Nej det er jeg for så vidt enig i, jeg hører ikke til dem der var synderligt imponeret over TBs arbejde i Brøndby, især ikke nu hvor han er væk, hvor skeletterne begynder at vælte ud af skabet ift. dårlige kontrakter.
Men at det politiske spil med Odense Kommune skulle være en afgørende præmis for, om man er en god sportsdirektør i OB, lyder bizart i min verden. OB har brug for en mand der kan drive en fremsynet sportslig udvikling, og som har evnerne til at kunne agere på transfermarkedet. I min verden skal en sportsdirektør slet ikke bruge sin tid på det der politiske fnidder, det bør en administrende direktør gøre, ligesom det er Jacob Nielsen der er primus motor på AGFs stadionprojekt.
Jeg fornemmer det har været en del af JHs job i forb. med det nye superligahus, så måske han "har foden indenfor" og så så har Enrico bedre tid til at koncentrere sig om at kanalisere penge fra de øvrige aktiviteter i OS&E videre til OBs kasse .. ellers kan jeg næsten kun være enig i at det bør sortere under Enrico, men den ene hånd vasker som bekendt den anden osv.
Jeg fornemmer det har været en del af JHs job i forb. med det nye superligahus, så måske han "har foden indenfor" og så så har Enrico bedre tid til at koncentrere sig om at kanalisere penge fra de øvrige aktiviteter i OS&E videre til OBs kasse .. ellers kan jeg næsten kun være enig i at det bør sortere under Enrico, men den ene hånd vasker som bekendt den anden osv.
Der er næppe nogen tvivl om, at JH har spillet en stor rolle ifm. fremgangen i Ådalen, jeg synes så bare stadig ikke, at det er der han skal bruge sine kræfter, eller det han skal måles på, men det er så bare min mening. Mht. det med at kanalisere penge fra OS&Es andre aktiviteter over i OBs kasse, så fik Enrico vidst talt lidt over sig lige der.
Der er næppe nogen tvivl om, at JH har spillet en stor rolle ifm. fremgangen i Ådalen, jeg synes så bare stadig ikke, at det er der han skal bruge sine kræfter, eller det han skal måles på, men det er så bare min mening. Mht. det med at kanalisere penge fra OS&Es andre aktiviteter over i OBs kasse, så fik Enrico vidst talt lidt over sig lige der.
Jeg håber heller ikke at han synes det er det fedestw ved hans job, men eftersom hans forgængere aldrig har fået det iværksat og at vi har skiftet rimelig hyppigt ud på den administrative direktørpost, så har jh nok måtte bruge en del kræfter for at få den banket i mål. Derfor er man nok også nødt til at tage det med, når man skal måle på ham. Har han haft ligeså gode arbejdsbetingelser som så mange andre? Jeg tror i hvert fald han har været udfordret. Specielt i tiden uden penge, uden scouts og uden udsigt til forbedring af faciliteterne
Men de har så også solgt for 150 mill kroner i det regnskabsår plus klausuler fra tidligere salg så man kan stadig håbe det ramler på et tidspunkt. Gerne før end senere
Comment