Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

    Har du nogen specifikke profilnavne i tankerne?
    Mht midterforsvare så er der vel Vavro og Nelson som er blevet solgt til to-cifret millionbeløb i de sidste år.
    Og de har noget fysik som JT ikke har. Uden at være ekspert så tror jeg at det betyder meget mere end tekniske færdigheder, fordi det giver PL-potentiale hvor pengene er enorme. Og prisudviklingen for JT vil nærmest eksplodere, hvis han også havde PL fysik.
    Jeg kan ikke se JT fysisk holde niveau i PL og det sætter et løft på hans pris.
    Det har jeg sådan set ikke, og jeg er helt på det rene med at JT ikke har PL-potentiale. Der findes dog også andre ligaer der nærmere SL-niveauet og som stadig kan lægge en pæn klat for spillere som har længere kontrakter .. subtop i Belgien, Holland og Frankrig kan sagtens lægge +15 for en SL-profil med en god alder og en lang aftale hvis det er DEN spiller de ønsker. Jeg vil da blive en anelse skuffet hvis han sælges under 10 mill. Hvis der ikke er er aftalt et loft i hans aftale med OB

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      OC og Kadrii på månedens hold i 3F superligaen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        OC og Kadrii på månedens hold i 3F superligaen
        Fuld fortjent. Glæder mig meget for begge. Bashkim som får endelig resultat ud af den vilde indsats og arbedsraseri han viser hver gang på banen og for Oliver er det bare fantastisk. Det må give ham meget at ham Poasser Grytebusts handsker.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Det officielle hold har OC, Madu og Frøkjær med.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Det officielle hold har OC, Madu og Frøkjær med.
            Det ene er ugens hold. Det andet er månedens hold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Det ene er ugens hold. Det andet er månedens hold.
              Og det er flot begge dele.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Fuld fortjent. Glæder mig meget for begge. Bashkim som får endelig resultat ud af den vilde indsats og arbedsraseri han viser hver gang på banen og for Oliver er det bare fantastisk. Det må give ham meget at ham Poasser Grytebusts handsker.
                Det er fint han passer Gryte´s handsker, han skal jo ikke bruge dem alligevel
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Har du gjort nogen overvejelser når du lander på "7-8 mill på en god dag". Det virker lavt set i fht. hvad der forlanges for profiler i andre klubber.
                  Andre klubber sælger generelt til højere priser end vi plejer, eneste undtagelser er da vi i en lettere lusket handel solgte Zohore og så at en af de usmagelige Red Bull klubber smed en pose penge efter MJ.

                  Som skrevet er det rent gætteværk, hvilket det jo iøvrigt altid er, men jeg vil ikke blive overrasket hvis pisen ligger i det leje.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Andre klubber sælger generelt til højere priser end vi plejer, eneste undtagelser er da vi i en lettere lusket handel solgte Zohore og så at en af de usmagelige Red Bull klubber smed en pose penge efter MJ.

                    Som skrevet er det rent gætteværk, hvilket det jo iøvrigt altid er, men jeg vil ikke blive overrasket hvis pisen ligger i det leje.
                    Men vi er nød til at blive bedre. Det er nødtvunget nødvendigt for at vi kan blive en fast del af toppen i fremtiden og måske spille europa med jævne mellemrum.

                    Vi skal ikke sælge vores bedste spillere for 5 mill i fremtiden. Som vi gjorde med Casper. Vi skal have ambitioner og råd til at sige nej. Vores profiler skal koste 1-1,5 mill euro og opefter. En Falk idag skulle koste 20-25 mill hvis FCK vil have ham
                    Og man kommer kun der op ved at sige nej nogle gange. Og selvfølgelig at have nogle dygtige spillere der skal sælges når de topper. Det kræver selvfølgelig at nogle vil købe.
                    Men fortsætter vi med det vi allerede har gang i og stadig ligger på, betragter jeg det bestemt som muligt at flere og større klubber byder sig til om vores bedste spillere.

                    Den aller største mulighed for at dette kan ske kan staves med 2 ord

                    Jacob Michelsen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Andre klubber sælger generelt til højere priser end vi plejer, eneste undtagelser er da vi i en lettere lusket handel solgte Zohore og så at en af de usmagelige Red Bull klubber smed en pose penge efter MJ.

                      Som skrevet er det rent gætteværk, hvilket det jo iøvrigt altid er, men jeg vil ikke blive overrasket hvis pisen ligger i det leje.
                      Jeg ved ikke hvem "de andre klubber" er, udover FCM, FCN og FCK. Jeg dog at JT er enormt betydningsfuld for vores hold, og for at rive ham ud af en længere kontrakt, skal der simpelthen penge på bordet. Vi må og skal blive bedre til at sælge vores bedste spillere og der er al mulig grund til starte her med at forlange en stor transfersum+ lidt ekstra, så der er noget at forhandle med. GF vil have 37 mill. for Bundo og Haderslev vil have 15 mill. for en endnu lidt ufærdig Bah. Jeg kan ikke se hvad der er i vejen for som minimum at forlange 25 mill. for JT med de priser "de andre klubber" forlanger for deres spillere.
                      Last edited by manner; 10-10-2019, 04:09.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg ved ikke hvem "de andre klubber" er, udover FCM, FCN og FCK. Jeg dog at JT er enormt betydningsfuld for vores hold, og for at rive ham ud af en længere kontrakt, skal der simpelthen penge på bordet. Vi må og skal blive bedre til at sælge vores bedste spillere og der er al mulig grund til starte her med at forlange en stor transfersum+ lidt ekstra, så der er noget at forhandle med. GF vil have 37 mill. for Bundo og Haderslev vil have 15 mill. for en endnu lidt ufærdig Bah. Jeg kan ikke se hvad der er i vejen for som minimum at forlange 25 mill. for JT med de priser "de andre klubber" forlanger for deres spillere.
                        Du kan tageBrøndby, Vejle og Lyngby med som på det seneste har solgt ret dyrt og tildels også AaB og AGF ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Du kan tageBrøndby, Vejle og Lyngby med som på det seneste har solgt ret dyrt og tildels også AaB og AGF ..
                          AaB og AGF kan jeg ikke erindre har solgt markant dyrere end OB, men belær mig gerne. Når du nævner Vejle så må de absolut komme i kassen med suspekte og luskede transfers, når du nævner Zohore handlen som sådan.
                          Det ene store salg LBK præsterede - var det ikke også til en SF de “ulækre” RB-klubber ?
                          Last edited by manner; 10-10-2019, 08:07.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                            AaB og AGF kan jeg ikke erindre har solgt markant dyrere end OB, men belær mig gerne. Når du nævner Vejle så må de absolut komme i kassen med suspekte og luskede transfers, når du nævner Zohore handlen som sådan.
                            Det ene store salg LBK præsterede - var det ikke også til en SF de “ulækre” RB-klubber ?
                            Nu sagde han jo også, generelt dyrere.

                            Bassogog, Flores, Stage, Jovanovic, Dalsgaard, Spalvis etc...

                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                              AaB og AGF kan jeg ikke erindre har solgt markant dyrere end OB, men belær mig gerne. Når du nævner Vejle så må de absolut komme i kassen med suspekte og luskede transfers, når du nævner Zohore handlen som sådan.
                              Det ene store salg LBK præsterede - var det ikke også til en SF de “ulækre” RB-klubber ?
                              Vejle solgte deres målmandstalent til Milan til en noget højere pris end vi fik da vi solgte Søndergaard til Wolves , Lyngby har også solgt et forsvarstalent til Everton til højere pris end vi solgte Gustav Grubbe for.

                              Men vi kan jo blive enige om at OB skal være bedre til at sælge dyrere, om det er fordi talenterne/spillerne ikke er helvedes gode eller vi bare sælger til første bydende ved jeg ikke. Vi skal turde sige nej til bud.
                              Last edited by Magge; 10-10-2019, 09:46.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Vejle solgte deres målmandstalent til Milan til en noget højere pris end vi fik da vi solgte Søndergaard til Wolves , Lyngby har også solgt et forsvarstalent til Everton til højere pris end vi solgte Gustav Grubbe for.

                                Men vi kan jo blive enige om at OB skal være bedre til at sælge dyrere, om det er fordi talenterne/spillerne ikke er helvedes gode eller vi bare sælger til første bydende ved jeg ikke. Vi skal turde sige nej til bud.
                                Vi har da sagt nej til masser af tilbud. Fx på Grytebust, Tverskov mv.

                                Comment

                                Working...
                                X