Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.bt.dk/superligaen/bruuns...sserer-sig-for
    Ja det er vi mange der har sagt længe. Og faktisk var der endnu mindre til gårsdagens kamp mod sønderjyske. Over dobbelt så mange på Lyngby stadion som ellers ikke er en tilskuermagnet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      De seniorhold jeg har haft, der har jeg altid arbejdet med at udtrykket som hold skal sidde i skabet, det er essensen af fodbold, og det har sommetider kostet en meget talentfuld spiller pladsen på bekostning af en muligvis lidt ringere, men mere betydningsfuld holdspiller. Der er i mine øjne et par spillere på OBs 1. hold der falder udenfor begge kriterier, og en del der kun besidder en af delene. Der hvor kæden falder af for mig er, når der render spillere på kontrakt, der ikke besidder nogen af delene, det gør der i OB og det er meget bekymrende, det er et ledelses/rekrutteringskiks der gør at man aldrig når videre. Efter en fornem start vil jeg gå så langt som at sige, at denne sæson er endt i en fiasko, ikke alene pga dårlige resultater, men ligeså meget pga elendige præstationer på banen, og det ansvar ligger kun et sted, det hos Jacob Michelsen, det er ham der sætter holdet og retningslinierne hvorefter man skal spille.
      Jeg vil gå med til at skaderne i efteråret gjorde hans arbejde vanskeligt i den sidste del af efteråret, men at han ikke har sat sine spillere bedre op til den her opgave i foråret skuffer også mig. Jeg synes vored backs har vist langt højere niveau end vi har set indtil nu. Kløve sjasker også rundt og bruger for mange berøringer. Tverskovs skarpe afleveringer op igennem kæderne er erstattet af afleveringer til siden og Svendsen har vel ikke haft en anstændig boldberøring endnu. Jeg havde forventet at vi kom meget mere flyvende afsted som om vi havde sæt at vinde. I stedet er opgaven grebet an som om vi har alt at tabe. Igår imod Randers er KL en halv time om at slå en marginalt risikpbetonet bold op igennem kæderne hos Randers, til trods for at manden havde tonsvis af tid og ro til at slå den præcist. Jeg køber mig ikke helt ind på det med manglende kvalitet i truppen. Jeg er med på at vi ligeså godt kan blive nummer 9 som nummer 4, for så tæt synes jeg subtoppen er i superligaen, men lige nu tror jeg resultaterne har sat sig i truppen. Sidste år Cruisede vi mere eller mindre ind i top 6. Historien fortsatte i begyndelsen af indeværende sæson, hvor vi lå lunt i svinget. Så startede balladen og vi har været i frit fald i tabellen. Jeg tror det har chokeret os at det kunne gå så galt. Vi red på en bølge af bevidstheden om at det nok skulle være os, som trak det længste strå i de tætte kampe. Det er krakeleret og nu er vi bange for at tabe. Igår har vi egentlig styr på Randers og er på vej til at finde den sidste skarphed. Men til sidst har vi bare ikke fået det mål vi fik tidligere på sæsonen. I stedet sidder kampe som den i Lyngby og den sidste kamp i parken nærmere i hovedet på os. Vi bliver bange for at tabe og slutter af med at være svineheldige med ikke at lave et urkomisk selvmål. Det er bare der vi er lige nu. Det skal JM finde en løsning på, for det er ikke den mentale tilstand vi har brug for at gå ind i et nedrykningsspil med.
      ​​​​​

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        https://www.bt.dk/superligaen/bruuns...sserer-sig-for
        Ja det er vi mange der har sagt længe. Og faktisk var der endnu mindre til gårsdagens kamp mod sønderjyske. Over dobbelt så mange på Lyngby stadion som ellers ikke er en tilskuermagnet.
        Ja det er ret absurd, det er som om fanmassen er opbrugt med primært FCK og Brøndby, der skal simpelthen opfindes nye fans, tilsyneladende.
        Men generelt ser det sgu ikke prangende ud i suppen, det er vel nærmest kun Brøndby der kan siges at have okay gode tilskuertal, i forhold til hvordan holdet klarer sig, hvor stort tilskuerpotentiale der er og konkurrencen i området ... AGF er måske på vej, men det svinger gevaldigt med resultaterne.
        FCN og Horsens tager dog prisen pt, det er godt nok skidt og det virker endda som om at folk i Farum og omegn er flintrende ligeglade med spil og resultater, de vil bare ikke se bold :D!
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Jeg vil gå med til at skaderne i efteråret gjorde hans arbejde vanskeligt i den sidste del af efteråret, men at han ikke har sat sine spillere bedre op til den her opgave i foråret skuffer også mig. Jeg synes vored backs har vist langt højere niveau end vi har set indtil nu. Kløve sjasker også rundt og bruger for mange berøringer. Tverskovs skarpe afleveringer op igennem kæderne er erstattet af afleveringer til siden og Svendsen har vel ikke haft en anstændig boldberøring endnu. Jeg havde forventet at vi kom meget mere flyvende afsted som om vi havde sæt at vinde. I stedet er opgaven grebet an som om vi har alt at tabe. Igår imod Randers er KL en halv time om at slå en marginalt risikpbetonet bold op igennem kæderne hos Randers, til trods for at manden havde tonsvis af tid og ro til at slå den præcist. Jeg køber mig ikke helt ind på det med manglende kvalitet i truppen. Jeg er med på at vi ligeså godt kan blive nummer 9 som nummer 4, for så tæt synes jeg subtoppen er i superligaen, men lige nu tror jeg resultaterne har sat sig i truppen. Sidste år Cruisede vi mere eller mindre ind i top 6. Historien fortsatte i begyndelsen af indeværende sæson, hvor vi lå lunt i svinget. Så startede balladen og vi har været i frit fald i tabellen. Jeg tror det har chokeret os at det kunne gå så galt. Vi red på en bølge af bevidstheden om at det nok skulle være os, som trak det længste strå i de tætte kampe. Det er krakeleret og nu er vi bange for at tabe. Igår har vi egentlig styr på Randers og er på vej til at finde den sidste skarphed. Men til sidst har vi bare ikke fået det mål vi fik tidligere på sæsonen. I stedet sidder kampe som den i Lyngby og den sidste kamp i parken nærmere i hovedet på os. Vi bliver bange for at tabe og slutter af med at være svineheldige med ikke at lave et urkomisk selvmål. Det er bare der vi er lige nu. Det skal JM finde en løsning på, for det er ikke den mentale tilstand vi har brug for at gå ind i et nedrykningsspil med.
          ​​​​​
          OB har jo meget sjældent været klart bedre end modstanderen altså kom sejrene også i hus, på dage hvor det sagtens kunne være blevet til uafgjort eller nederlag.
          Overordnet set har OB de point som spillet har været til, jeg ser ikke at det er et mentale problemer der gør at de faktisk igennem hele sæsonen har haft svært ved at dominere og skabe chancer.
          Det er heller ikke mentale problemer der gør at de har scoret 0 mål i de første to kampe, det bunder i et underskud af kreativitet og målfarlige angribere (Bashkim, eller en afløser som ikke kom).
          Sådan ser jeg det.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Håber der bliver arbejdet hårdt allerede nu på at optimere truppen til sommer.

            Siden slutspillet startede sidste sæson og frem til nu er vores pointsnit 1,19.

            Fra runde 6 til nu har AGF hentet 15 point flere end OB på 2 kampe færre.
            Nu er det så 18 point med en kamp i hånden
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Jeg vil gå med til at skaderne i efteråret gjorde hans arbejde vanskeligt i den sidste del af efteråret, men at han ikke har sat sine spillere bedre op til den her opgave i foråret skuffer også mig. Jeg synes vored backs har vist langt højere niveau end vi har set indtil nu. Kløve sjasker også rundt og bruger for mange berøringer. Tverskovs skarpe afleveringer op igennem kæderne er erstattet af afleveringer til siden og Svendsen har vel ikke haft en anstændig boldberøring endnu. Jeg havde forventet at vi kom meget mere flyvende afsted som om vi havde sæt at vinde. I stedet er opgaven grebet an som om vi har alt at tabe. Igår imod Randers er KL en halv time om at slå en marginalt risikpbetonet bold op igennem kæderne hos Randers, til trods for at manden havde tonsvis af tid og ro til at slå den præcist. Jeg køber mig ikke helt ind på det med manglende kvalitet i truppen. Jeg er med på at vi ligeså godt kan blive nummer 9 som nummer 4, for så tæt synes jeg subtoppen er i superligaen, men lige nu tror jeg resultaterne har sat sig i truppen. Sidste år Cruisede vi mere eller mindre ind i top 6. Historien fortsatte i begyndelsen af indeværende sæson, hvor vi lå lunt i svinget. Så startede balladen og vi har været i frit fald i tabellen. Jeg tror det har chokeret os at det kunne gå så galt. Vi red på en bølge af bevidstheden om at det nok skulle være os, som trak det længste strå i de tætte kampe. Det er krakeleret og nu er vi bange for at tabe. Igår har vi egentlig styr på Randers og er på vej til at finde den sidste skarphed. Men til sidst har vi bare ikke fået det mål vi fik tidligere på sæsonen. I stedet sidder kampe som den i Lyngby og den sidste kamp i parken nærmere i hovedet på os. Vi bliver bange for at tabe og slutter af med at være svineheldige med ikke at lave et urkomisk selvmål. Det er bare der vi er lige nu. Det skal JM finde en løsning på, for det er ikke den mentale tilstand vi har brug for at gå ind i et nedrykningsspil med.
              ​​​​​
              Selvtillid og stolpe ind betyder en del i fodbold. Efb er jo et godt eksempel på et hold der fik mange flere point sidste år end spillet var til. Til sidst troede de jo ikke at du kunne tabe. Fordi vi vandt en del kampe, så skal man passe på med at tro at truppen er fantastisk. Det er den ikke og vi overpræsterede sidste år, men nogle lade glæden tage overhånd og falder i spingryden som SFÅ og Jesper Hansen kørte.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                https://www.bt.dk/superligaen/bruuns...sserer-sig-for
                Ja det er vi mange der har sagt længe. Og faktisk var der endnu mindre til gårsdagens kamp mod sønderjyske. Over dobbelt så mange på Lyngby stadion som ellers ikke er en tilskuermagnet.
                Med alle de penge de laver i Nordsjælland, burde man snart overveje om det overhovedet kan betale sig at blive i Farum..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Med alle de penge de laver i Nordsjælland, burde man snart overveje om det overhovedet kan betale sig at blive i Farum..
                  Vi har da heldigvis ikke amerikanske tilstande i Danmark endnu, de har godt nok få fans på stadion, men tænker det ville blive endnu færre hvis de simpelthen flyttede klubben :D.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    FCN er moderne fodbold når det er værst. Ingen sjæl, ingen fans, bare en pengemaskine. Hvad regnede man egentlig med da man opfandt klubben? At Lyngby, FCK og Brøndbys fans ville hoppe på limpinden? For at tro et stadion med plads til +10.000 kan fyldes af lokale folk i en by med 20.000 tusinde indbyggere er en kende naivt.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                      FCN er moderne fodbold når det er værst. Ingen sjæl, ingen fans, bare en pengemaskine. Hvad regnede man egentlig med da man opfandt klubben? At Lyngby, FCK og Brøndbys fans ville hoppe på limpinden? For at tro et stadion med plads til +10.000 kan fyldes af lokale folk i en by med 20.000 tusinde indbyggere er en kende naivt.
                      Det var så også venstremanden, svindleren Brixtofte der fik det op at stå :D.
                      Han præsenterede meget vildere planer til dem der lyttede, enorme budgetter etc.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Brixtofte er en af de få venstremænd jeg har respekt for. Han havde visioner og ragede ikke - på nær noget rødvin - til sig som visse andre (LLR). På sine senere år var han desuden en dygtig iagttager af politik og havde spændende ideer. Men denne diskussion er vist for OT til mange herinde
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                          Brixtofte er en af de få venstremænd jeg har respekt for. Han havde visioner og ragede ikke - på nær noget rødvin - til sig som visse andre (LLR). På sine senere år var han desuden en dygtig iagttager af politik og havde spændende ideer. Men denne diskussion er vist for OT til mange herinde
                          Så har du ikke læst godt nok op på sagen :).
                          Kommunen betalte overpris for byggeri, husker ikke om det var for stadion eller andre ting, som så blev givet til klubben som sponsorat ... og så var det jo altså ikke bare en smule vin, han var en kæmpe fusker og røg jo altså også i fængsel for det.
                          Jeg synes ikke han var usympatisk som menneske, men han brugte folkets penge til egen vinding og det er ret usympatisk.
                          Det sidste er vi helt enige om.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                            FCN er moderne fodbold når det er værst. Ingen sjæl, ingen fans, bare en pengemaskine. Hvad regnede man egentlig med da man opfandt klubben? At Lyngby, FCK og Brøndbys fans ville hoppe på limpinden? For at tro et stadion med plads til +10.000 kan fyldes af lokale folk i en by med 20.000 tusinde indbyggere er en kende naivt.
                            Tjae ... OB kan med en hel ø ikke fylde et stadion til 15.000 mennesker ..
                            FCN er stadig den nye dreng i klassen og skal konkurrere med FCK, BIF og Lyngby i suppen men også Fremad Amager, HB Køge, Hvidovre (Nykøbing, Næstved og Roskilde) i 1. Div samt dobbelt så meget geografisk konkurrence i 2. division sammenlignet med OB ..
                            Last edited by Plum; 25-02-2020, 16:59.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Så har du ikke læst godt nok op på sagen :).
                              Kommunen betalte overpris for byggeri, husker ikke om det var for stadion eller andre ting, som så blev givet til klubben som sponsorat ... og så var det jo altså ikke bare en smule vin, han var en kæmpe fusker og røg jo altså også i fængsel for det.
                              Jeg synes ikke han var usympatisk som menneske, men han brugte folkets penge til egen vinding og det er ret usympatisk.
                              Det sidste er vi helt enige om.
                              Jo jo og Odenses nuværende borgmester er Danmarks bedst lønnet politiker. Desværre er det ikke parti som afgør hæderlighed men moral. I øvrigt er det næppe ulovligt det borgmesteren gør, højest besynderligt at en socialdemokrat rager sådan til sig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Jo jo og Odenses nuværende borgmester er Danmarks bedst lønnet politiker. Desværre er det ikke parti som afgør hæderlighed men moral. I øvrigt er det næppe ulovligt det borgmesteren gør, højest besynderligt at en socialdemokrat rager sådan til sig.
                                Socialdemokratiet og Venstre kan snart slå sig sammen til et parti, de (Socialdemokratiet med Venstre) deler flere ting end de gør med os på venstrefløjen.

                                Jeg har faktisk flere gange kritiseret borgmesteren, han er en guldgraver, i sit hverv som politiker.
                                Last edited by Entusiastens; 25-02-2020, 21:59.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X