Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Ståle har stor succes med at lave gentleman aftaler med spillerne. Han holder løbende dialog med dem om forholdene har ændret sig, men mit indtryk er at Ståle holder ord.
    Det er måske også en vej for os. Vi kan lave 5 årlige aftaler med en underliggende aftale om et salg hvis vi får tilbudt x kroner efter 3 og y kroner efter 3,5 år.
    Er det ikke lidt samme aftale vi har lavet med Tverskov?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Tja. Men havde signalværdien ikke også været skidt med endnu et kontraktudløb for en bærende spiller? Var vel lidt en loose-loose situation, når nu CN alt andet lige aldrig bliver en spiller man sælger til 20 mio.
      Ja det er rigtigt.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        De her weekender uden superliga og Prl = småt brændbart.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          De her weekender uden superliga og Prl = småt brændbart.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

            Er det ikke lidt samme aftale vi har lavet med Tverskov?
            Det ved jeg ikke, men det er fair hvis han har en aftale om at han kan smutte for X kroner om Y tid.

            Comment


              Nå men så 2.halvleg af herrefodboldholdets landskamp. Havde glemt de spillede i dag :D
              Det var helt vildt ringe. Lignede en old boys kamp i samme tempo.
              Og så har geniet Peter Møller ansat et makkerpar med en spillestil der blev forældet for 5 år siden. De går desuden og får løn for at vente på at tiltræde.
              Det er et usædvanligt forløb DBU har skabt her.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Nå men så 2.halvleg af herrefodboldholdets landskamp. Havde glemt de spillede i dag :D
                Det var helt vildt ringe. Lignede en old boys kamp i samme tempo.
                Og så har geniet Peter Møller ansat et makkerpar med en spillestil der blev forældet for 5 år siden. De går desuden og får løn for at vente på at tiltræde.
                Det er et usædvanligt forløb DBU har skabt her.
                Tillad mig at rette det.
                En spillestil du ville ønske var forældet*.

                I dag var det spillestilen som du elsker det, meget direkte og med diagonalpasninger op til en høj back som skal heade den ned :D.

                Når modstanderen så står defensivt bliver det svært, så det bliver godt at få en træner ind med flere ideer offensivt!
                Hold kæft der har været meget sløj landsholdsbold under Hareide!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Fuldstændig enig!!
                  Og ydermere skal vi til at se en kavalkade af FCN spillere på landsholdet, når Hjulmand & co starter op, og spillestillen er også givet med Hjulmand som træner.

                  Bonus info; Sverige mod Norge spilles netop nu og der er på nuværende tidspunkt sket mere, end der gjorde i hele DKs kamp, men det siger vel egentlig heller ikke så meget...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                    Fuldstændig enig!!
                    Og ydermere skal vi til at se en kavalkade af FCN spillere på landsholdet, når Hjulmand & co starter op, og spillestillen er også givet med Hjulmand som træner.

                    Bonus info; Sverige mod Norge spilles netop nu og der er på nuværende tidspunkt sket mere, end der gjorde i hele DKs kamp, men det siger vel egentlig heller ikke så meget...
                    Ja det næppe bedre når der skal 600 afleveringer på tværs af banen for at bevæge sig 5m frem. Jeg er egentlig ligeglad med landsholdet og hvem der er træner. For jeg sidder ikke klinet til skærmen når de spiller.
                    Det er mere attraktivt at se gode klubkampe. Nå ja og så OB fordi det er holdet på Fyn. Det er så ikke pga kvaliteten :) aldrig har superligaen været ringere tror jeg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                      Fuldstændig enig!!
                      Og ydermere skal vi til at se en kavalkade af FCN spillere på landsholdet, når Hjulmand & co starter op, og spillestillen er også givet med Hjulmand som træner.

                      Bonus info; Sverige mod Norge spilles netop nu og der er på nuværende tidspunkt sket mere, end der gjorde i hele DKs kamp, men det siger vel egentlig heller ikke så meget...
                      Kan ikke se spillestilen skulle være givet med Hjulmand som træner. Hans hold har altid været "offensivt orienteret", men der var da meget stor forskel på spillestilen FCN praktiserede under ham fra første gang han var træner til han kom tilbage. Jeg synes da han om nogen har vist, at han kan være nytænkende ift. mådens hans hold spiller på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Ja det næppe bedre når der skal 600 afleveringer på tværs af banen for at bevæge sig 5m frem. Jeg er egentlig ligeglad med landsholdet og hvem der er træner. For jeg sidder ikke klinet til skærmen når de spiller.
                        Det er mere attraktivt at se gode klubkampe. Nå ja og så OB fordi det er holdet på Fyn. Det er så ikke pga kvaliteten :) aldrig har superligaen været ringere tror jeg.
                        Uha, jeg tror Hjulmand udtager de bedste spillere ... hvis det, blandt andre, er flere tidligere spillere fra FCN, så er det fordi de spillere er gode nok til det :).
                        Hvis OB gerne vil have nuværende eller tidligere spillere på landsholdet, så må jo blive bedre til at udvikle talenter etc.
                        Last edited by Entusiastens; 10-09-2019, 16:43.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Kan ikke se spillestilen skulle være givet med Hjulmand som træner. Hans hold har altid været "offensivt orienteret", men der var da meget stor forskel på spillestilen FCN praktiserede under ham fra første gang han var træner til han kom tilbage. Jeg synes da han om nogen har vist, at han kan være nytænkende ift. mådens hans hold spiller på.
                          Ja, det var der faktisk ... synes egentlig det af og til blev LIDT for langt, men med landsholdet vil det helt sikkert være med fokus på bolden ved jorden og hurtige kombinationer, kombineret med hurtigt direkte spil når det er smart. :).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                            Kan ikke se spillestilen skulle være givet med Hjulmand som træner. Hans hold har altid været "offensivt orienteret", men der var da meget stor forskel på spillestilen FCN praktiserede under ham fra første gang han var træner til han kom tilbage. Jeg synes da han om nogen har vist, at han kan være nytænkende ift. mådens hans hold spiller på.
                            Har ikke den store tiltro til Hjulmand bliver en succes. Han har kun haft et job hvor der var krav om sejre, og det gik som bekendt ikke ret godt :) det holdt meget kort om man så må sige.
                            I Fcn kunne han sagtens tabe 4 kampe i træk uden en eneste journalist stillede spørgsmål. Den går bare ikke med landsholdet, og jeg tror han får sin sag for.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                              Kan ikke se spillestilen skulle være givet med Hjulmand som træner. Hans hold har altid været "offensivt orienteret", men der var da meget stor forskel på spillestilen FCN praktiserede under ham fra første gang han var træner til han kom tilbage. Jeg synes da han om nogen har vist, at han kan være nytænkende ift. mådens hans hold spiller på.
                              Enig. Det er så nemt at sætte Hjulmand i bås fordi han har været i FCN af to omgange og ikke lykkedes da han fik chancen i en noget utålmodig Bundesliga-klub. Jeg synes ikke FCN i anden omgang har spillet lige så meget tiki-taka possession fodbold som tidligere. Der er langt mere fart og direkte spil over det. Og Hjulmand ER altså voldsomt fodboldintelligent. Wieghorst som assistent er jeg til gengæld noget mere lunken overfor...

                              Og dem der mener at holdet nu bliver fyldt med (tidligere) FCN-spillere. Dét tvivler jeg nu godt nok meget stærkt på. Kan slet ikke se, at Hjulmand skulle være typen der udtager spillere, som ikke har niveauet, blot fordi han kender dem. Jeg tror holdet bliver meget det samme som i dag, i hvert fald den faste stamme.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                                Enig. Det er så nemt at sætte Hjulmand i bås fordi han har været i FCN af to omgange og ikke lykkedes da han fik chancen i en noget utålmodig Bundesliga-klub. Jeg synes ikke FCN i anden omgang har spillet lige så meget tiki-taka possession fodbold som tidligere. Der er langt mere fart og direkte spil over det. Og Hjulmand ER altså voldsomt fodboldintelligent. Wieghorst som assistent er jeg til gengæld noget mere lunken overfor...

                                Og dem der mener at holdet nu bliver fyldt med (tidligere) FCN-spillere. Dét tvivler jeg nu godt nok meget stærkt på. Kan slet ikke se, at Hjulmand skulle være typen der udtager spillere, som ikke har niveauet, blot fordi han kender dem. Jeg tror holdet bliver meget det samme som i dag, i hvert fald den faste stamme.
                                Må erklære mig helt enig.

                                Når DBU i lighed med stort set alle Superliga klubberne kun vil fiske i hjemligt farvand så er Hjulmand det mest spændende navn imo.
                                Det havde været dræbende ar få Jess Thorup eller Niels Frederiksen.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X