.

      Men som vi har diskuteret til hudløshed så køb for helvede 1 klasse spiller og giv mere spilletid til vores unge i stedet for at købe 3 middelmådige aflæggere i sønderjyske/Vensyssel som man efterfølgende giver en masse spilletid uden set flytter os nogen steder.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Okay så er vi ret enige.

        Men som vi har diskuteret til hudløshed så køb for helvede 1 klasse spiller og giv mere spilletid til vores unge i stedet for at købe 3 middelmådige aflæggere i sønderjyske/Vensyssel som man efterfølgende giver en masse spilletid uden set flytter os nogen steder.
        Præcis. Ved ikke om de prøver på det. Men så skal de profiler man henter lige et trin højere op.

        Men enten har man ikke evnerne, pengene eller lidt af det hele generelt. Jeg kunne nok heller ikke gøre det bedre men det hele virker bare så simpelt. Men er det garanteret ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Præcis. Ved ikke om de prøver på det. Men så skal de profiler man henter lige et trin højere op.

          Men enten har man ikke evnerne, pengene eller lidt af det hele generelt. Jeg kunne nok heller ikke gøre det bedre men det hele virker bare så simpelt. Men er det garanteret ikke
          Det er ærgerligt at alle eksperterne er herinde, og de inkompetente har de fede stillinger i OB. Hent en angriber der er garanti for 25 måi, som aldrig er skadet, og ikke tager spilletid fra de unge, og som sælges for 300 milliarder efter 1 sæson.
          Måske ikke så let som det umiddelbart kan virke.

          Comment


            Dette ville jeg da være ked af hvis det skete

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-agf-profil/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Dette ville jeg da være ked af hvis det skete

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-agf-profil/
              Ja det vil være skidt fordi som det ser ud nu så er FCK, Herning/Ikast, Brøndby og FCN langt foran os og vel næsten sikre deltagere i top 6 , hvis AGF så forstærkes yderligere og dermed distancere os mere så kan de også ret hurtigt bide sig fast i top 6 ræset hvilket så efterlader en ledig plads som vi skal slås med AaB og Horsens om samtidig med der ligger noget salg og mulig kapitalindsprøjtning og lurer hos hestene fra Randers.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Sif foran

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Det er ærgerligt at alle eksperterne er herinde, og de inkompetente har de fede stillinger i OB. Hent en angriber der er garanti for 25 måi, som aldrig er skadet, og ikke tager spilletid fra de unge, og som sælges for 300 milliarder efter 1 sæson.
                  Måske ikke så let som det umiddelbart kan virke.
                  Nej men svært at se at Lund, Lund, Kryger, AJA, Opondo, Og mange andre køb af mætte spillere
                  skulle flytte os.


                  Håb er ikke en strategi. Det virker som om vi venter på lykkens gudinde, og ikke opsøger heldet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Nej men svært at se at Lund, Lund, Kryger, AJA, Opondo, Og mange andre køb af mætte spillere
                    skulle flytte os.


                    Håb er ikke en strategi. Det virker som om vi venter på lykkens gudinde, og ikke opsøger heldet.
                    Jeg var glad da vi købte Opndo, men jeg må indrømme at jeg er rimelig skuffet over ham indtil videre. Kryger har jeg det ambivalent med. Han kæmpede sgu for det da han var her. De 3 andre synes jeg at du er lidt hård ved. Marco Lund har efter coronaen vist sit værd. Han har, trods han stadig er rimelig ung, taget ansvar i disse kampe. helt skidt er han ikke og han er i hvert fald ikke en mæt spiller, så der skyder du ved siden af, set fra mit synspunkt. Alexander Juel og Oliver Lund kan jeg personligt godt lide og jeg synes at de bringer noget positivt til holdet. Nuvel så har de et grimt bundniveau, men det er to no-bullshit spillere, der takler igennem og ikke er bange for at losse bolden ud af komunnen, når det er nødvendigt. De kommer også med noget fysik og så kæmper de for det. De spillere er der også brug for. Men indrømmet at de også laver nogle grimme ting fra tid til anden.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Nej men svært at se at Lund, Lund, Kryger, AJA, Opondo, Og mange andre køb af mætte spillere
                      skulle flytte os.


                      Håb er ikke en strategi. Det virker som om vi venter på lykkens gudinde, og ikke opsøger heldet.
                      Hvem syntes du har ramt mest rigtigt i deres forudsigelser både med resultater, placeringer og hvordan mange af indkøbene ville gøre sig gældende i OB eksperterne herinde eller de dygtige folk i sportsudvalget?

                      Hov .. var selvfølgelig ikke til dig men til Kielberg
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Det er ærgerligt at alle eksperterne er herinde, og de inkompetente har de fede stillinger i OB. Hent en angriber der er garanti for 25 måi, som aldrig er skadet, og ikke tager spilletid fra de unge, og som sælges for 300 milliarder efter 1 sæson.
                        Måske ikke så let som det umiddelbart kan virke.
                        Samme retorik som JH om de urimeligt krævende fans som forlangte sølvmedaljer.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                          Jeg var glad da vi købte Opndo, men jeg må indrømme at jeg er rimelig skuffet over ham indtil videre. Kryger har jeg det ambivalent med. Han kæmpede sgu for det da han var her. De 3 andre synes jeg at du er lidt hård ved. Marco Lund har efter coronaen vist sit værd. Han har, trods han stadig er rimelig ung, taget ansvar i disse kampe. helt skidt er han ikke og han er i hvert fald ikke en mæt spiller, så der skyder du ved siden af, set fra mit synspunkt. Alexander Juel og Oliver Lund kan jeg personligt godt lide og jeg synes at de bringer noget positivt til holdet. Nuvel så har de et grimt bundniveau, men det er to no-bullshit spillere, der takler igennem og ikke er bange for at losse bolden ud af komunnen, når det er nødvendigt. De kommer også med noget fysik og så kæmper de for det. De spillere er der også brug for. Men indrømmet at de også laver nogle grimme ting fra tid til anden.
                          afhænger vel af den skala med bedømmer ud fra.

                          når NT siger top 6 og Europa af og til.
                          så er de nævnte spillere og flere andre maksimalt til bænken, og det er de nok heller ikke gode nok til, hvert i falde ikke dem alle.

                          Jeg siger ikke at indstillingen mangler noget. Det er sikkert også alletiders mennesker, men det gør dem ikke gode nok til en top 6 klub. Der findes spillere med Oliver Lunds indstilling som samtidig også kan spille på et tophold. Jeg vil også have vindertype, og er træt at KEP og Jønne typer som bare skulle hæve en god check.
                          i min bog er man først en top 6 klub når man de fleste sæsoner ligger i top 6.




                          Comment


                            Ville det være helt umuligt for os at lægge billet ind på Mads-Emil Madsen nu når Sif rykker ned? - hvad vurderer folk?
                            ​​​​​​

                            Comment


                              Jeg var en af dem der syntes, at vi virkeligt forsømte at forstærke forsvaret ved at hente Banggaard. Jeg må bare erkende, at jeg tog grueligt fejl, hold kæft hvor er han ringe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Samme retorik som JH om de urimeligt krævende fans som forlangte sølvmedaljer.
                                Det er da også for dumt at kræve. OB har ingen mulighed for at vinde sølv nogensinde.

                                Comment

                                Working...
                                X