Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis man udelader hele Corona-aspektet fra samfundet. Så havde økonomien vokset sig så stor og uoverskuelig, at der skulle noget drastisk til for at slå den ned. Nu kommer økonomien ned på et niveau, hvor det er passende. Raske mennesker kommer sig normalt ret hurtigt oven på Corona-virusen, så var det nødvendigt at lukke hele verden ned p.g.a. den? I Danmark er 2 døde, 1 på 80 og 1 på 91 år, som var svækket i forvejen. Økonomien bliver banket godt tilbage, og hvem vil få noget ud af dét? Der er altid konspirationsteorier når der sker noget ''forfærdeligt''. Så mens hele verden panikker, så sæt jer ned og betragt og analysér hvad der sker.

    Jeg og min familie er f.eks. økonomisk uafhængige, og for sådan nogle som os, er denne situation ligesom juleaften. Og vi er kun små fisk. Hvem får rigtig store fordele ved denne situation?!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Hvis man udelader hele Corona-aspektet fra samfundet. Så havde økonomien vokset sig så stor og uoverskuelig, at der skulle noget drastisk til for at slå den ned. Nu kommer økonomien ned på et niveau, hvor det er passende. Raske mennesker kommer sig normalt ret hurtigt oven på Corona-virusen, så var det nødvendigt at lukke hele verden ned p.g.a. den? I Danmark er 2 døde, 1 på 80 og 1 på 91 år, som var svækket i forvejen. Økonomien bliver banket godt tilbage, og hvem vil få noget ud af dét? Der er altid konspirationsteorier når der sker noget ''forfærdeligt''. Så mens hele verden panikker, så sæt jer ned og betragt og analysér hvad der sker.

      Jeg og min familie er f.eks. økonomisk uafhængige, og for sådan nogle som os, er denne situation ligesom juleaften. Og vi er kun små fisk. Hvem får rigtig store fordele ved denne situation?!
      Du er helt sikkert klogere end mig på økonomi .. det håber jeg i hvert fald du er.

      Ønsker du dig et scenarie, som de efter sigende har i Italien hvor lægerne må vælge mellem hvem der skal have den respirator der netop er blevet ledig efter et dødfald. Skal det være hende eller ham ? Hvem skal bestemme hvem der har "det bedste liv" hvis en af den person overlever som får respiratoren. Det er da et overmåde arrogant, og respektløst indlæg du har præsteret her synes jeg.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Hvis man udelader hele Corona-aspektet fra samfundet. Så havde økonomien vokset sig så stor og uoverskuelig, at der skulle noget drastisk til for at slå den ned. Nu kommer økonomien ned på et niveau, hvor det er passende. Raske mennesker kommer sig normalt ret hurtigt oven på Corona-virusen, så var det nødvendigt at lukke hele verden ned p.g.a. den? I Danmark er 2 døde, 1 på 80 og 1 på 91 år, som var svækket i forvejen. Økonomien bliver banket godt tilbage, og hvem vil få noget ud af dét? Der er altid konspirationsteorier når der sker noget ''forfærdeligt''. Så mens hele verden panikker, så sæt jer ned og betragt og analysér hvad der sker.

        Jeg og min familie er f.eks. økonomisk uafhængige, og for sådan nogle som os, er denne situation ligesom juleaften. Og vi er kun små fisk. Hvem får rigtig store fordele ved denne situation?!
        2 spørgsmål!

        1. Spørgsmål. Hvorfor er denne situation som juleaften for jer?
        2. Spørgsmål. Kan du forklare os der ikke lige kan regne quizzen ud hvem der får rigtig store fordele ud af denne situation?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          2 spørgsmål!

          1. Spørgsmål. Hvorfor er denne situation som juleaften for jer?
          2. Spørgsmål. Kan du forklare os der ikke lige kan regne quizzen ud hvem der får rigtig store fordele ud af denne situation?
          1. Vi har tjent 500.000 på en uge, og det vil fortsætte så længe der er panik på Børsen.

          2. Dem der vil tjene store summer på denne situation, er selvfølgelig dem der er rigest. Hvem arbejder og bliver straffet økonomisk? - dem der tjener mindst. De små havde sparet for mange penge op, og nu skal der betales ved kasse 1. Det her er en finanskrise i forklædning. Jeg havde forudset at den ville komme om 2-3 år, men det blev så nu. Der er mange der får en ordentlig lussing, og man kan argumentere for, om det var nødvendigt i forhold til at lukke landet helt ned.

          Jeg beklager at I bliver stødt over mit synspunkt, men i forhold til den situation vi står i i Danmark, synes jeg at det er vigtigt at medtage alle syn på Corona-krisen, så den ikke bliver for blåøjet og naiv.

          Jeg er ikke et monster, og har ry for at være et ret behageligt og tiltalende menneske. Så spar venligst på forudindtagelserne, fordi jeg har et andet syn på denne situation.

          Comment


            https://www.bt.dk/fodbold/b.t.-afslo...r-i-koebenhavn
            Så bliver der forhåbentlig plads til at spille ligaen færdig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              https://www.bt.dk/fodbold/b.t.-afslo...r-i-koebenhavn
              Så bliver der forhåbentlig plads til at spille ligaen færdig.
              Ligaerne rundt omkring i Europa er også det vigtigste. De er hele grundlaget for fodbolden. EM kan vi bedre undvære. Det kan spilles næste år.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                1. Vi har tjent 500.000 på en uge, og det vil fortsætte så længe der er panik på Børsen.

                2. Dem der vil tjene store summer på denne situation, er selvfølgelig dem der er rigest. Hvem arbejder og bliver straffet økonomisk? - dem der tjener mindst. De små havde sparet for mange penge op, og nu skal der betales ved kasse 1. Det her er en finanskrise i forklædning. Jeg havde forudset at den ville komme om 2-3 år, men det blev så nu. Der er mange der får en ordentlig lussing, og man kan argumentere for, om det var nødvendigt i forhold til at lukke landet helt ned.

                Jeg beklager at I bliver stødt over mit synspunkt, men i forhold til den situation vi står i i Danmark, synes jeg at det er vigtigt at medtage alle syn på Corona-krisen, så den ikke bliver for blåøjet og naiv.

                Jeg er ikke et monster, og har ry for at være et ret behageligt og tiltalende menneske. Så spar venligst på forudindtagelserne, fordi jeg har et andet syn på denne situation.
                Så du mener de rigeste tjener fedt på denne verdensomspændende krise? Og de små jævne mennesker, der havde fået for gode kår, bliver taberne? Interresant.
                Om det var nødvendigt at lukke landet ned? Ligemeget! Nu har resten af verden snart gjort det samme. Nu er vi lukket ude. Og heldigvis for det, for om 3 uger er England og USA i knæ. Og tvivler på de er gearet til at klare det med deres sundhedsvæsen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Hvis man udelader hele Corona-aspektet fra samfundet. Så havde økonomien vokset sig så stor og uoverskuelig, at der skulle noget drastisk til for at slå den ned. Nu kommer økonomien ned på et niveau, hvor det er passende. Raske mennesker kommer sig normalt ret hurtigt oven på Corona-virusen, så var det nødvendigt at lukke hele verden ned p.g.a. den? I Danmark er 2 døde, 1 på 80 og 1 på 91 år, som var svækket i forvejen. Økonomien bliver banket godt tilbage, og hvem vil få noget ud af dét? Der er altid konspirationsteorier når der sker noget ''forfærdeligt''. Så mens hele verden panikker, så sæt jer ned og betragt og analysér hvad der sker.

                  Jeg og min familie er f.eks. økonomisk uafhængige, og for sådan nogle som os, er denne situation ligesom juleaften. Og vi er kun små fisk. Hvem får rigtig store fordele ved denne situation?!
                  Inden du flæsker dig i din gode økonomi, og forholder dig til myndighedernes anbefalinger, så gør dig lige den tjeneste at se de næste 2-3 uger an. Vi har italienske venner i Brescia, og jeg kan garantere dig, at situationen er alvorlig. Smittekurven for DK går stejlere opad, en den gjorde i Italien på samme stadie af epedemien, så ja det bliver slemt, man gør hvad man kan for at begrænse omfanget. Det forventes at epedemien i DK peaker sidst i April........... så jo hold afstand, du kan allerede være smittebærer uden du ved det.

                  Comment


                    Håber også OB udnytter situationen til noget mentaltræning.
                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-give-fordel/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Hvis man udelader hele Corona-aspektet fra samfundet. Så havde økonomien vokset sig så stor og uoverskuelig, at der skulle noget drastisk til for at slå den ned. Nu kommer økonomien ned på et niveau, hvor det er passende. Raske mennesker kommer sig normalt ret hurtigt oven på Corona-virusen, så var det nødvendigt at lukke hele verden ned p.g.a. den? I Danmark er 2 døde, 1 på 80 og 1 på 91 år, som var svækket i forvejen. Økonomien bliver banket godt tilbage, og hvem vil få noget ud af dét? Der er altid konspirationsteorier når der sker noget ''forfærdeligt''. Så mens hele verden panikker, så sæt jer ned og betragt og analysér hvad der sker.

                      Jeg og min familie er f.eks. økonomisk uafhængige, og for sådan nogle som os, er denne situation ligesom juleaften. Og vi er kun små fisk. Hvem får rigtig store fordele ved denne situation?!
                      Vi skal ikke vente på, at folk dør i hobetal før vi gør noget. Og der er mange mennesker i Danmark, der har en kronisk sygdom.

                      https://sygellersund.dk/?p=911&fbcli...XkL6Y6IPj6oFN0

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                        Vi skal ikke vente på, at folk dør i hobetal før vi gør noget. Og der er mange mennesker i Danmark, der har en kronisk sygdom.

                        https://sygellersund.dk/?p=911&fbcli...XkL6Y6IPj6oFN0
                        Lige præcis der er rigtig mange børn og voksne der har nedsat imun forsvar og er meget sårbarer, der er også eksempler på yngre mennesker der er døde både i Italien og Kina, som intet har fejlet udover C-virus.

                        I øvrigt syntes jeg ikke værdi.en af et menneske kan gøres op i alder. Der findes rigtig mange ældre der har en stor betydning for deres familie nogle er også meget aktive både decideret i erhverv men også i frivilligt arbejde.



                        Comment


                          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-ubestemt-tid/

                          Comment


                            Mit gæt er at om 4-6 uger kan man igen begynde at være mere samlet end nu. Og man kan afslutte sæsonen uden tilskuere i sidste øjeblik.

                            Comment


                              Meget kan ske i ligaen endnu, men jeg kunne godt forestille mig at man kunne finde på at stoppe ligaen nu og lade tabellen slutte som den rækkefølge der er nu. Top 2 og bund 3 er isoleret som stillingen er lige nu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Meget kan ske i ligaen endnu, men jeg kunne godt forestille mig at man kunne finde på at stoppe ligaen nu og lade tabellen slutte som den rækkefølge der er nu. Top 2 og bund 3 er isoleret som stillingen er lige nu.
                                Den tror jeg overhovedet ikke på. Man har heldigvis et stykke tid inden sådan en beslutning evt skal tages. Men det er da tæt på WCS

                                Comment

                                Working...
                                X