Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fs artikel om Abelyde sagen

    https://t.fyens.dk/artikel/agf-ankla...lavede-abelyde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      JM mener at Kadrii kan blive næste landsholdsspiller for OB og er EM joker

      https://t.fyens.dk/artikel/ob-træner...ii-er-em-joker
      Nu er jeg sjældent enig med Hareide, men der skal altså pænt mange skader til vil jeg tro.
      Dolberg, Gytkjær, Cornelius, Odgaard, Yurary, Andreas Skov, Wind (som dog nok ikke når at komme i form) og måske en del andre der kan rykkes rundt, vil være foran i køen.
      Bashkim har et godt skud, men han mangler altså meget for at være aktuel til landsholdet, f.eks at lade være med at tage skud der ikke er åbne og fart og teknik på landsholdsniveau ... før han fik sin lange skade kunne han godt være blevet til noget på landsholdet, nu ser jeg det ikke ske :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Den næste der siger vi skal lade os inspirere af den usympatiske lorteklub får en ørefigen. Hvor er FCM dog helt igennem tarvelige. Tidstrækkeri ved hjørneflaget med 30 min igen, konstante små frispark, lægger sig ned. Har de også en træner der lærer dem den slags?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Den næste der siger vi skal lade os inspirere af den usympatiske lorteklub får en ørefigen. Hvor er FCM dog helt igennem tarvelige. Tidstrækkeri ved hjørneflaget med 30 min igen, konstante små frispark, lægger sig ned. Har de også en træner der lærer dem den slags?
          Hvis du alligevel skal forbi Jack Jørgensen og vores anfører og dele lussinger ud så giv dem en fra mig. Herning/Ikast er og bliver en utålelig bastard.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Dejligt med 1-1 i Lyngby. Nu skal Randers bare ikke vinde over Sønderjyske så er vi stadig i Top 6 efter denne runde. Forhåbentlig med et større forspring end nu

            Comment


              1 - 1 i lokaĺopgøret Lyngby - Nordsjælland. Fint resultat for Odense Boldklub.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Dejligt med 1-1 i Lyngby. Nu skal Randers bare ikke vinde over Sønderjyske så er vi stadig i Top 6 efter denne runde. Forhåbentlig med et større forspring end nu
                Kan i ikke slå Horsens så fortjener vi ikke top 6. Holdet burde være tændt fordi der er vigtige point på spil

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Kan i ikke slå Horsens så fortjener vi ikke top 6. Holdet burde være tændt fordi der er vigtige point på spil
                  Er du ved at gå fo'sporene på "mr. objektiv og bestemt IKKE OB-fan"


                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Er du ved at gå fo'sporene på "mr. objektiv og bestemt IKKE OB-fan"

                    Jeg tænkte nøjagtig det samme

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg tænkte nøjagtig det samme
                      Nej det er egentlig bare en konstatering. Horsens har ikke som tidligere nogle elementer hvor de er ligaens bedste. De er stadig ok på dødbold og indkast, men ikke skræmmende.
                      Holdet skal vise at de kan rejse sig efter en sløj periode.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Nej det er egentlig bare en konstatering. Horsens har ikke som tidligere nogle elementer hvor de er ligaens bedste. De er stadig ok på dødbold og indkast, men ikke skræmmende.
                        Holdet skal vise at de kan rejse sig efter en sløj periode.
                        Tror ikke du helt fangede pointen af mit svar til manner...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tror ikke du helt fangede pointen af mit svar til manner...
                          "I er stri-wer-ne, I er striiiiiiiwerne, I er striwerne, striwerne, striwerneeeee, aleeeee"
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            "I er stri-wer-ne, I er striiiiiiiwerne, I er striwerne, striwerne, striwerneeeee, aleeeee"
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                              "I er stri-wer-ne, I er striiiiiiiwerne, I er striwerne, striwerne, striwerneeeee, aleeeee"

                              Comment


                                Så fik AGF lige doneret 500 mill. Super..

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-halv-milliard

                                Comment

                                Working...
                                X