Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Nej det værste er folk der bliver sure over, at nogen bliver sure over, at nogle andre føler sig krænkede hele tiden . Damn de her diskussioner er simpelthen så trættende. Er meget glad for, at vi lever i et land, hvor der er højt til loftet, og vi ikke har fået svenske tilstande endnu
    Min pointe var netop at diskussionerne er trættende og nu er de så også ført ind på et fodboldforum. Og det er ikke kun de "krænkelsesparates" skyld. Men det bliver også sidste indlæg fra mig om dette - vil hellere diskutere noget OB-relevant og ikke bidrage yderligere til den her ligegyldige debat.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Min pointe var netop at diskussionerne er trættende og nu er de så også ført ind på et fodboldforum. Og det er ikke kun de "krænkelsesparates" skyld. Men det bliver også sidste indlæg fra mig om dette - vil hellere diskutere noget OB-relevant og ikke bidrage yderligere til den her ligegyldige debat.
      Ja lad os få stoppet den snebold.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Det egentlige spørgsmål er vel:

        Må man som OB fan fryde sig over andre klubbers nedtur/fiasko? Dette inkludere også spillere i et sportsligt perspektiv..
        Er dette tilladt i denne krænkelsestid?
        At en anden klub misser en stor transfer pga sportslig fiasko, en gammel OB spiller flopper i en ny klub osv

        Jeg kan ikke se problemet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Jeg kan og vil også forsvare andre og give opbakning , men jeg krænkes ikke på andres vegne ;-) .

          Måske vi bare ser forskelligt på det at være krænket .

          Og ja selvfølgelig respekterer vi hinanden, tror ikke du finder indlæg hvor jeg sviner dig eller andre, eller endda kritiserer dig for at være her trods det du ikke er fan, der tror jeg faktisk endda at jeg har forsvaret dig
          Det var med de store briller på, altså ikke mellem dig og mig, men samfundet generelt :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af DetForbandedeOB Se indlæg

            Det der beskriver utrolig godt det, som jeg pt. er træt af i den her syge krænkelseskultur. Det at andre bliver krænket på andres vegne KONSTANT.
            Synes du ikke selv det er lidt nedladende overfor det du opfatter som "udsatte" grupper eller andre end dig selv at du mener, at du skal forsvare dem? Kan LGBTQ+ folk, folk med anden hudfarve end hvid, mormoner, veganere og andre "grupper"/minoriteter/folk der er anderledes ikke selv sige fra uden at du eller andre skal forsvare dem?

            Alle de andenhåndskrænkelser og andengradskrænkelser er efterhånden ved at kamme over.
            Vi er efterhånden nået til et stadie, hvor man enhver udtalelse bliver scannet for enhver form for mulig krænkelse. Og dem der bliver krænket af det er sjældent dem som reelt burde føle sig krænket.
            Jeg debatterer gerne hvordan vi omgås hinanden med respekt, da det er en grundsubstans i forhold til at leve sammen på den her jord :).
            Jeg lover at jeg holder her, det er det forkerte forum ... men jeg holder mig ikke fra at tale imod "svanseføring" etc. fremadrettet og så er et samfund hvor man kun kan tale for sig selv og ikke hjælpe andre et meget fattigt og koldt sted at være, som jeg ser det.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af DetForbandedeOB Se indlæg

              Det der beskriver utrolig godt det, som jeg pt. er træt af i den her syge krænkelseskultur. Det at andre bliver krænket på andres vegne KONSTANT.
              Synes du ikke selv det er lidt nedladende overfor det du opfatter som "udsatte" grupper eller andre end dig selv at du mener, at du skal forsvare dem? Kan LGBTQ+ folk, folk med anden hudfarve end hvid, mormoner, veganere og andre "grupper"/minoriteter/folk der er anderledes ikke selv sige fra uden at du eller andre skal forsvare dem?

              Alle de andenhåndskrænkelser og andengradskrænkelser er efterhånden ved at kamme over.
              Vi er efterhånden nået til et stadie, hvor man enhver udtalelse bliver scannet for enhver form for mulig krænkelse. Og dem der bliver krænket af det er sjældent dem som reelt burde føle sig krænket.
              Dét indlæg der, krænker mig faktisk en smule, som admin, på vegne af hele forum!
              Du læner dig op af en advarsel / karantæne!


              (IA )

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                wow du skrev noget, der var fuldstændigt korrekt og velskrevet. Det er nemlig lige præcis småfascistoide typer, der konstant leder efter anledninger til at angribe andre for at være krænkende, med det formål at fremhæve sit eget enorme ego, nedgøre andre ved at spille moralsk overdommer, bevidst misfortolke andre for at stille dem i dårligt lys, samt fremføre egne politiske holdninger, men maskere dem som moralske absolutte sandheder. I det sekund man smider krænkerkortet ophører enhver ligesindet dialog, fordi man opstiller en forudsætning for diskussionen, hvor den postulerede krænkede debattør som udgangspunkt har ret, fordi vedkommende føler mere "empati", "sætter sig i andres sted", er mere "tolerant", og derfor handler diskussionen ikke om substansen, men om at tryne andre moral.

                Det har reelt set stort set aldrig med "empati" at gøre, når disse krænkede går igang, tværtimod er det dybt usympatisk. Tak fordi du fremhæver denne pointe så fint. :-)
                Du glemte FCN-fan? Dét er gas, Mads!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det egentlige spørgsmål er vel:

                  Må man som OB fan fryde sig over andre klubbers nedtur/fiasko? Dette inkludere også spillere i et sportsligt perspektiv..
                  Er dette tilladt i denne krænkelsestid?
                  At en anden klub misser en stor transfer pga sportslig fiasko, en gammel OB spiller flopper i en ny klub osv

                  Jeg kan ikke se problemet
                  Ha ha det er jo perspektivet, at den der politiske korrekte tøsekultur inficerer fodbolden, så vi til sidst sidder som til en tenniskamp og klapper høfligt, for vi må da endeligt ikke sige noget grimt om nogen. I disse tider, hvor venstrefløjsfascister, feminister, ekstreme multikulturalister mv. ønsker at undertrykke det frie ord, er det vigtigt man holder fast i en bramfri tone. Det er simpelthen en demokratisk frihedskamp.

                  Nå men nu lukker jeg den også, synes bare det var nogle vigtige spørgsmål :-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det egentlige spørgsmål er vel:

                    Må man som OB fan fryde sig over andre klubbers nedtur/fiasko? Dette inkludere også spillere i et sportsligt perspektiv..
                    Er dette tilladt i denne krænkelsestid?
                    At en anden klub misser en stor transfer pga sportslig fiasko, en gammel OB spiller flopper i en ny klub osv

                    Jeg kan ikke se problemet
                    Det burde næsten være en lov at skulle følge ovenstående præmisser som fan! For hvis de ting pludselig ikke bliver "tilladt" i krænkelsespolitiets øjne, så forvinder passionen i sidste ende.

                    /Dinjo - TNB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                      Dét indlæg der, krænker mig faktisk en smule, som admin, på vegne af hele forum!
                      Du læner dig op af en advarsel / karantæne!


                      (IA )
                      Godt at nogle besidder lidt humor

                      Comment


                        Burde vi ikke bakke Gf’erne op her?
                        https://www.bt.dk/fodbold/agf-fans-i...-til-at-handle

                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Burde vi ikke bakke Gf’erne op her?
                          https://www.bt.dk/fodbold/agf-fans-i...-til-at-handle
                          Jo vi burde da. Nu er vi selvfølgelig ikke så hårdt ramt som GF, men går det som vi alle håber og vi kommer til at blande os i toppen, så er det set før at vi også får en massiv mængde af se røvsyge kampe. Det er os fritidsklubber som i samlet flok skal gøre noget drastisk, hvis der skal pilles ved den mandagskamp. Står AGF alene, så bliver der ikke andet end kortvarig opmærksomhed omkring det.

                          Comment


                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nderpraesteret

                            Det er godt nok skidt mandskabsbehandling i mine øjne.
                            Han sviner spilleren i pressen og forstår tilsyneladende ikke at det falder tilbage på ham.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Skolnik til Middelfart

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rstalent-i-ob/

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ra-fcm-til-fcn

                                Den havde jeg ikke lige set komme. Godt hentet af FCN!

                                Comment

                                Working...
                                X