Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Jo jo og Odenses nuværende borgmester er Danmarks bedst lønnet politiker. Desværre er det ikke parti som afgør hæderlighed men moral. I øvrigt er det næppe ulovligt det borgmesteren gør, højest besynderligt at en socialdemokrat rager sådan til sig.
    Mon dog han er det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Mon dog han er det.
      https://www.bt.dk/politik/forgyldte-...tyrelsesposter

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Tjae ... OB kan med en hel ø ikke fylde et stadion til 15.000 mennesker ..
        FCN er stadig den nye dreng i klassen og skal konkurrere med FCK, BIF og Lyngby i suppen men også Fremad Amager, HB Køge, Hvidovre (Nykøbing, Næstved og Roskilde) i 1. Div samt dobbelt så meget geografisk konkurrence i 2. division sammenlignet med OB ..
        Nu er der også et stykke vej fra 1500 til 15000 tilskuere. Vi var trods alt 10000 i første runde i en gigantisk regnstorm.
        Til sammenligning var der 2000 mindre på Aalborg stadion i søndags i bedre vejr, og AaB ligger til top 6.
        Med det spil og resultater OB har haft de sidste 8-9 sæsoner synes jeg det er imponerende ift de 13 andre klubber i superligaen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Så har du ikke læst godt nok op på sagen :).
          Kommunen betalte overpris for byggeri, husker ikke om det var for stadion eller andre ting, som så blev givet til klubben som sponsorat ... og så var det jo altså ikke bare en smule vin, han var en kæmpe fusker og røg jo altså også i fængsel for det.
          Jeg synes ikke han var usympatisk som menneske, men han brugte folkets penge til egen vinding og det er ret usympatisk.
          Det sidste er vi helt enige om.
          Nu er vi jo i gang Jeg er ikke nok inde i sagen. Men der mange politikere, offentlige chefer og bestyrelser i offentlige virksomheder rundt omkring der burde en tur i kachotten for at æde, drikke, rejse og berige sig på fælleskabets regning. Brixtofte havde nok en ekstrem repræsentationskonto, men andre eksempler er legio: Rødovre borgmesters Mercedes-tjenestebil, samme kommunale forvaltnings druktur til Island. Anker Boyes millionregning for telefondata i Tyrkiet, alle benene til politikere for at sidde i diverse forsyningsselskaber uden at have en kæft forstand på hvad de har med at gøre osv. osv.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Nu er der også et stykke vej fra 1500 til 15000 tilskuere. Vi var trods alt 10000 i første runde i en gigantisk regnstorm.
            Til sammenligning var der 2000 mindre på Aalborg stadion i søndags i bedre vejr, og AaB ligger til top 6.
            Med det spil og resultater OB har haft de sidste 8-9 sæsoner synes jeg det er imponerende ift de 13 andre klubber i superligaen.
            Hvis OB kom op i top hvor vi hører til skulle det da være muligt at melde tæt på udsolgt gang på gang. Jeg kan da huske fulde huse før den urimelige fyring for et årti siden.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

              Hvis OB kom op i top hvor vi hører til skulle det da være muligt at melde tæt på udsolgt gang på gang. Jeg kan da huske fulde huse før den urimelige fyring for et årti siden.
              Netop og hvis OB turde satse og kommunen havde mod til trodse den udviklingshæmmende jantelov/misundelse som ligger som et sort skydække over Odense så fik man bygget et tidssvarende stadion og sammensat et slagkraftigt hold gerne med et par stjerner som kunne bide sig fast i toppen. Vi har en masse forudsætninger med 500.000 fynboer og mere end 100 km til Horsens som nærmeste Superliga nabo.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                http://obstruktion.dk/kloeve-vi-skal-stadig-kigge-opad/

                Comment


                  Uden at have læst den, kunne man måske fristes til at sige - kig indad.

                  Comment


                    Vi må også bare tage de gode ting med fra Randers-kampen, som var, at vi defensivt så fine ud, og vi kommer også frem til en god håndfuld chancer. "

                    Selvfølgelig må de "tage de gode ting med".
                    Men helt ærligt: han kan vel kun tale om et barns hånd, tænker om et to-årig barn...
                    Det her er vel mere alibi-snak. Holdet skal svare på banen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Uden at have læst den, kunne man måske fristes til at sige - kig indad.
                      Jeg vil mene de skal starte med at kigge indad
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Ifølge Fyens, så koster det 5-6 millioner at vi sandsynligvis misser top 6. Så endnu engang har JHs nærrighed minimeret vores mulighed for at få succes og tjene penge. SABBI havde pyntet i truppen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Ifølge Fyens, så koster det 5-6 millioner at vi sandsynligvis misser top 6. Så endnu engang har JHs nærrighed minimeret vores mulighed for at få succes og tjene penge. SABBI havde pyntet i truppen.
                          Sabbi havde ikke været garanti på Top 6. Men så havde man da i det mindste gjort hvad man kunne og med oprigtighed sagt at man ikke kom svækket ud af vinduet. Ved ikke hvad der er foregået i forhandlingerne men rygterne siger vi har budt 300.000-400.000kr og det er jo fornærmende lidt, specielt når man selv lige har scoret 18-20 mill i transfervinduet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Sabbi havde ikke været garanti på Top 6. Men så havde man da i det mindste gjort hvad man kunne og med oprigtighed sagt at man ikke kom svækket ud af vinduet. Ved ikke hvad der er foregået i forhandlingerne men rygterne siger vi har budt 300.000-400.000kr og det er jo fornærmende lidt, specielt når man selv lige har scoret 18-20 mill i transfervinduet.
                            Det havde virkelig pyntet med Sabbi i truppen, og jeg forstår heller ikke hvorfor han ikke blev hentet. Men beløbet som vi skulle have smidt er jo nok også en sign on i millionklassen, samt det at man skulle finde plads i løn budgettet til hans løn, som nok er rimelig stor. Men det var helt sikkert givet godt ud.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              Det havde virkelig pyntet med Sabbi i truppen, og jeg forstår heller ikke hvorfor han ikke blev hentet. Men beløbet som vi skulle have smidt er jo nok også en sign on i millionklassen, samt det at man skulle finde plads i løn budgettet til hans løn, som nok er rimelig stor. Men det var helt sikkert givet godt ud.
                              Sign on beløbet betaler vi i forvejen. Så det er beløbet til Hobro(ca 1 million) samt løn i 5 måneder som nok også er ca 1 mill som vi skulle betale for at have Sabbi i 5 måneder ekstra. Ialt ca 2 mill.
                              Det er mange penge. Men kunne måske have været beløbet værd. Det får vi aldrig at vide

                              Men jeg har tidligere haft en overslagsvurdering på hvad vi har sparet på løn siden vinduet lukkede og det var vidst 250.000-300.000kr pr måned. Så pengene var der til at bruge
                              Last edited by fmprOB; 26-02-2020, 20:26.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Sign on beløbet betaler vi i forvejen. Så det er beløbet til Hobro(ca 1 million) samt løn i 5 måneder som nok også er ca 1 mill som vi skulle betale for at have Sabbi i 5 måneder ekstra. Ialt ca 2 mill.
                                Det er mange penge. Men kunne måske have været beløbet værd. Det får vi aldrig at vide

                                Men jeg har tidligere haft en overslagsvurdering på hvad vi har sparet på løn siden vinduet lukkede og det var vidst 250.000-300.000kr pr måned. Så pengene var der til at bruge
                                Lige nu har vi vel kun OC, KL, JT og Jabali som nogenlunde rammer formen eller har niveau.og når det er sagt så er OC jo stadig ikke i top 6 over målmænd. Sander, JD, JJ, RYAN, JJB har niveau I FORM, men er ikke omdrejninger, måske Kløve og Jørgen og Aron, også kan ramme et fornuftigt niveau, og måske Lieder, som jeg dog tvivler på.
                                De øvrige ældre spillere i truppen burde aldrig have været på kontrakt.

                                Comment

                                Working...
                                X