Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Vi har da sagt nej til masser af tilbud. Fx på Grytebust, Tverskov mv.
    Ja jeg er så stadig af den overbevisning at det var dumt at sige nej til de 10 mill for Gryte , og jeg kender ikke beløbet vi sagde nej til med Tver men det var klogt at sige nej hvis det kun var småpenge som med CN.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Ja jeg er så stadig af den overbevisning at det var dumt at sige nej til de 10 mill for Gryte , og jeg kender ikke beløbet vi sagde nej til med Tver men det var klogt at sige nej hvis det kun var småpenge som med CN.
      Man kan altid diskutere om vi skulle sige ja eller nej til de tilbud der er kommet. Men det er et faktum at vi ikke har været bange for at sige nej til tilbud. Og det var egentlig det der var pointen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Vejle solgte deres målmandstalent til Milan til en noget højere pris end vi fik da vi solgte Søndergaard til Wolves , Lyngby har også solgt et forsvarstalent til Everton til højere pris end vi solgte Gustav Grubbe for.

        Men vi kan jo blive enige om at OB skal være bedre til at sælge dyrere, om det er fordi talenterne/spillerne ikke er helvedes gode eller vi bare sælger til første bydende ved jeg ikke. Vi skal turde sige nej til bud.
        VB fik 7,5 mill for deres unge målmand

        Comment


          Oliver Christensen laver lige en god redning og efterfølgende scorer Nordirland så, på en afslutning han bør redde ... fortsat udfordret med fødderne.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Oliver Christensen laver lige en god redning og efterfølgende scorer Nordirland så, på en afslutning han bør redde ... fortsat udfordret med fødderne.
            Så kom vi da lige foran igen på en KONGEKASSE

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Så kom vi da lige foran igen på en KONGEKASSE
              Helt vildt mål :D!
              Det nuværende u21 er dog ikke helt så stærkt som de foregående.

              Er det bare mig skal Oliver Christensen ikke have det skud?
              Last edited by Entusiastens; 10-10-2019, 18:49.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                VB fik 7,5 mill for deres unge målmand
                Netop og var det 4 vi fik for Søndergaard?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                  Man kan altid diskutere om vi skulle sige ja eller nej til de tilbud der er kommet. Men det er et faktum at vi ikke har været bange for at sige nej til tilbud. Og det var egentlig det der var pointen.
                  Var der i grunden et konkret bud på Tverskov ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Netop og var det 4 vi fik for Søndergaard?
                    Knap og nap ja. Men VB har altså også de sygeste agent forbindelser. Det kommer en normal dansk sportsdirektør aldrig i nærheden af

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Var der i grunden et konkret bud på Tverskov ?
                      Ja BIF skulle have budt ca 4 mill på Tverskov i sommers. Så vidt jeg husker

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det har jeg sådan set ikke, og jeg er helt på det rene med at JT ikke har PL-potentiale. Der findes dog også andre ligaer der nærmere SL-niveauet og som stadig kan lægge en pæn klat for spillere som har længere kontrakter .. subtop i Belgien, Holland og Frankrig kan sagtens lægge +15 for en SL-profil med en god alder og en lang aftale hvis det er DEN spiller de ønsker. Jeg vil da blive en anelse skuffet hvis han sælges under 10 mill. Hvis der ikke er er aftalt et loft i hans aftale med OB
                        Jeg er ikke uenig, og jeg håber da også på det scenarie som du beskriver med de +10/15 for en SL profil
                        Det sker bare meget sjældent for en midterforsvar, hvor midterforsvaren ikke er fysisk stærk (kan begå sig i PL). Mens sandsynligheden for en offensiv spiller er større.

                        Så jeg krydser fingrer for et godt salg af JT (+10)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Oliver Christensen laver lige en god redning og efterfølgende scorer Nordirland så, på en afslutning han bør redde ... fortsat udfordret med fødderne.
                          Øøøhhh... forventede du, at han tog den med fødderne ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Helt vildt mål :D!
                            Det nuværende u21 er dog ikke helt så stærkt som de foregående.

                            Er det bare mig skal Oliver Christensen ikke have det skud?
                            Jeg kan på ingen måde se at han skulle have det skud. Om det bare er dig, ved jeg ikke, men jeg vil gerne se nogle målmandsfaglige argumenter for hvad han skulle have gjort anderledes.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Øøøhhh... forventede du, at han tog den med fødderne ?
                              Nej :).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                                Jeg kan på ingen måde se at han skulle have det skud. Om det bare er dig, ved jeg ikke, men jeg vil gerne se nogle målmandsfaglige argumenter for hvad han skulle have gjort anderledes.
                                Okay, altså den er inden for rækkevidde ... det virker jo som om han reagerer langsomt på den, ikke et decideret drop men bestemt et skud han bør redde.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X