Oprindeligt indsendt af MPL
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOC og Kadrii på månedens hold i 3F superligaen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Fuld fortjent. Glæder mig meget for begge. Bashkim som får endelig resultat ud af den vilde indsats og arbedsraseri han viser hver gang på banen og for Oliver er det bare fantastisk. Det må give ham meget at ham Poasser Grytebusts handsker.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHar du gjort nogen overvejelser når du lander på "7-8 mill på en god dag". Det virker lavt set i fht. hvad der forlanges for profiler i andre klubber.
Som skrevet er det rent gætteværk, hvilket det jo iøvrigt altid er, men jeg vil ikke blive overrasket hvis pisen ligger i det leje.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Andre klubber sælger generelt til højere priser end vi plejer, eneste undtagelser er da vi i en lettere lusket handel solgte Zohore og så at en af de usmagelige Red Bull klubber smed en pose penge efter MJ.
Som skrevet er det rent gætteværk, hvilket det jo iøvrigt altid er, men jeg vil ikke blive overrasket hvis pisen ligger i det leje.
Vi skal ikke sælge vores bedste spillere for 5 mill i fremtiden. Som vi gjorde med Casper. Vi skal have ambitioner og råd til at sige nej. Vores profiler skal koste 1-1,5 mill euro og opefter. En Falk idag skulle koste 20-25 mill hvis FCK vil have ham
Og man kommer kun der op ved at sige nej nogle gange. Og selvfølgelig at have nogle dygtige spillere der skal sælges når de topper. Det kræver selvfølgelig at nogle vil købe.
Men fortsætter vi med det vi allerede har gang i og stadig ligger på, betragter jeg det bestemt som muligt at flere og større klubber byder sig til om vores bedste spillere.
Den aller største mulighed for at dette kan ske kan staves med 2 ord
Jacob Michelsen
Comment
-
Andre klubber sælger generelt til højere priser end vi plejer, eneste undtagelser er da vi i en lettere lusket handel solgte Zohore og så at en af de usmagelige Red Bull klubber smed en pose penge efter MJ.
Last edited by manner; 10-10-2019, 04:09.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg ved ikke hvem "de andre klubber" er, udover FCM, FCN og FCK. Jeg dog at JT er enormt betydningsfuld for vores hold, og for at rive ham ud af en længere kontrakt, skal der simpelthen penge på bordet. Vi må og skal blive bedre til at sælge vores bedste spillere og der er al mulig grund til starte her med at forlange en stor transfersum+ lidt ekstra, så der er noget at forhandle med. GF vil have 37 mill. for Bundo og Haderslev vil have 15 mill. for en endnu lidt ufærdig Bah. Jeg kan ikke se hvad der er i vejen for som minimum at forlange 25 mill. for JT med de priser "de andre klubber" forlanger for deres spillere.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Du kan tageBrøndby, Vejle og Lyngby med som på det seneste har solgt ret dyrt og tildels også AaB og AGF ..
Det ene store salg LBK præsterede - var det ikke også til en SF de “ulækre” RB-klubber ?Last edited by manner; 10-10-2019, 08:07.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
AaB og AGF kan jeg ikke erindre har solgt markant dyrere end OB, men belær mig gerne. Når du nævner Vejle så må de absolut komme i kassen med suspekte og luskede transfers, når du nævner Zohore handlen som sådan.
Det ene store salg LBK præsterede - var det ikke også til en SF de “ulækre” RB-klubber ?
Bassogog, Flores, Stage, Jovanovic, Dalsgaard, Spalvis etc...
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
AaB og AGF kan jeg ikke erindre har solgt markant dyrere end OB, men belær mig gerne. Når du nævner Vejle så må de absolut komme i kassen med suspekte og luskede transfers, når du nævner Zohore handlen som sådan.
Det ene store salg LBK præsterede - var det ikke også til en SF de “ulækre” RB-klubber ?
Men vi kan jo blive enige om at OB skal være bedre til at sælge dyrere, om det er fordi talenterne/spillerne ikke er helvedes gode eller vi bare sælger til første bydende ved jeg ikke. Vi skal turde sige nej til bud.Last edited by Magge; 10-10-2019, 09:46.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Vejle solgte deres målmandstalent til Milan til en noget højere pris end vi fik da vi solgte Søndergaard til Wolves , Lyngby har også solgt et forsvarstalent til Everton til højere pris end vi solgte Gustav Grubbe for.
Men vi kan jo blive enige om at OB skal være bedre til at sælge dyrere, om det er fordi talenterne/spillerne ikke er helvedes gode eller vi bare sælger til første bydende ved jeg ikke. Vi skal turde sige nej til bud.
Comment
Comment