Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Mon dog han er det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Tjae ... OB kan med en hel ø ikke fylde et stadion til 15.000 mennesker ..
FCN er stadig den nye dreng i klassen og skal konkurrere med FCK, BIF og Lyngby i suppen men også Fremad Amager, HB Køge, Hvidovre (Nykøbing, Næstved og Roskilde) i 1. Div samt dobbelt så meget geografisk konkurrence i 2. division sammenlignet med OB ..
Til sammenligning var der 2000 mindre på Aalborg stadion i søndags i bedre vejr, og AaB ligger til top 6.
Med det spil og resultater OB har haft de sidste 8-9 sæsoner synes jeg det er imponerende ift de 13 andre klubber i superligaen.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Så har du ikke læst godt nok op på sagen :).
Kommunen betalte overpris for byggeri, husker ikke om det var for stadion eller andre ting, som så blev givet til klubben som sponsorat ... og så var det jo altså ikke bare en smule vin, han var en kæmpe fusker og røg jo altså også i fængsel for det.
Jeg synes ikke han var usympatisk som menneske, men han brugte folkets penge til egen vinding og det er ret usympatisk.
Det sidste er vi helt enige om.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nu er der også et stykke vej fra 1500 til 15000 tilskuere. Vi var trods alt 10000 i første runde i en gigantisk regnstorm.
Til sammenligning var der 2000 mindre på Aalborg stadion i søndags i bedre vejr, og AaB ligger til top 6.
Med det spil og resultater OB har haft de sidste 8-9 sæsoner synes jeg det er imponerende ift de 13 andre klubber i superligaen.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Hvis OB kom op i top hvor vi hører til skulle det da være muligt at melde tæt på udsolgt gang på gang. Jeg kan da huske fulde huse før den urimelige fyring for et årti siden.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
Selvfølgelig må de "tage de gode ting med".
Men helt ærligt: han kan vel kun tale om et barns hånd, tænker om et to-årig barn...
Det her er vel mere alibi-snak. Holdet skal svare på banen.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægIfølge Fyens, så koster det 5-6 millioner at vi sandsynligvis misser top 6. Så endnu engang har JHs nærrighed minimeret vores mulighed for at få succes og tjene penge. SABBI havde pyntet i truppen.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sabbi havde ikke været garanti på Top 6. Men så havde man da i det mindste gjort hvad man kunne og med oprigtighed sagt at man ikke kom svækket ud af vinduet. Ved ikke hvad der er foregået i forhandlingerne men rygterne siger vi har budt 300.000-400.000kr og det er jo fornærmende lidt, specielt når man selv lige har scoret 18-20 mill i transfervinduet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Det havde virkelig pyntet med Sabbi i truppen, og jeg forstår heller ikke hvorfor han ikke blev hentet. Men beløbet som vi skulle have smidt er jo nok også en sign on i millionklassen, samt det at man skulle finde plads i løn budgettet til hans løn, som nok er rimelig stor. Men det var helt sikkert givet godt ud.
Det er mange penge. Men kunne måske have været beløbet værd. Det får vi aldrig at vide
Men jeg har tidligere haft en overslagsvurdering på hvad vi har sparet på løn siden vinduet lukkede og det var vidst 250.000-300.000kr pr måned. Så pengene var der til at brugeLast edited by fmprOB; 26-02-2020, 20:26.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sign on beløbet betaler vi i forvejen. Så det er beløbet til Hobro(ca 1 million) samt løn i 5 måneder som nok også er ca 1 mill som vi skulle betale for at have Sabbi i 5 måneder ekstra. Ialt ca 2 mill.
Det er mange penge. Men kunne måske have været beløbet værd. Det får vi aldrig at vide
Men jeg har tidligere haft en overslagsvurdering på hvad vi har sparet på løn siden vinduet lukkede og det var vidst 250.000-300.000kr pr måned. Så pengene var der til at bruge
De øvrige ældre spillere i truppen burde aldrig have været på kontrakt.
- Likes 1
Comment
Comment