Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Så må det godt nok have været skidt for JH at møde ind på job den ene dag og stille sig op foran pressen og berette om hvilken super spiller Lasse Kryger er og at han passer perfekt ind som højre back i OB, for senere at gøre alt for at slippe af med ham igen. ;-) Og gå ud og fortælle hvor unuancerede og krævende vi fans er

    Man er imo indbegrebet af en dårlig leder hvis man ikke tør slå en streg i sandet og fortælle sine øverste at det her vil jeg ikke stå til ansvar overfor.
    Tror ikke at der er mange der ser JH som en god leder ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Tjek det seneste interview med Hemmingsen i på fyens.Dk, 5-6 floskler fyres af i tilfældig rækkefølge ... kan sagtens forstå det er tung læsning for fans, men for andre er det altså ret komisk.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Noget at det jeg husker han sagde igår, lød nogenlunde: “vi skal vise at vi kan gøre det ENDNU bedre på Torsdag”. Det siger bare alt om hans kommunikative niveau.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Noget at det jeg husker han sagde igår, lød nogenlunde: “vi skal vise at vi kan gøre det ENDNU bedre på Torsdag”. Det siger bare alt om hans kommunikative niveau.
          Eller den discountundervisning han har fået. Og som han så ikke helt kan få til at spille
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Noget at det jeg husker han sagde igår, lød nogenlunde: “vi skal vise at vi kan gøre det ENDNU bedre på Torsdag”. Det siger bare alt om hans kommunikative niveau.
            Ja, det var en af de vilde :D.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Hvad bygger du det på
              Min egen vurdering af en masse intern viden

              Comment


                Greve score, og det ligner mere og mere at Efb får kampen om frisag. Forhåbentlig ikke mod os. Hobros trup er smal og Kauko er begyndt at score.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Et ordentligt menneske, der alligevel forsøgte sig med den gamle trawer om, at kritik af ledelse, spillere og de ikke opfyldte målsætninger, de mere skyldtes overdrevne forventninger til OB's position i fodboldlandsskabet, end de faktiske ting som vi så på - og udenfor banen og i tabellen.

                  Om det var strategien fra toppen af OSE, ved jeg ikke, men ikke destomindre blev han selve symbolet på OSE og Niels Thorborgs totale inkompetence ud i sportslig planlægning, der fuldstændigt drænede al energien ud af et hvert forsøg på at samle det fynske og odenseanske folk bag OB.

                  Og nu betaler vi prisen. Vi har fået et Superligahus; men alt det er jo komplet ligegyldigt, når man taber 6-0 til Silkeborg. Der er nogen, der ikke har gjort deres arbejde godt nok; og det inkluderer det ordentlige menneske; der talte så meget ned til kritiske fans; både direkte og indirekte.

                  Vi havde ikke brug for et "ordentligt" menneske. Vi havde brug for en sportsdirektør, der sammen med træneren kunne forløse bare lidt potentiale og opfylde mere end én officiel målsætning ud af 9.

                  Vi var fandme klar over, at der var smalhals i Ådalen; men det undskylder stadig ikke den lange række af deciderede fejlkøb/fejlcasts, som der har bevæget sig ind og ud af vores klub; så den ordentlige mand lod sig korrumpere af de rosende ord fra en totalt fodboldblind milliardær; og i dag, dagen efter den efter min mening største ydmygelse af OB i vores Superligahistorie, står både den ordentlige mands afskedsord og den dertilhørende ros fra selvsamme milliardær, diverse medier og personer, i rygende kontrast til virkeligheden bag vores "fundament"

                  Der er intet fundament.

                  Det sørgede den ordentlige mand godt og grundigt for; og oven i hatten talte ned til kritikerne, ved at påstå at vi var vrede, fordi vi forventede at OB lå med i toppen hvert eneste år.

                  MvH ChrisOB
                  Syntes ikke det er fair at sige der ingen fundament er i OB. Det passer ikke.
                  Det er bare skrøbeligt og mindst halvdelen af superligaen har et der er bedre. Derfor ligger vi hvor vi gør.
                  Alt er altså ikke lort, men i hård konkurrence er vi bare bagud. Både på ledelse, strategi og den måde man sammensætter en trup over længere perioder

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Greve score, og det ligner mere og mere at Efb får kampen om frisag. Forhåbentlig ikke mod os. Hobros trup er smal og Kauko er begyndt at score.
                    Greve, Eskesen og AK blomstrer op hos vores konkurrenter mens vores tilgange opfylder skadeliisten eller bænkepladser næsten hele tid. Det er vel også en del som forklarer den aktuelle udvikling.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Greve, Eskesen og AK blomstrer op hos vores konkurrenter mens vores tilgange opfylder skadeliisten eller bænkepladser næsten hele tid. Det er vel også en del som forklarer den aktuelle udvikling.
                      Og den næste bliver sabbi. Ham ser jeg ikke det store lys i. Hobro er heldige med kun at være bagud 2-0

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Syntes ikke det er fair at sige der ingen fundament er i OB. Det passer ikke.
                        Det er bare skrøbeligt og mindst halvdelen af superligaen har et der er bedre. Derfor ligger vi hvor vi gør.
                        Alt er altså ikke lort, men i hård konkurrence er vi bare bagud. Både på ledelse, strategi og den måde man sammensætter en trup over længere perioder
                        Indtil blamagen fra i går er vasket godt og grundigt væk, og vi har reddet os, er alting netop lort.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Min egen vurdering af en masse intern viden
                          så må vi have meget forskellige typer kilder :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                            så må vi have meget forskellige typer kilder :-)
                            Afhænger vel af hvilke kriterier man skal bedømme ham på. Men det må vi have så

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Afhænger vel af hvilke kriterier man skal bedømme ham på. Men det må vi have så
                              tjaa da jeg mødte ham blev jeg heller ikke ligefrem imponeret. Altså hvis du mener klubben har brug for fear management og benhård resultatjagt i et barskt arbejdsmiljø, så er han sikkert fin.

                              Comment


                                Isoleret set er det jo bizart at skille os af med 3 fynske gutter i god form og så hente 3 reserver fra mindre rangerende klubber, der alle er eller bliver skadet indenfor den første måned I klubben. Selv ikke en coronapause på 2 mdr er de klar.. når man så samtidig tænker på at Klubbens strategi er fynsk DNA.

                                jeg er med på at AK voldsomt underpræsterede og lignede en mand der ikke gad længere. Han havde måske brug for luftforandring. Men helt ærlig, så er der altså en pest i klubben så! Det handler sku da om at spillere bliver motiveret i klubben, vil kæmpe for klubben osv.
                                Hvad fanden er der galt med kulturen dernede (læs Ådalen) ?? Gives der bare for gode og lange kontrakter, så spilleren døser hen? Jeg drømmer om en indpisker og en der samtidig vil og kan respekteres af spillerne. En der ønsker at bringe klub DNA’et frem. Jeg synes det DN har gjort i AGF på få år er formidabelt. Han har fået skabt en vinderkultur hvor folk præstere op til deres niveau. Samtidig er han tydelig og engageret fra bænken,.

                                Comment

                                Working...
                                X