Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Først til mølle....
    Jeg går altid efter at vinde og regner selvfølgelig med at nappe 2 billetter
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Kan se at bold.dk skriver at Hyllegaards sygdom er kyssesyge. Så kan han vej potentielt nemt være ude resten af sæsonen? Kan det ikke koste halve år sådan en sygdom?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Når man får et godt tilbud på en spiller, så er der, som sådan ikke noget i vejen med at sælge; også selv om det er en topscorer. Men når man sælger en topscorer, der i mange kampe mere svingede venstrebenet selv, end at han skulle spilles op til chancerne, så er man svækket. Man kan så håbe på at set-uppet med Sander Svendsen, Jebali og Lieder er nok til at erstatte Bashkim; men det har det desværre ikke vist sig at gøre. Endnu.

        Du behøves ikke have en nuanceret mening omkring tingene; for bundlinjen taler for sig selv. De første 5 kampe uden Bashkim resulterede i 2 mål, begge på straffespark; og i 4 ud af de 5 kampe havde vi store problemer med både at producere chancer og udnytte de få, vi havde. Allerede længe før Bashkim blev solgt og skaderne begyndte at vælte ind, der var vi spille og resultatmæssigt på vej ned. Vi tabte 4 ud af de sidste 5 kampe før vinterpausen; MED Bashkim på holdet, og det er endda uden at tælle nederlaget i pokalen til AGF med, som vel var den ringeste præstation i denne sæson. Så jeg er sådan set ligeglad med intentioner og udmeldinger. Alt, hvad OSE og dens ansatte rører ved, det ender i skudder-mudder. Og ikke kun p.g.a uheld.

        Men p.g.a simpel inkompentence. Som f.eks at hente spillere som Perreira, Madu og Skjelvik som potentielle afløsere for den klart bedste venstre back i truppen; der naturligt vil prøve at være andet end den tynde øl i Superligaen. Det er slet og ret elendig rekruttering og endnu værre scouting. Og hvad var egentlig meningen med Jebali? Og her snakker jeg ikke om, at der ikke er og var et potentiale gemt i ham; men skulle han spille kant, angriber, off-midt, og i givet fald i hvilket system? Den samme gamle støvede 3-5-2, der helt tydeligt var læst? Var Thandarsson købt til 3-5-2 eller 4-4-2? Jeg synes 4-4-2 lyder som et mere safe bet; på den måde han præsterede i en 4-4-2 mod Esbjerg. Man afskiber Leuwin; og står tilbage med Marco Lund og Alexander Juel. Er de reelt set 3-5-2 spillere? Det tror jeg ikke. De er også 4-4-2 spillere.

        Det er fint, at vi nu skifter fokus; og jeg skal ikke udelukke, at næste sæson, hvis vi overlever, kan blive bedre, hvis 4-4-2 kom op at køre med skadesfrie spillere. Det ændrer dog stadig ikke på, at Barret er væk; og at Skjelvik er udset til at erstatte ham. Jeg forudser en hurtig udskiftning; med Oliver Lund; da jeg tror Skjelvik er en type som Perreira; der IKKE er offensiv back. Hvis Skjelvik er det bedste bud på en afløser for Barret; så forstår jeg det ikke. Med mindre vi skal til at have en massiv slagside; hvor kun Ryan, når han er skadesfri, er offensiv back; mens Skjelvik har midterlinje og indlæg-fobi.

        Det er guf for alle Superligatrænere. Bare sørg for at lukke højre side af. Peace of cake. Så jeg føler ikke, at vi er klart styrket. Vi har alt for mange spørgsmålstegn. Og en ledelse, hvor der er én melding her, og én melding dér, og tilbage står vi med en 9. plads i grundspillet, langt fra det erklærede mål; en venstre back, der smutter om mindre om en måned, før sæsonen er slut; et hav af skader; og en forvirring om hvor vidt vi nu rent faktisk er skiftet til 4-4-2; eller om vi udelukkende gør det, fordi vi kun har to spillere med Superliga-erfaring klar til at udgøre det midterforsvar.

        Jeg ved det ikke. Og det driver mig til vanvid. For jeg ved, hvad den slags forvirring betyder: At holdet aldrig bliver stabilt nok til at leve op til hverken målsætning, delmålsætninger eller har et udtryk, der giver håb om, at vi når nogen af delene i den nærmeste fremtid.

        Det er dét 1 sejre i 11 kampe gør ved folk. De kommer til at tvivle. Selvklart; hvis du spørger mig.

        MvH ChrisOB
        På absurd vis er et lyspunkt i denne fortvivlende tid som OB-fan at læse andre fans' velformulerede frustrationsudbrud. Tak for det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Kan se at bold.dk skriver at Hyllegaards sygdom er kyssesyge. Så kan han vej potentielt nemt være ude resten af sæsonen? Kan det ikke koste halve år sådan en sygdom?
          Det er helt korrekt. Ufatteligt så uheldige OB er med skader som man ikke kan gardere sig imod.

          Comment


            NT send flere penge ellers rykker vi endnu en plads ned i fødekæden.
            https://www.bt.dk/superligaen/ny-sup...ermer-sig-salg

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
              Kan se at bold.dk skriver at Hyllegaards sygdom er kyssesyge. Så kan han vej potentielt nemt være ude resten af sæsonen? Kan det ikke koste halve år sådan en sygdom?
              Det er enormt individuelt. Alt mellem lidt kriller i halsen og lange forløb med svær almen påvirkning ses.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                NT send flere penge ellers rykker vi endnu en plads ned i fødekæden.
                https://www.bt.dk/superligaen/ny-sup...ermer-sig-salg
                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nye-investorer

                Måske får 2 klubber nye pengestærke investorer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                  Kan se at bold.dk skriver at Hyllegaards sygdom er kyssesyge. Så kan han vej potentielt nemt være ude resten af sæsonen? Kan det ikke koste halve år sådan en sygdom?
                  Så er han ude resten af sæsonen men skulle være klar igen næste sæson fordi sygdommen varer omkring tre uger og derefter skulle man vente tre uger mere før man kan starte med sport igen. Med mindre der opstår komplikationer så kan det kræve flere måneder mere.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    EFB er vågnet op, godt hjulpet af Randers målmand. Men der er godt nok en anden energi end da vi mødte dem.
                    håber ikke vi kun vandt fordi Truppen ville af med Lars Olsen.

                    Comment


                      Hva faen sker der med Esbjerg. Nu 3-0

                      Comment


                        Altså var EFB dukket op med den power mod OB, som var lidt det jeg frygtede inden kampen, så havde vi tabt. Så for mig lugter det af, at sejren i weekenden var på en ekstremt billig baggrund.

                        Comment


                          Randers skifter 2 mand efter 29 min. Greve den ene.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Altså var EFB dukket op med den power mod OB, som var lidt det jeg frygtede inden kampen, så havde vi tabt. Så for mig lugter det af, at sejren i weekenden var på en ekstremt billig baggrund.
                            Det ved du ikke en dyt om. Men enig i at Troels Bech har fået pustet noget liv i kludene på hans lejesvende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg

                              På absurd vis er et lyspunkt i denne fortvivlende tid som OB-fan at læse andre fans' velformulerede frustrationsudbrud. Tak for det.
                              Enig ChrisOB udtrykker vores frustrationer på fornem vis.
                              kan tilføje at det ikke bliver mindre sørgeligt at ledelsen hele vejen fra NT over MH til JM blåøjet naivt anser vores enlige pop-up sæson sidste år som et vidnesbyrd om at vi endegyldigt er at betegne som et top 6 hold.
                              Man har så vidt vides ikke hørt samme virkelighedsfjerne udmeldinger fra Horsens, Lyngby, sønderjyske, Esbjerg som også har haft en tilfældig tur i top 6 ..
                              Last edited by Magge; 12-06-2020, 18:59.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                EFB er vågnet op, godt hjulpet af Randers målmand. Men der er godt nok en anden energi end da vi mødte dem.
                                håber ikke vi kun vandt fordi Truppen ville af med Lars Olsen.
                                Esbjergspillere nægtede ja at spille videre efter deres scoring mod os og prøvede intet mere. Synes det var skandaløst, vores forsvarsspillere kunne spille bolden til hinanden flere minutter uden at Esbjergspillere kom ud af deres side. Som fan ville jeg være absolut vred om deres holdning og ønske de til der hvor peberet vokser.
                                Håber de rykker ned, spiller med sådan en holdning tilhører ikke til prof. fodbold.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X