Hvis man udelader hele Corona-aspektet fra samfundet. Så havde økonomien vokset sig så stor og uoverskuelig, at der skulle noget drastisk til for at slå den ned. Nu kommer økonomien ned på et niveau, hvor det er passende. Raske mennesker kommer sig normalt ret hurtigt oven på Corona-virusen, så var det nødvendigt at lukke hele verden ned p.g.a. den? I Danmark er 2 døde, 1 på 80 og 1 på 91 år, som var svækket i forvejen. Økonomien bliver banket godt tilbage, og hvem vil få noget ud af dét? Der er altid konspirationsteorier når der sker noget ''forfærdeligt''. Så mens hele verden panikker, så sæt jer ned og betragt og analysér hvad der sker.
Jeg og min familie er f.eks. økonomisk uafhængige, og for sådan nogle som os, er denne situation ligesom juleaften. Og vi er kun små fisk. Hvem får rigtig store fordele ved denne situation?!
Jeg og min familie er f.eks. økonomisk uafhængige, og for sådan nogle som os, er denne situation ligesom juleaften. Og vi er kun små fisk. Hvem får rigtig store fordele ved denne situation?!
Comment