Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJa, de kan sagtens forpurre netop AaBs top6 drøm. Isoleret set var konklusionen selvf. at RFC manglede Carlgren, Piesinger og Rømer. Jeg syntes det lignede en lækkerbidsken for Lucas Andersen og co., men det holdt jo ikke helt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJa, de kan sagtens forpurre netop AaBs top6 drøm. Isoleret set var konklusionen selvf. at RFC manglede Carlgren, Piesinger og Rømer. Jeg syntes det lignede en lækkerbidsken for Lucas Andersen og co., men det holdt jo ikke helt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægKlassisk KN citat - f ordet
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...t-at-vi-taber/
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg grinte også for mig selv da jeg læste artiklen, stakkels Silkeborg. Det kan ikke beskrives hvor glad jeg er for at vi slap af med ham - JM er det bedste der er sket OB de sidste mange mange år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg grinte også for mig selv da jeg læste artiklen, stakkels Silkeborg. Det kan ikke beskrives hvor glad jeg er for at vi slap af med ham - JM er det bedste der er sket OB de sidste mange mange år.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Midtjyderne - som slet ikke er midtjyder - er repræsentanter for alt det dårlige på denne jord. Udannede, historieløse, utænksomme, smarte-i-en-fart uden at vide de aldrig har været smarte og ofte helt blottet for etisk sans.
Er der een ting på denne jord vi ikke skal på Fyn, i Odense eller i OB, så er det fandeme godt nok at være mere ligesom man er i Herning.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
For hulen hvor kan man bare ærgrer sig over dagens nederlag.
For det første kan det godt tage toppen af interessen for kampen mod Herning/Ikast og dermed koste 500-1000 tilskuere.
For det andet så ser de sidste 4 runder i år ret svære ud med FCM hjemme, Horsens ude, AaB hjemme og FCK ude de kampe kan godt give 6 point hvis man kigger på favoritværdighed men jeg frygter godt nok det kan blive grimt, og det vil være skidt at gå til vinterpause med en skidt periode, og så starter vi næste år med Bif hjemme og Randers ude.
Det bliver 6 ufattelig spændende kampe hvor vores niveau for alvor kommer på prøve.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvor er det dog jammerligt med alle de her lange pauser fra ligaerne. Bare fordi der skal spilles nogle fuldstændig ligegyldige landskampe, som vel og mærke kun et fåtal går op i.
Landsholdsfodbold = småt brændbart.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Noget siger mig at din egen apati overfor landsholdsfodbold overskygger de fakta, at kampene i den her weekend er voldsomt vigtige og at den brede befolkning er mere interesseret i landsholdsbold end Superliga-bold. Det er forøvrigt muligt at gå op i begge dele.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Det siger ikke meget, men jeg vil mene at jeg er mere rationel og objektiv omkring OB, end Kielberg er omkring landsholdet :D.“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
- Likes 3
Comment
Comment