Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Nej det er jeg for så vidt enig i, jeg hører ikke til dem der var synderligt imponeret over TBs arbejde i Brøndby, især ikke nu hvor han er væk, hvor skeletterne begynder at vælte ud af skabet ift. dårlige kontrakter.

    Men at det politiske spil med Odense Kommune skulle være en afgørende præmis for, om man er en god sportsdirektør i OB, lyder bizart i min verden. OB har brug for en mand der kan drive en fremsynet sportslig udvikling, og som har evnerne til at kunne agere på transfermarkedet. I min verden skal en sportsdirektør slet ikke bruge sin tid på det der politiske fnidder, det bør en administrende direktør gøre, ligesom det er Jacob Nielsen der er primus motor på AGFs stadionprojekt.
    Jeg fornemmer det har været en del af JHs job i forb. med det nye superligahus, så måske han "har foden indenfor" og så så har Enrico bedre tid til at koncentrere sig om at kanalisere penge fra de øvrige aktiviteter i OS&E videre til OBs kasse .. ellers kan jeg næsten kun være enig i at det bør sortere under Enrico, men den ene hånd vasker som bekendt den anden osv.

    Last edited by manner; 01-10-2019, 14:27.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg fornemmer det har været en del af JHs job i forb. med det nye superligahus, så måske han "har foden indenfor" og så så har Enrico bedre tid til at koncentrere sig om at kanalisere penge fra de øvrige aktiviteter i OS&E videre til OBs kasse .. ellers kan jeg næsten kun være enig i at det bør sortere under Enrico, men den ene hånd vasker som bekendt den anden osv.
      Der er næppe nogen tvivl om, at JH har spillet en stor rolle ifm. fremgangen i Ådalen, jeg synes så bare stadig ikke, at det er der han skal bruge sine kræfter, eller det han skal måles på, men det er så bare min mening. Mht. det med at kanalisere penge fra OS&Es andre aktiviteter over i OBs kasse, så fik Enrico vidst talt lidt over sig lige der.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Der er næppe nogen tvivl om, at JH har spillet en stor rolle ifm. fremgangen i Ådalen, jeg synes så bare stadig ikke, at det er der han skal bruge sine kræfter, eller det han skal måles på, men det er så bare min mening. Mht. det med at kanalisere penge fra OS&Es andre aktiviteter over i OBs kasse, så fik Enrico vidst talt lidt over sig lige der.
        Jeg håber heller ikke at han synes det er det fedestw ved hans job, men eftersom hans forgængere aldrig har fået det iværksat og at vi har skiftet rimelig hyppigt ud på den administrative direktørpost, så har jh nok måtte bruge en del kræfter for at få den banket i mål. Derfor er man nok også nødt til at tage det med, når man skal måle på ham. Har han haft ligeså gode arbejdsbetingelser som så mange andre? Jeg tror i hvert fald han har været udfordret. Specielt i tiden uden penge, uden scouts og uden udsigt til forbedring af faciliteterne

        Comment


          Kadrii nomineret til månedens spiller

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-om-sl-haeder/

          Men mon ikke Bundu vinder

          Comment


            Øv æv øv

            https://www.bt.dk/fodbold/fcm-tjener...llioner-kroner

            Men de har så også solgt for 150 mill kroner i det regnskabsår plus klausuler fra tidligere salg så man kan stadig håbe det ramler på et tidspunkt. Gerne før end senere
            Last edited by fmprOB; 04-10-2019, 11:54.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja de er gode til at sælge spillere. Brøndby må kikke misundeligt på Fcm med alle de penge de bløder sæson efter sæson.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Ja de er gode til at sælge spillere. Brøndby må kikke misundeligt på Fcm med alle de penge de bløder sæson efter sæson.
                Ja specielt efter denne udmelding
                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...alent-som-fcn/

                Comment


                  Meget tankevækkende..
                  Hvor mange penge mon Brøndby har tabt over de sidste 10 år??

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                    Meget tankevækkende..
                    Hvor mange penge mon Brøndby har tabt over de sidste 10 år??
                    Altså incl afskrivninger er det 1/2 milliard +.
                    Alene i 2012 var det 266 mill fordi man afskrev på værdien af stadion

                    edit: ifølge dette bliver det tæt på 700 mill incl 2019
                    https://www.bt.dk/fodbold/nyt-millio...ard-paa-10-aar

                    Hvor meget de har tabt på driften er svært at vurdere. Men det er vel 500 mill
                    Last edited by fmprOB; 04-10-2019, 12:04.

                    Comment


                      OB spiller i speciel lavet Knæk Cancer trøje ude mod AaB

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-sto...cancer-troeje/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        OB spiller i speciel lavet Knæk Cancer trøje ude mod AaB

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-sto...cancer-troeje/
                        Det er sgu fedt , jeg skal have en.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          OB spiller i speciel lavet Knæk Cancer trøje ude mod AaB

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-sto...cancer-troeje/

                          Comment


                            Esbjerg blev lige snydt helt stygt!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Esbjerg blev lige snydt helt stygt!
                              Var det ikke samme dommer der snød os med synderjyske

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Var det ikke samme dommer der snød os med synderjyske
                                I hvilken situation?
                                Det er samme dommer, var det den kamp med det annullerede mål?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X