Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så fik AGF lige doneret 500 mill. Super..

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-halv-milliard
      Ja, de er ved at have gang i en del fornuftige ting. Økonomisk vækster de med noget højere tempo end vi gør, de har allerede fået knaldet et nyt Fredensvang op for nogle år siden, nu er de på vej mod at få et stadionprojekt på plads, og de ser også ud til at være på vej til at distancere os sportsligt her på kort sigt. Lige nu er udfordringen ikke så meget, at vi skal lukke gabet op til de 3 største klubber, som det er at undgå at AGF bliver endnu en klub der løber fra os og skaber nogle væsentligt bedre sportslige forudsætninger end dem vi har. Jeg lurer stadig på, hvad vores strategi er for at undgå det, for det er næsten umuligt at gennemskue.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Ja, de er ved at have gang i en del fornuftige ting. Økonomisk vækster de med noget højere tempo end vi gør, de har allerede fået knaldet et nyt Fredensvang op for nogle år siden, nu er de på vej mod at få et stadionprojekt på plads, og de ser også ud til at være på vej til at distancere os sportsligt her på kort sigt. Lige nu er udfordringen ikke så meget, at vi skal lukke gabet op til de 3 største klubber, som det er at undgå at AGF bliver endnu en klub der løber fra os og skaber nogle væsentligt bedre sportslige forudsætninger end dem vi har. Jeg lurer stadig på, hvad vores strategi er for at undgå det, for det er næsten umuligt at gennemskue.
        OB har jo været ude tidligere og love at en ny strategi var på vej så det bliver vi nok snart klogere på. Måske
        Men har klart samme frygt. Nogle gange skal vækst skubbes igang og det går stadig umådeligt langsomt i Ådalen.
        Hvad hjælper det med fremskridt hvis vi bruger str 37 og andre klubber str 45?

        CVJ var også ude med ny BIF strategi igår.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Ja, de er ved at have gang i en del fornuftige ting. Økonomisk vækster de med noget højere tempo end vi gør, de har allerede fået knaldet et nyt Fredensvang op for nogle år siden, nu er de på vej mod at få et stadionprojekt på plads, og de ser også ud til at være på vej til at distancere os sportsligt her på kort sigt. Lige nu er udfordringen ikke så meget, at vi skal lukke gabet op til de 3 største klubber, som det er at undgå at AGF bliver endnu en klub der løber fra os og skaber nogle væsentligt bedre sportslige forudsætninger end dem vi har. Jeg lurer stadig på, hvad vores strategi er for at undgå det, for det er næsten umuligt at gennemskue.
          Enig i at vi har mere end nok at gøre med at holde trit med de nærmeste konkurrenter, før end vi behøver at se mod de 3 store. Og det er svært at se hvordan vi skal holde trit med eksempelvis AGF. Når det så er sagt synes jeg personligt at et stærkt AGF vil klæde superligaen, selvom jeg er opdraget til at hade dem og det vil gøre ondt at se endnu en klub overhale OB inden om.

          Comment


            Når OB henter spillere i Vendsyssel, Esbjerg, Lyngby og AaB (når det skal være rigtig godt). Så synes jeg at det skriger hvad ambitionen er i OB - at overleve.

            Jeg synes at det er ærgerligt. For en klub som OB burde sidde på 3.-pladsen i denne sæson, men manglende kvalitet har gjort, at det bliver meget svært at komme i top 6.

            Hvis vi skal åbne øjnene og se hvad er det er Thorborg og OB har gang i, så er det ikke et særligt ambitiøst setup for klubben og byen - desværre.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Ja, de er ved at have gang i en del fornuftige ting. Økonomisk vækster de med noget højere tempo end vi gør, de har allerede fået knaldet et nyt Fredensvang op for nogle år siden, nu er de på vej mod at få et stadionprojekt på plads, og de ser også ud til at være på vej til at distancere os sportsligt her på kort sigt. Lige nu er udfordringen ikke så meget, at vi skal lukke gabet op til de 3 største klubber, som det er at undgå at AGF bliver endnu en klub der løber fra os og skaber nogle væsentligt bedre sportslige forudsætninger end dem vi har. Jeg lurer stadig på, hvad vores strategi er for at undgå det, for det er næsten umuligt at gennemskue.
              ja vi har spildt år på JH, tænk hvad andre kunne have fået ud af de penge der brugt. Oven i købet ville NT sandsynlig være mere stemt for at bidrage med lidt mere når vi er med i medaljekampen.

              Comment


                Hvor er fcm dog bare et stabilt superligahold. De smadrer bare bundproppen efter behag og er langt foran i toppen.
                Jeg tror denondelynemig de snyder FCK i sæsonen og løber med mesterskabet. De har for alvor bidt sig fast i toppen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Hvor er fcm dog bare et stabilt superligahold. De smadrer bare bundproppen efter behag og er langt foran i toppen.
                  Jeg tror denondelynemig de snyder FCK i sæsonen og løber med mesterskabet. De har for alvor bidt sig fast i toppen.
                  Ja desværre, intet er mere ærgerligt end hvis den bastard vinder, de kan så endda vinde den bonus oven i at få CL kval selv hvis de bliver nr 2 helt uden at have bidraget til DK’s Europa regnskab.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Når OB henter spillere i Vendsyssel, Esbjerg, Lyngby og AaB (når det skal være rigtig godt). Så synes jeg at det skriger hvad ambitionen er i OB - at overleve.

                    Jeg synes at det er ærgerligt. For en klub som OB burde sidde på 3.-pladsen i denne sæson, men manglende kvalitet har gjort, at det bliver meget svært at komme i top 6.

                    Hvis vi skal åbne øjnene og se hvad er det er Thorborg og OB har gang i, så er det ikke et særligt ambitiøst setup for klubben og byen - desværre.
                    Bestyrelsen må jo have været tilfredse med vores middelmådighed ellers havde de forhåbenligt reageret på en sportschef med en hitrate på 80-85% flop/ligegyldige køb.
                    De må også have kunnet se at afstanden mellem fans og klub voksede og voksede, så der må de også have godkendt at der skal være kunder til deres kampe fremfor fans.
                    Mon ikke de også har set nogle af kampene med holdet bestående af udelukkende grå mus som stort set er intetsigende for de unge mennesker på Fyn som gerne skulle blive fremtidens fans samtidig med at OB blev ribbet for klubånd og sjæl ligesom OB i den brede befolkning og medierne blev larmende ligegyldige og uinteressante.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Bestyrelsen må jo have været tilfredse med vores middelmådighed ellers havde de forhåbenligt reageret på en sportschef med en hitrate på 80-85% flop/ligegyldige køb.
                      De må også have kunnet se at afstanden mellem fans og klub voksede og voksede, så der må de også have godkendt at der skal være kunder til deres kampe fremfor fans.
                      Mon ikke de også har set nogle af kampene med holdet bestående af udelukkende grå mus som stort set er intetsigende for de unge mennesker på Fyn som gerne skulle blive fremtidens fans samtidig med at OB blev ribbet for klubånd og sjæl ligesom OB i den brede befolkning og medierne blev larmende ligegyldige og uinteressante.
                      Måske har NT en ny taktik. Han truer forretningsforbindelser med, at hvis de ikke laver en aftale med ham nu, så skal de trækkes igennem 5 kampe inden han sælger/køber. De vil nok få flere af dem til at underskrive med det samme så de undgår at skulle se på de intet sigende grå mus.

                      Comment


                        Lidt Falk nostalgi

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...staaelsen-i-ob

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg høre helt sikkert til den bitre lejr. Jeg håber aldrig at han trækker i den stribede trøje igen. FC scum

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Der er længe imellem men her er jeg 100% enig med MD.

                            Glæder mig til at se Falk tilbage
                            Last edited by Magge; 03-12-2019, 12:07.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Jeg høre helt sikkert til den bitre lejr. Jeg håber aldrig at han trækker i den stribede trøje igen. FC scum
                              Come on. Falk trængte til at udvikle sig og måske få en god kontrakt.
                              Falk vil altid være velkommen i OB, synes jeg. Bare se på elendigheden og tænk hvordan han kunne hjælpe angriberne og meget mere.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                                Come on. Falk trængte til at udvikle sig og måske få en god kontrakt.
                                Falk vil altid være velkommen i OB, synes jeg. Bare se på elendigheden og tænk hvordan han kunne hjælpe angriberne og meget mere.
                                Han kunne score en god kontrakt og udvikle sig mange andre steder end i København - hvor hans udvikling desuden virker til at være stagneret imo. Anyway, lige med Falk kan du godt forvente at logik og sund fornuft preller af på mig, jeg håber ihvertfald ikke at han kommer tilbage til OB nogensinde. Der er mange spillere der helt sikkert ville forstærke os, men som jeg ikke desto mindre ville hade at se i OB.

                                Comment

                                Working...
                                X