Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Er det okay at minde om at jeg nævnte det som noget der ville ske, da Michelsen kom ... det var pænt åbenlyst.
    Det gør du bare. Syntes ikke kun at det hænger sammen med JM. JH og NT har mindst lige så stort et ansvar i dette.

    Men syntes også det er værd at nævne vores 18/19 hold med Kadrii,Gryte,Casper og andre i topform, var et fedt hold der tit spillede det fodbold jeg elsker. Samme hold idag ville klart være i Top 6
    Det var de mennesker jeg kritiserer idag også med til at skabe. Den kvalitet er langt væk af flere årsager

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det gør du bare. Syntes ikke kun at det hænger sammen med JM. JH og NT har mindst lige så stort et ansvar i dette.

      Men syntes også det er værd at nævne vores 18/19 hold med Kadrii,Gryte,Casper og andre i topform, var et fedt hold der tit spillede det fodbold jeg elsker. Samme hold idag ville klart være i Top 6
      Det var de mennesker jeg kritiserer idag også med til at skabe. Den kvalitet er langt væk af flere årsager
      Caspers værdi viste sig da han forsvandt. Nogle gange skal man prøve at sætte sig i modstandernes sted og tænke hvilken OBer vil jeg helst have der er ude med karantæne. Det viser nemlig også styrken ved sådan en som Casper som jo også havde sine begrænsninger. Men han kom bare i vejen for meget af modstanderens spil.

      tvivler på at der er en eneste af vores spillere som modstanderne frygter. Der er nok nærmere nogle svagheder som der udnyttes.
      jabali er lidt som en Jønne. 4 kampe om året er de fantastisk men ofte er de under middel. I mange kampe og direkte dårlige i andre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Syntes nu vi har en okay bred trup. Men der er mange skader og ingen ekstraordinære profiler. Man kan stadig ikke få gryden i kog ved at hælde en masse lunken vand i den.
        Ser ingen problem i at have 2-4 U spillere med hvis de bare havde nogle stærke ekstraordinære profiler at læne sig op af. Dem har vi ikke pt. De er solgt og ikke erstattet.
        Vi har en masse “papir profiler“. De leverer bare kun på det jævne og har gjort det længe
        Et sted den er helt gal er selvopfattelsen hos ledelse og hos vores træner.

        Man har siden vi kom i top6 ævlet løs om hvor gode vi er og hvor langt vi er nået. Ambitionen er endda skruet op til at nu skal vi spille om top4 og ud i Europa, det er ikke ret længe siden JM glædesstrålende berettede om hvor tæt vi var på bronze.. Den enkeltstående succes at det lykkedes at komme i top6 har forblændet nogle i sådan en grad at man slet ikke opdagede at vi kun var statister i slutspillet og faktisk ikke havde et hold der på kvalitet og mentalt kunne magte at spille de kampe hvor der for alvor var noget på spil.
        Man gik endda ud og prøvede at bilde omverdenen ind at vi var kommet styrket ud af vintervinduet hvor vi havde solgt vores klart bedste offensiv spiller.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Et sted den er helt gal er selvopfattelsen hos ledelse og hos vores træner.

          Man har siden vi kom i top6 ævlet løs om hvor gode vi er og hvor langt vi er nået. Ambitionen er endda skruet op til at nu skal vi spille om top4 og ud i Europa, det er ikke ret længe siden JM glædesstrålende berettede om hvor tæt vi var på bronze.. Den enkeltstående succes at det lykkedes at komme i top6 har forblændet nogle i sådan en grad at man slet ikke opdagede at vi kun var statister i slutspillet og faktisk ikke havde et hold der på kvalitet og mentalt kunne magte at spille de kampe hvor der for alvor var noget på spil.
          Man gik endda ud og prøvede at bilde omverdenen ind at vi var kommet styrket ud af vintervinduet hvor vi havde solgt vores klart bedste offensiv spiller.
          Enig. Det gør simpelthen de mennesker man gerne vil stole på til utroværdige. Så sig dog Status Q istedet og det vil være oppe til debat. Når man kommer med de der jubelidiot udtalelser er det næsten ikke til at bære

          Jeg forstår godt salget af Kadrii. Der lå en gentlemans aftale og 12-14 mill luner altid godt i kassen. Men så er man altså nød til at have noget mere i baghånden end Lieder og Hyllegaard der skal erstatte Kadrii og AK. For ellers bliver succes aldrig et kontinuerligt ord i OB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Caspers værdi viste sig da han forsvandt. Nogle gange skal man prøve at sætte sig i modstandernes sted og tænke hvilken OBer vil jeg helst have der er ude med karantæne. Det viser nemlig også styrken ved sådan en som Casper som jo også havde sine begrænsninger. Men han kom bare i vejen for meget af modstanderens spil.

            tvivler på at der er en eneste af vores spillere som modstanderne frygter. Der er nok nærmere nogle svagheder som der udnyttes.
            jabali er lidt som en Jønne. 4 kampe om året er de fantastisk men ofte er de under middel. I mange kampe og direkte dårlige i andre.
            Det sidste er jeg ikke enig i men erkender at det store gennembrud lader vente på sig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Caspers værdi viste sig da han forsvandt. Nogle gange skal man prøve at sætte sig i modstandernes sted og tænke hvilken OBer vil jeg helst have der er ude med karantæne. Det viser nemlig også styrken ved sådan en som Casper som jo også havde sine begrænsninger. Men han kom bare i vejen for meget af modstanderens spil.

              tvivler på at der er en eneste af vores spillere som modstanderne frygter. Der er nok nærmere nogle svagheder som der udnyttes.
              jabali er lidt som en Jønne. 4 kampe om året er de fantastisk men ofte er de under middel. I mange kampe og direkte dårlige i andre.
              Meget enig med dig her. Både første og andet afsnit.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Hvis vi overlever sæsonen og får bare ét rigtigt godt transfervinduet hvor kommer kvalitet ind så kan det rykke os meget i retning af toppen med det samme. Det er jeg overbevist om. Og så står vi der med flere rigtig store talenter som kan indspilles i de næste år eller sælges dyrt. Håber de er villig at investere i sommeren.
                ​​​
                Jeg er som sådan enig, Andreas - men det har vi alle talt om i flere år
                Jeg synes dog det lader til, at vi har flere talenter stående på spring end vi længe har set, og mht transfervinduet, så aner vi reelt ikke hvad MH kan (få lov til), og håbet om et større budget, KAN være dødt pga Coronaen ... med mindre NT holder fast, og/eller ser en strategisk mulighed.

                Sammenholdt med at nogle kernespillere har kontraktophør/bliver ældre/whatever, og vi virker famlende i konceptet både på og uden for banen, så bliver det mildest talt spændende at se retningen og ambitionerne, som det kommende vindue vil afsløre ... oven i købet i det mærkeligste transfervindue i mands minde

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Jeg er som sådan enig, Andreas - men det har vi alle talt om i flere år
                  Jeg synes dog det lader til, at vi har flere talenter stående på spring end vi længe har set, og mht transfervinduet, så aner vi reelt ikke hvad MH kan (få lov til), og håbet om et større budget, KAN være dødt pga Coronaen ... med mindre NT holder fast, og/eller ser en strategisk mulighed.

                  Sammenholdt med at nogle kernespillere har kontraktophør/bliver ældre/whatever, og vi virker famlende i konceptet både på og uden for banen, så bliver det mildest talt spændende at se retningen og ambitionerne, som det kommende vindue vil afsløre ... oven i købet i det mærkeligste transfervindue i mands minde
                  Enig. Hemmingsen har udtalt at vi sandsynligvis ikke køber en ny vb, når Barret smutter. Men overvejer at flytte Kløve ned på pladsen. Får vi allerede her indikation på ambitionsniveauet ?
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Enig. Hemmingsen har udtalt at vi sandsynligvis ikke køber en ny vb, når Barret smutter. Men overvejer at flytte Kløve ned på pladsen. Får vi allerede her indikation på ambitionsniveauet ?
                    Det gør vi da, på en måde ... de OVERVEJER
                    Måske de afventer om Jørgen eller et talent kan steppe op, eller de simpelthen afventer om det skal være en VB eller VWB, om der er andre positioner som er mere presserende, eeeeeeeller om det måske alligevel dukker noget op.
                    Måske de endda lige skal se om de skal spille SL næste sæson

                    Vi ve’ det ikk’, og alle gæt er lige gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det gør du bare. Syntes ikke kun at det hænger sammen med JM. JH og NT har mindst lige så stort et ansvar i dette.

                      Men syntes også det er værd at nævne vores 18/19 hold med Kadrii,Gryte,Casper og andre i topform, var et fedt hold der tit spillede det fodbold jeg elsker. Samme hold idag ville klart være i Top 6
                      Det var de mennesker jeg kritiserer idag også med til at skabe. Den kvalitet er langt væk af flere årsager
                      Jeg mener heller ikke kun det er Michelsen, men han er en del af det ... som jeg husker det var min udmelding også motiveret af at have set Blond træne og hvis den ikke var det så blev den det ... de bliver virkelig kørt hårdt, det var mit syn på det dengang ... det er noget tid siden også før corona, at jeg har set en træning, men dengang fik den ikke for lidt.
                      Det er naturligvis en lægmands syn på det, men jeg har dog noget erfaring med fysisk træning og menneskers adfærd/reaktioner på andres handlinger, så det var på den baggrund ... de så pressede ud.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Måske vores fysiske træner Janus Blond kunne lære noget her....
                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...apause/8147947

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Jeg mener heller ikke kun det er Michelsen, men han er en del af det ... som jeg husker det var min udmelding også motiveret af at have set Blond træne og hvis den ikke var det så blev den det ... de bliver virkelig kørt hårdt, det var mit syn på det dengang ... det er noget tid siden også før corona, at jeg har set en træning, men dengang fik den ikke for lidt.
                          Det er naturligvis en lægmands syn på det, men jeg har dog noget erfaring med fysisk træning og menneskers adfærd/reaktioner på andres handlinger, så det var på den baggrund ... de så pressede ud.
                          Jeg ved det heller ikke, men både AK og Eskesen virkede mere friske og hurtige i går end da de spillede for os. Men der er jo mange andre ting som kan spille ind.

                          Comment


                            JM imponeret over Frøkjær og har store forventninger til ham

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rive-det-langt

                            Comment


                              JB afviser at vi træner forkert ift alle de skader vi har

                              https://fyens.dk/artikel/ob-s-fysisk...r-ikke-forkert

                              Nogen der vil sende eller gengive lidt?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                JB afviser at vi træner forkert ift alle de skader vi har

                                https://fyens.dk/artikel/ob-s-fysisk...r-ikke-forkert

                                Nogen der vil sende eller gengive lidt?
                                Der står desværre ikke rigtig noget - JB henviser til JM :-) Men mener altså ikke at der trænes for hårdt.

                                - Har OB-truppen trænet - og træner truppen - for hårdt og/eller forkert?

                                - Det vil jeg godt svare på: Nej!

                                - Har du det som fysisk træner skidt med de mange skader?

                                Ja, selvfølgelig.

                                Comment

                                Working...
                                X