Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Forstår godt det spil. Ville godt nok være skuffet over ikke at slå det Randers-hold som gik på banen igår, udebane eller ej. Men det var nu fortjent nok de fik point. Aab var rigtig dårlige og Randers har ligesom OB end større bredde end man lige tror. De skal nok følge med til den bitre ende i det her top 6-ræs.
    Ja, de kan sagtens forpurre netop AaBs top6 drøm. Isoleret set var konklusionen selvf. at RFC manglede Carlgren, Piesinger og Rømer. Jeg syntes det lignede en lækkerbidsken for Lucas Andersen og co., men det holdt jo ikke helt.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Ja, de kan sagtens forpurre netop AaBs top6 drøm. Isoleret set var konklusionen selvf. at RFC manglede Carlgren, Piesinger og Rømer. Jeg syntes det lignede en lækkerbidsken for Lucas Andersen og co., men det holdt jo ikke helt.
      På papiret har AaB et fantastisk hold som burde ligge 3-5. Godt nok er OA først ved at komme igang nu og Thelander er ikke kommet på det niveau jeg troede han havde. Min påstand er at hvis JM havde trænet dem så ville de ligge klart på tredjepladsen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Ja, de kan sagtens forpurre netop AaBs top6 drøm. Isoleret set var konklusionen selvf. at RFC manglede Carlgren, Piesinger og Rømer. Jeg syntes det lignede en lækkerbidsken for Lucas Andersen og co., men det holdt jo ikke helt.
        For ikke at nævne Saba. Det er alligevel en makker fra hver kæde inkl. deres rigtig solide keeper. Den stank langt væk af Aab-sejr. Jeg holder med Tornbjerg i at der må findes trænere, som kan få det aab-hold til at præstere bedre. De har deres kampe hvor det kører, men når kampene udvikler sig til at blive afgjort på fight som igår, så hænger de alvorligt i bremsen. Her halter de både efter os, randers og agf og det kan komme til at koste dem pladsen i top 6.

        Comment


          Klassisk KN citat - f ordet
          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...t-at-vi-taber/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Jeg grinte også for mig selv da jeg læste artiklen, stakkels Silkeborg. Det kan ikke beskrives hvor glad jeg er for at vi slap af med ham - JM er det bedste der er sket OB de sidste mange mange år.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Jeg grinte også for mig selv da jeg læste artiklen, stakkels Silkeborg. Det kan ikke beskrives hvor glad jeg er for at vi slap af med ham - JM er det bedste der er sket OB de sidste mange mange år.
              Han er vist i gang med sin sidste kontrakt i superligaen. Kan ikke se andre klubber hente ham når han får sparket i Silkeborg.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Jeg grinte også for mig selv da jeg læste artiklen, stakkels Silkeborg. Det kan ikke beskrives hvor glad jeg er for at vi slap af med ham - JM er det bedste der er sket OB de sidste mange mange år.
                Kan han sige andet end “i bund og grund er vi forbandede”? Den vending går lige så meget igen som Jespers “der er ingen tvivl om”. Jeg savner ikke Onslow og håber aldrig OB hyrer såden en type igen.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  Midtjyderne - som slet ikke er midtjyder - er repræsentanter for alt det dårlige på denne jord. Udannede, historieløse, utænksomme, smarte-i-en-fart uden at vide de aldrig har været smarte og ofte helt blottet for etisk sans.

                  Er der een ting på denne jord vi ikke skal på Fyn, i Odense eller i OB, så er det fandeme godt nok at være mere ligesom man er i Herning.
                  Jeg er enig. Særligt er deres såkaldte liberalisme der udelukkende handler om at beholde egne penge ulidelig. Men desværre er verden sådan indrettet at det er disse typer der vinder.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    For hulen hvor kan man bare ærgrer sig over dagens nederlag.
                    For det første kan det godt tage toppen af interessen for kampen mod Herning/Ikast og dermed koste 500-1000 tilskuere.
                    For det andet så ser de sidste 4 runder i år ret svære ud med FCM hjemme, Horsens ude, AaB hjemme og FCK ude de kampe kan godt give 6 point hvis man kigger på favoritværdighed men jeg frygter godt nok det kan blive grimt, og det vil være skidt at gå til vinterpause med en skidt periode, og så starter vi næste år med Bif hjemme og Randers ude.
                    Det bliver 6 ufattelig spændende kampe hvor vores niveau for alvor kommer på prøve.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      FCM er ved ar rundbarbere Fuck. Burde have været foran med 4-0 ved pausen. Pt 2-0

                      Comment


                        Hvor er det dog jammerligt med alle de her lange pauser fra ligaerne. Bare fordi der skal spilles nogle fuldstændig ligegyldige landskampe, som vel og mærke kun et fåtal går op i.
                        Landsholdsfodbold = småt brændbart.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Hvor er det dog jammerligt med alle de her lange pauser fra ligaerne. Bare fordi der skal spilles nogle fuldstændig ligegyldige landskampe, som vel og mærke kun et fåtal går op i.
                          Landsholdsfodbold = småt brændbart.
                          Noget siger mig at din egen apati overfor landsholdsfodbold overskygger de fakta, at kampene i den her weekend er voldsomt vigtige og at den brede befolkning er mere interesseret i landsholdsbold end Superliga-bold. Det er forøvrigt muligt at gå op i begge dele.

                          Comment


                            Aab vil også på tiggergang ved aktionærer

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...omisk-raaderum

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                              Noget siger mig at din egen apati overfor landsholdsfodbold overskygger de fakta, at kampene i den her weekend er voldsomt vigtige og at den brede befolkning er mere interesseret i landsholdsbold end Superliga-bold. Det er forøvrigt muligt at gå op i begge dele.
                              Det siger ikke meget, men jeg vil mene at jeg er mere rationel og objektiv omkring OB, end Kielberg er omkring landsholdet :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Det siger ikke meget, men jeg vil mene at jeg er mere rationel og objektiv omkring OB, end Kielberg er omkring landsholdet :D.
                                Der vil jeg gerne stoppe dig inden du kommer for godt igang. Objektiv er du muligvis. Men rationel omkring OB har du aldrig været
                                “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                                Lou Holtz

                                Comment

                                Working...
                                X