Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FCN vil have 37,5 mill for Damsgaard

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nyt-stort-salg
    Han er også ekstra god.

    Fremragende teknik og blik for spillet og det at han nu også scorer mål gør ham bare dyr ... jeg mener ikke det er en overpris det der :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg er med på han er god. Men syntes stadig prisen er vild for en der ikke har præsteret bedre alligevel. Men det kan han selvfølgelig nå endnu inden salg
      Han er en typisk nordsjællandsk envejsspiller. De uddanner dem åbenbart i bundter. Prisen afhænger helt af efterspørgsel.
      Man ved hvad man får og hvad man i særdeleshed ikke får når man køber en fcn spiller.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Han er en typisk nordsjællandsk envejsspiller. De uddanner dem åbenbart i bundter. Prisen afhænger helt af efterspørgsel.
        Man ved hvad man får og hvad man i særdeleshed ikke får når man køber en fcn spiller.
        Og det burde man vel snart have fundet ud af i udlandet tænker jeg. Han er god ja. Men ikke 5 mill euro god. Endnu ihvertfald

        Comment


          Jeg har faktisk et rimelig stort had mod FCN. En klub der blev skabt på snyd og bedrag. Den måde de blev slagtet på, og spillede i Champions league, var en hån mod fodbold. At man sidder og smiler og griner når man har tabt en fodboldkamp (mod OB) er simpelthen så langt fra, hvad jeg mener fodbold handler om. At de lige nu har fundet formlen til at sælge dyrt fordi verden er i underskud af offensive spillere, håber jeg vil fortage sig med tiden, da fodbold er en 2-vejs sport.

          Jeg håber altid at de rykker ned. Og jeg tror at forløsningen kommer engang

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Og det burde man vel snart have fundet ud af i udlandet tænker jeg. Han er god ja. Men ikke 5 mill euro god. Endnu ihvertfald
            Tjaa uanset om man kan lide FCN eller ej så har de sgu fundet ud af at sælge dyrt, deres bedste salg de senere år har vel indbragte 2-3 gange beløbet samtlige salg OB har præsteret de seneste 6 år.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Tjaa uanset om man kan lide FCN eller ej så har de sgu fundet ud af at sælge dyrt, deres bedste salg de senere år har vel indbragte 2-3 gange beløbet samtlige salg OB har præsteret de seneste 6 år.
              Det er jo ikke fcn der er dumme. Det er de klubber der køber for dårlig kvalitet alt alt for dyrt. Jeg er mest forundret over hvor dårligt de købende klubber scauter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Jeg har faktisk et rimelig stort had mod FCN. En klub der blev skabt på snyd og bedrag. Den måde de blev slagtet på, og spillede i Champions league, var en hån mod fodbold. At man sidder og smiler og griner når man har tabt en fodboldkamp (mod OB) er simpelthen så langt fra, hvad jeg mener fodbold handler om. At de lige nu har fundet formlen til at sælge dyrt fordi verden er i underskud af offensive spillere, håber jeg vil fortage sig med tiden, da fodbold er en 2-vejs sport.

                Jeg håber altid at de rykker ned. Og jeg tror at forløsningen kommer engang
                Jeg var faktisk på den vogn i mange år, da jeg fandt det absurd, at de ikke blev tvangsnedrykket efter svindlen blev opdaget ... men det har åbenbart fortaget sig i takt med deres ret unikke evne til at skabe offensive spillere og snyderne er forsvundet (at der sikkert er nye i klubben nu, er dog nok ikke meget forskelligt fra andre klubber)
                For landsholdsentusiaster kan det jo godt ske at vi bliver pænt glade for eksempelvis Andreas Skov og Mikkel Damsgaard og uanset at det ikke er alle der slår igennem i udlandet, så er de dog gode nok til at nå TIL udlandet :).

                OBŽs to sidste eksempler spiller i den næstbedste belgiske række og den næstbedste amerikanske række, så ved jeg godt hvilken "talentfabrik" jeg foretrækker.

                Men enig, det var håbløst at de ikke blev tvangsnedrykket!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Og det burde man vel snart have fundet ud af i udlandet tænker jeg. Han er god ja. Men ikke 5 mill euro god. Endnu ihvertfald
                  Apropos Mikkel Damsgaard, tjek det mål han lige har scoret for et par minutter siden ... han er pengene værd og fortsætter han som nu også betydeligt mere.

                  ... og nu en helt fremragende aktion ved målet til 3-0 ... han er nemt pengene værd og klubberne vil flokkes om ham efter sådan noget her!
                  Last edited by Entusiastens; 22-11-2019, 20:30.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Apropos Mikkel Damsgaard, tjek det mål han lige har scoret for et par minutter siden ... han er pengene værd og fortsætter han som nu også betydeligt mere.

                    ... og nu en helt fremragende aktion ved målet til 3-0 ... han er nemt pengene værd og klubberne vil flokkes om ham efter sådan noget her!
                    Han startede så kampen med at brænde sæsonens største chance :D
                    Det skud han sender ind ser vi jo i næsten hver runde det er ikke noget særligt. Det var en sejr på en meget billig baggrund som man ikke skal lægge så meget i.
                    Dog ser det ud til at fcn klarer frisag i bunden i denne sæson. Lad os se når der bliver skåret i næste sæson om de kan blive ved med at overleve.
                    Randers var rystende ringe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Han startede så kampen med at brænde sæsonens største chance :D
                      Det skud han sender ind ser vi jo i næsten hver runde det er ikke noget særligt. Det var en sejr på en meget billig baggrund som man ikke skal lægge så meget i.
                      Dog ser det ud til at fcn klarer frisag i bunden i denne sæson. Lad os se når der bliver skåret i næste sæson om de kan blive ved med at overleve.
                      Randers var rystende ringe.
                      Glem dog af og til den der subjektivitet og bare nyd et aldeles fremragende mål som vi selvfølgelig ikke ser stort set hver runde og specielt ikke ser ofte fra den samme spiller flere gange i samme sæson det samme med aktionen ved 3-0 ... det er meget højt niveau og det er sgu da glædeligt for dansk fodbold.

                      Hvis OB havde en sådan spiller ville jeg glæde mig på dansk fodbolds vegne :)!
                      Last edited by Entusiastens; 22-11-2019, 21:46.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Nu har jeg ikke set et sekund af FCN-Randers, men Damsgaard er et stort talent.

                        Det er svært at forholde sig til en pris. Jeg bliver ikke chokeret hvis de får deres 37 millioner. Der jeg ser den største udfordring for Damsgaard, er at han har enorme udfordringer i fysik og hurtighed. Tror det bedste der kunne ske, var hvis Ajax ringede, synes han er så meget en "Ajax-type". Han skal have en friplads på den offensive midtbane eller være hængende angriber. Speed og fysik, er ringe. Christian Eriksen light

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Nu har jeg ikke set et sekund af FCN-Randers, men Damsgaard er et stort talent.

                          Det er svært at forholde sig til en pris. Jeg bliver ikke chokeret hvis de får deres 37 millioner. Der jeg ser den største udfordring for Damsgaard, er at han har enorme udfordringer i fysik og hurtighed. Tror det bedste der kunne ske, var hvis Ajax ringede, synes han er så meget en "Ajax-type". Han skal have en friplads på den offensive midtbane eller være hængende angriber. Speed og fysik, er ringe. Christian Eriksen light

                          Han er ikke den hurtigste, men heller ikke langsom og kan qua sine kvaliteter med bolden snyde modstanderen alligevel.

                          Tjek de her højdepunkter, det er det bedste jeg har set fra ham endnu.

                          https://www.bold.dk/video/?id=595308

                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg


                            Han er ikke den hurtigste, men heller ikke langsom og kan qua sine kvaliteter med bolden snyde modstanderen alligevel.

                            Tjek de her højdepunkter, det er det bedste jeg har set fra ham endnu.

                            https://www.bold.dk/video/?id=595308
                            Off topics.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Nu har jeg ikke set et sekund af FCN-Randers, men Damsgaard er et stort talent.

                              Det er svært at forholde sig til en pris. Jeg bliver ikke chokeret hvis de får deres 37 millioner. Der jeg ser den største udfordring for Damsgaard, er at han har enorme udfordringer i fysik og hurtighed. Tror det bedste der kunne ske, var hvis Ajax ringede, synes han er så meget en "Ajax-type". Han skal have en friplads på den offensive midtbane eller være hængende angriber. Speed og fysik, er ringe. Christian Eriksen light
                              Jeg er enig, der mangler nok noget mere eksplosivitet eller fysisk robusthed, hvis han skal tage det nogle niveauer højere. Bare til sammenligning, så synes jeg Kudos, som de også har i FCN, ser mere lovende ud, fordi at han netop er stærk nok til at folk kan komme på kroppen af ham, og at han kan tage den forbi folk på ren fart.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jeg er enig, der mangler nok noget mere eksplosivitet eller fysisk robusthed, hvis han skal tage det nogle niveauer højere. Bare til sammenligning, så synes jeg Kudos, som de også har i FCN, ser mere lovende ud, fordi at han netop er stærk nok til at folk kan komme på kroppen af ham, og at han kan tage den forbi folk på ren fart.
                                Tjek lige højdepunkterne, der er så meget teknik og overblik i det at farten bliver sekundær ... men han er nu heller ikke langsom!

                                Kudus meldte jeg op for lang tid siden, talentet er dog heller ikke svært at se ... han er nok det største ikke danske talent der har været i klubben (fremragende teknik, god fart og styrke) han kommer bare aldrig til at spille for landsholdet, derfor snakker jeg ikke selv så meget om ham :).
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X