Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    KEP skal bare flette næbet! Efter han røg på tribunen havde vi en kanon sæson.

    Den måde han omtalte os på i den udsendelse har gjort at den sympati jeg havde for ham, er helt væk. Og ja, der blev jeg lige en sur, bitter og gammel mand
    "Kanon" er vist lidt meget sagt, det var i hvert fald første og eneste gang at der blevet levet op til en målsætning i hele Jesper Hansens regeringstid, og vi havde et flot udtryk og en lang ubesejret stime, der gav forhåbninger om en lidt sjovere sæson end bare at leve op til en målsætning; men vi faldt jo igennem i top 6, og nu skal der et mindre mirakel til før at vi bare lige kan snige os med og så være fyld i top 6, med et mildest talt fessent udtryk, hvor INGEN af vores nuværende spillere tilnærmelsesvis har vist et niveau, der ligner top 6. Så jeg kan godt forstå at KEP udtaler sig som han gør. Det kan ikke bringe mit personlige pis i kog; det er ikke OB han disser, men OSEs totale famlen i mørket efter både retning, udtryk og et bundniveau der berettiger deres egne målsætninger.

    KEP er bitter, men ret beset så burde folk være mere vrede på både den nuværende og tidligere sportdlige ledelse for ikke at levere en døjt af det, de siger kan levere.

    Og jeg vil for altid være bitter, gammel mand. Der år efter år efter år får ret i sine analyser af tilstanden i OB, simpelthen fordi det OSE laver er i øst og i vest.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Det sjove ved, at det lige netop er KEP der turnerer med det synspunkt der er, at han om nogen er et af de største eksempler på den sygdom der har været i vores rekruttering.

      1) Han bliver hentet fordi, at han kender træneren.
      2) Han bliver hentet mere af navn end af gavn.
      3) Han er en aldrende spiller på vej ned af bakke og uden videresalgspotentiale.
      4) Han får en alt for dyr og for lang kontrakt ift. hans alder og niveau.

      Det kan ikke forarge mig at høre de ting KEP står og siger, jeg havde ærligt talt ikke forventet andet fra hans side, han bør bare vide, at det er typer som ham der er og har været problemet i OB. Spillere der kommer og hæver den fede direktørlønning uden at betale det tilbage i præstationer på banen og som ikke bidrager til at hæve professionalismen i truppen. Hvis han har gennemskuet det, skal han da have ros for selvindsigten.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        "Kanon" er vist lidt meget sagt, det var i hvert fald første og eneste gang at der blevet levet op til en målsætning i hele Jesper Hansens regeringstid, og vi havde et flot udtryk og en lang ubesejret stime, der gav forhåbninger om en lidt sjovere sæson end bare at leve op til en målsætning; men vi faldt jo igennem i top 6, og nu skal der et mindre mirakel til før at vi bare lige kan snige os med og så være fyld i top 6, med et mildest talt fessent udtryk, hvor INGEN af vores nuværende spillere tilnærmelsesvis har vist et niveau, der ligner top 6. Så jeg kan godt forstå at KEP udtaler sig som han gør. Det kan ikke bringe mit personlige pis i kog; det er ikke OB han disser, men OSEs totale famlen i mørket efter både retning, udtryk og et bundniveau der berettiger deres egne målsætninger.

        KEP er bitter, men ret beset så burde folk være mere vrede på både den nuværende og tidligere sportdlige ledelse for ikke at levere en døjt af det, de siger kan levere.

        Og jeg vil for altid være bitter, gammel mand. Der år efter år efter år får ret i sine analyser af tilstanden i OB, simpelthen fordi det OSE laver er i øst og i vest.

        MvH ChrisOB
        Overdrivelse fremmer forståelsen. Jeg tror, at vi hører og tolker forskelligt på KEPs ord. Det er korrekt, at top6 ikke gik så godt, men vi VAR DER og det må i første omgang være det vigtigste efter flere år udenfor det "fine selskab"

        Kep burde have afholdt sig fra at udtale sig omkring OB, uanset hans synspunkt. Med disse ord, så har jeg stadig mistet den sympati jeg havde for KEP

        Comment


          Håber snart OB igen skal spille med 4er linie i stedet for 5er-linie, ja man spiller fint, men det er jo alt,alt for langt væk fra modstandernes mål.....og når det bliver på egen banehalvdel, så skal det blive nervøst, da et boldtab og en omstilling ikke kan repareres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

            Overdrivelse fremmer forståelsen. Jeg tror, at vi hører og tolker forskelligt på KEPs ord. Det er korrekt, at top6 ikke gik så godt, men vi VAR DER og det må i første omgang være det vigtigste efter flere år udenfor det "fine selskab"

            Kep burde have afholdt sig fra at udtale sig omkring OB, uanset hans synspunkt. Med disse ord, så har jeg stadig mistet den sympati jeg havde for KEP
            Han er ansat til at give sin mening omkring Superligaen, ergo gør han sit arbejde; om du kan li' det eller ej. Jeg mistede alt for KEP for længe siden; da han, som Sheed skriver, blev et symbol på, hvad der er galt med ledelsens rekrutering af spillere; en anfører der ikke kan holde sin kæft; en anfører, der tjente alt for mange penge i forhold til sine præstationer; en anfører, der ikke hævede niveauet i truppen; hverken sportsligt eller mentalt. Kort sagt en brøleabe; der havde haft sine bedste dage og fik så anførerbindet fra dag 1; fordi Jesper Hansen og Kent Nielsen havde sammensat en helt igennem fejlcastet trup. Men det ændrer ikke på at brøleaben har noget at have sine udtalelser i; i og med at vi ikke ligefrem ligner et hold spækket med top-6 profiler; udelukkende baseret på præstationer.

            At han er bombastisk er så hans måde at sidde og grine sin røv i laser over sin tidligere klub; og det kan jeg da sagtens give ham en fuck finger for; men jeg synes stadig at vi skal give en større fuck finger til både den nuværende og tidligere sportslige ledelse for at være skyld i, at den brøleabe kan sige de ting om OB uden at man sådan set kan svare ham ordentligt igen; da vi ikke har fat i den lange ende. Jeg kan, endnu; ikke vurdere Michael Hemmingsens evner som sportsdirektør; men jeg kan tilstadighed ryste på hovedet af de folk; der stadig blindt tror at det Jesper Hansen bedrev i OB; det var overall positivt. Gu var det røv. Og det viser sig nu. Truppen er atter forkert sammensat; fordi den falder sammen så snart topscorere forsvinder, nøglespillere bliver gamle og skadede, sådan nærmest ud i ét, og der er blevet satset på navne, der kun kommer til at fungere, hvis balancen på holdet er tilstede. Det er den overhovedet ikke. Der er ikke en skid "fundament" i det vi laver; og dét vil for altid pisse mig mere af, end at én aller anden hasbeen fryder sig over, at vi falder igennem.

            Ledelsen skal snart til at overveje om det ikke dem, som helhed, den er galt med, når de gang på gang ikke lever op til egne målsætninger; hverken resultat eller spillemæssigt.

            Ris til egen fucking røv. Levér det, som I siger, I kan levere, eller skrid ud af vores klub.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Der er mange her der ikke kan li FCM. Men de er gode til at tale fodbold i ledelsen. De har kompetente folk inde omkring beslutningerne og mange folk omkring holdet.
              hvis vi skal flytte os, så skal NT ikke omgive sig med inkompetente rygklappere som JH og TC.
              Jo NT betaler gildet, men han kunne få meget mere ud af festen. Endda for samme kuvertpris. Hvis han oven i købet vil gå lidt op i betaling, så kan der serveres lækker bold i Odense.

              Comment


                Jeg synes KEP gør det godt - bedre end som spiller i OB. Og jeg tror da han sætter tingene lidt på spidsen fordi det skal han og det kan han. Han sagde at han ikke kunne se hvilken spiller på OBs hold der kunne erstatte en spiller på samme position i den nuværende Top-6. Det var vel kun Gaze der protesterede lidt men uden at sige hvilken spiller i top-6 f.eks OC skulle kunne erstatte.

                Som jeg skrev tidligere var alle i panelet enige om dårlig indkøbspolitik (JH) og forkert valg af system (JM)
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Jeg synes KEP gør det godt - bedre end som spiller i OB. Og jeg tror da han sætter tingene lidt på spidsen fordi det skal han og det kan han. Han sagde at han ikke kunne se hvilken spiller på OBs hold der kunne erstatte en spiller på samme position i den nuværende Top-6. Det var vel kun Gaze der protesterede lidt men uden at sige hvilken spiller i top-6 f.eks OC skulle kunne erstatte.

                  Som jeg skrev tidligere var alle i panelet enige om dårlig indkøbspolitik (JH) og forkert valg af system (JM)
                  Ja, forskellen er at vi var nogle det forudså det. Mens andre også eksperter lod sig besnakket af JM og JH.
                  Det er korrekt at OC er talentfuld, men han kunne højest komme på i GF, og er pt ikke mellem de 8 bedste målmænd i ligaen. JT og måske KL er de eneste der i nuværende forfatning er til en top 6 klub.
                  JH har købt dyre grå mus til en ikke eksisterende strategi.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Jeg synes KEP gør det godt - bedre end som spiller i OB. Og jeg tror da han sætter tingene lidt på spidsen fordi det skal han og det kan han. Han sagde at han ikke kunne se hvilken spiller på OBs hold der kunne erstatte en spiller på samme position i den nuværende Top-6. Det var vel kun Gaze der protesterede lidt men uden at sige hvilken spiller i top-6 f.eks OC skulle kunne erstatte.

                    Som jeg skrev tidligere var alle i panelet enige om dårlig indkøbspolitik (JH) og forkert valg af system (JM)
                    Meget enig. Syntes sgu han siger tingene som de er selvom Tverskov er god nok til top 6.
                    Strategien er i øst og i vest med de spillere der hentes og har været det længe.

                    Comment


                      Underligt så tavse alle JH rygklappere er blevet. Alle dem der roste truppen for at være minimum top 6 er tavse som....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det sjove ved, at det lige netop er KEP der turnerer med det synspunkt der er, at han om nogen er et af de største eksempler på den sygdom der har været i vores rekruttering.

                        1) Han bliver hentet fordi, at han kender træneren.
                        2) Han bliver hentet mere af navn end af gavn.
                        3) Han er en aldrende spiller på vej ned af bakke og uden videresalgspotentiale.
                        4) Han får en alt for dyr og for lang kontrakt ift. hans alder og niveau.

                        Det kan ikke forarge mig at høre de ting KEP står og siger, jeg havde ærligt talt ikke forventet andet fra hans side, han bør bare vide, at det er typer som ham der er og har været problemet i OB. Spillere der kommer og hæver den fede direktørlønning uden at betale det tilbage i præstationer på banen og som ikke bidrager til at hæve professionalismen i truppen. Hvis han har gennemskuet det, skal han da have ros for selvindsigten.
                        Spot on

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Jeg synes KEP gør det godt - bedre end som spiller i OB. Og jeg tror da han sætter tingene lidt på spidsen fordi det skal han og det kan han. Han sagde at han ikke kunne se hvilken spiller på OBs hold der kunne erstatte en spiller på samme position i den nuværende Top-6. Det var vel kun Gaze der protesterede lidt men uden at sige hvilken spiller i top-6 f.eks OC skulle kunne erstatte.

                          Som jeg skrev tidligere var alle i panelet enige om dårlig indkøbspolitik (JH) og forkert valg af system (JM)
                          Jeg synes han er en joke, og det samme kan siges om Graulund. KEP mener desuden Maxsø er bedre end Erik i Fcm fordi Erik er fysisk svag. Det er jo latterligt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Meget enig. Syntes sgu han siger tingene som de er selvom Tverskov er god nok til top 6.
                            Strategien er i øst og i vest med de spillere der hentes og har været det længe.
                            Jeg er ret enig i hans betragtninger, bortset fra at han aldrig har været en aktiv for os. Han var over the hill og scorede en god pensionist kontrakt som JH rundhåndet delte ud.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Meget enig. Syntes sgu han siger tingene som de er selvom Tverskov er god nok til top 6.
                              Strategien er i øst og i vest med de spillere der hentes og har været det længe.
                              Ja, Tverskov ville de være glade for i truppen/som starter, hos alle andre end FC København og FC Midtjylland ... umiddelbart så er det problemet, for topniveauet hos jer, at så stopper den der.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Jeg synes han er en joke, og det samme kan siges om Graulund. KEP mener desuden Maxsø er bedre end Erik i Fcm fordi Erik er fysisk svag. Det er jo latterligt.
                                Graulund er god nok. Han siger tingene som han ser dem. At var en psykopat på banen er næsten glemt. Jeg hører langt hellere på Graulund som medkommentator end de to københavnercentrerede fjolser Werge og Frimann.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X