Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Gyte sat af i Fuck.
    Og nu skadet og skal opereres.

    Begynder at ligne en mareridt start i FcK for ham.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Aab falder igennem. Det bliver hårdt for dem økonomisk fordi buen er spændt.
      Randers er et eksempel på at god organisation kan give mange points. Godt nok et kedeligt hold.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Aab falder igennem. Det bliver hårdt for dem økonomisk fordi buen er spændt.
        Randers er et eksempel på at god organisation kan give mange points. Godt nok et kedeligt hold.
        De lider under at have en ungdomstræner, som tydeligvis ikke har taktisk format til at udnytte de muligheder han har til rådighed. Selv uden Lucas A har AaB en god trup, de har investeret tungt i den her i sommer, og holdt på alle spillere. Lad os håbe på, at de holder hånden over en af deres egne i for lang tid, som de har for vane, for han kan åbenlyst ikke forløse den her trups potentiale, når Lucas A ikke redder kastanjerne ud af ilden for ham.

        Comment


          Ludwig ser god ud for Horsens, de er blevet klart bedre efter at han kom til. Hvis vi ikke allerede havde haft hentet ham, var han helt sikkert en spiller man ville gå efter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Ludwig ser god ud for Horsens, de er blevet klart bedre efter at han kom til. Hvis vi ikke allerede havde haft hentet ham, var han helt sikkert en spiller man ville gå efter.
            Vi har da hentet Troels Bech tre gange, så hvorfor ikke:-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

              Vi har da hentet Troels Bech tre gange, så hvorfor ikke:-)
              Og der skal nok blive en 4. gang også. Måske ikke som træner, men han kommer tilbage. Vent og se.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Og der skal nok blive en 4. gang også. Måske ikke som træner, men han kommer tilbage. Vent og se.
                Aaaarrhh det tror jeg nu ikke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Aaaarrhh det tror jeg nu ikke.
                  OB skal jo have en ny sportsdirektør på et tidspunkt, Troels Bech gjorde det efter nogles mening godt i den rolle i Brøndby. Jeg synes det er oplagt, at han bliver vores næste sportsdirektør, hvem skulle det ellers blive?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    OB skal jo have en ny sportsdirektør på et tidspunkt, Troels Bech gjorde det efter nogles mening godt i den rolle i Brøndby. Jeg synes det er oplagt, at han bliver vores næste sportsdirektør, hvem skulle det ellers blive?
                    Jeg kan nu ikke se at TB skulle være bedre end JH til at varetage den rolle, men du har selvf. ret i på et tidspunkt skal der en ny på posten. TB er markant mere udadvendt end JH, men har han (TB) det interne netværk til presse på Odense Kommune for presse for en opgradreing af Stadion osv.

                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Ludwig ser god ud for Horsens, de er blevet klart bedre efter at han kom til. Hvis vi ikke allerede havde haft hentet ham, var han helt sikkert en spiller man ville gå efter.
                      Han har ikke været ret god i år. En enkelt kamp på niveau gør ham ikke til et tab.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Han har ikke været ret god i år. En enkelt kamp på niveau gør ham ikke til et tab.
                        Og så var det vel også ham der “lavede straffespark”

                        Comment


                          Vi har allerede nu halvt så mange på stadion i denne sæson (40.000) end der var 17/18 sæsonen
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Han har ikke været ret god i år. En enkelt kamp på niveau gør ham ikke til et tab.
                            Med undtagelse af den første kamp mod AaB, hvor de faldt sammen, så har han gjort det glimrende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Og så var det vel også ham der “lavede straffespark”
                              Hårdt at dømme en spiller på, at dommeren ikke kan ændringerne i fodboldloven. Jeg siger heller ikke, at Ludwig er en klassespiller lige pludselig, jeg siger bare, at han som type uden tvivl er en spiller vi ville være interesserede i, havde vi ikke lige kasseret ham. Vi elsker jo åbenbart de der middelmådige midterforsvarstyper som Ludwig, Marco Lund, AJA osv.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg kan nu ikke se at TB skulle være bedre end JH til at varetage den rolle, men du har selvf. ret i på et tidspunkt skal der en ny på posten. TB er markant mere udadvendt end JH, men har han (TB) det interne netværk til presse på Odense Kommune for presse for en opgradreing af Stadion osv.
                                Nej det er jeg for så vidt enig i, jeg hører ikke til dem der var synderligt imponeret over TBs arbejde i Brøndby, især ikke nu hvor han er væk, hvor skeletterne begynder at vælte ud af skabet ift. dårlige kontrakter.

                                Men at det politiske spil med Odense Kommune skulle være en afgørende præmis for, om man er en god sportsdirektør i OB, lyder bizart i min verden. OB har brug for en mand der kan drive en fremsynet sportslig udvikling, og som har evnerne til at kunne agere på transfermarkedet. I min verden skal en sportsdirektør slet ikke bruge sin tid på det der politiske fnidder, det bør en administrende direktør gøre, ligesom det er Jacob Nielsen der er primus motor på AGFs stadionprojekt.

                                Comment

                                Working...
                                X