Oprindeligt indsendt af jamborg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kontraktlængde tråden
Collapse
X
-
Yahya er stadig i udvikling. Ville gerne beholde ham. Gror må meget gerne erstattes."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
-
Forstår ikke hvad man ser i ham, han er klodset og mangler overblik, hvis spillet går for hurtigt så er han helt væk, han er det modsatte af en forudseende forsvarsspiller, eneste fordel er bøfferne - nej, videre med hamOprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Yahya er stadig i udvikling. Ville gerne beholde ham. Gror må meget gerne erstattes.
Grot må meget gerne erstattes, men tror ikke på det da han ikke er salgbar
Comment
-
Yaya kan stadig udvikle sig meget, men jeg tror vi er nødt til at få ham lejet ud hvis det skal lykkedes. Indhop her og der er ikke nok.Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Forstår ikke hvad man ser i ham, han er klodset og mangler overblik, hvis spillet går for hurtigt så er han helt væk, han er det modsatte af en forudseende forsvarsspiller, eneste fordel er bøfferne - nej, videre med ham
Grot må meget gerne erstattes, men tror ikke på det da han ikke er salgbar
Comment
-
Bürgy, som lige er kommet på rundens hold ?Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
Han kan passende erstatte Burgy de sidste kampe.............
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...rundens-hold_1
Comment
-
Jep, og selvsamme Bürgy som nemt blev rundet mod Randers, og som var impliceret i tre mål mod SilkeborgOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
- Likes 3
Comment
-
Synes du selv Burgy er nogen top 6 spiller i superligaen?Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
det ville jeg ikke lægge så meget i. Så det godt og det undrede mig en del...altså han var da bedre end de foregående runder hvor han virkelig har lavet nogle underlige fejl.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Comment
-
2 år mere på deres kontrakter - så haster det heller ikke mere. Og særligt vores tre tyske spillere ville jeg da ikke tilbyde forlængelser som det ser ud pt.Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Manglende performance - sælg:
Yaya Bojang 30/6-2027
James Gomez 31/12-2028
Profiler - forlæng kontrakt eller sælg og find erstatning:
Max Ejdum 30/6-2028
Fiete Arp 30/6-2028
Noah Ganaus 30/6-2028
Jona Niemiec 30/6-2028
Og skulle der komme et pænt bud på en af angriberne - så har jeg ingen problem med at de bliver solgt.
Comment
Comment