Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bittert

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

    Er ikke uenig i at vi selv kunne have gjort mere. Men nu hedder tråden "bitter", så jeg kommer selvfølgelig ud med det jeg føler. Jeg VED godt det sikkert forholder sig anderledes end hvad jeg skrev i mit indlæg. Betragt det som humor eller lign. For mig var det bare galde der skulle ud.
    Fair nok man trænger sgu også bare til
    at råbe højt efter sådan en skuffelse, for det er ko mest af alt fordi man bliver så pisse skuffet.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Vores egne elendigheder? Årh, så hold da kæft altså. Vi bliver sandsynligvis nummer 3 eller 4 for første gang i umindelige tider. Så er det sgu heller ikke mere elendigt.

      Tag dog en chill pill, folkens. Fandme latterligt at være vidne til hvordan en helt igennem godkendt sæson pludselig er komplet forfærdelig fordi vi smider en sejr i Farum og Efb vinder hjemme mod et FCK-hold der ikke for alvor anstrengte sig.
      Du må tydeligvis have samme slatne holdning til nederlag som det ligner også hersker i truppen og JH, hvor nederlag blot et små bump på vejen.
      Hvis man ikke må være frustreret, skuffet, bitter og sur efter at have smidt et 4 points forspring især på 2 meget tamme kampe mod gruppens svageste hold hvor de endda i den ene kamp intet havde at spille for, hvornår er det så tilladt iflg dig?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

        Magge snakker ellers vidt og bredt i sit indlæg om alle mulige andre kampe og vores ageren i transfervinduet mv. Har svært ved at se at det kun skulle omhandle kampen i går.

        Jeg er også skuffet over kampen i går - også selvom det altså ikke var et nederlag. Derfor kan jeg vel sagtens OGSÅ være irriteret over at nogen har en tendens til at male fanden på væggen?
        Og hvor dumper jeg så sæsonen og betragter den som forfejlet som helhed ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

          Magge snakker ellers vidt og bredt i sit indlæg om alle mulige andre kampe og vores ageren i transfervinduet mv. Har svært ved at se at det kun skulle omhandle kampen i går.

          Jeg er også skuffet over kampen i går - også selvom det altså ikke var et nederlag. Derfor kan jeg vel sagtens OGSÅ være irriteret over at nogen har en tendens til at male fanden på væggen?
          Jamen jeg skal da heller ikke kunne sige hvad der præcis menes. Tænker bare at vi jo ikke er gået igennem sæsonen uden at der har været elendige præstationer, og det er jo fair nok at kaste sig over det. Det er jo det som i sidste ende nu ser ud til at koste os medaljer.

          Ja, selvfølgelig kan du det, det er jo lige så fair som det andet. Om de så maler fanden på væggen, det ved jeg ikke. OB har muligvis lige smidt medaljer efter en rigtig dum kamp.
          Pick your fights :-)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Du må tydeligvis have samme slatne holdning til nederlag som det ligner også hersker i truppen og JH, hvor nederlag blot et små bump på vejen.
            Hvis man ikke må være frustreret, skuffet, bitter og sur efter at have smidt et 4 points forspring især på 2 meget tamme kampe mod gruppens svageste hold hvor de endda i den ene kamp intet havde at spille for, hvornår er det så tilladt iflg dig?
            Den slatne holdning er tydeligt set ved at vi bare har kollapset når holdet er kommet bagud, ingen der kæmper for at komme tilbage, ingen der vil ændre nederlag til sejr.

            Mentaliteten har da om noget været ændret i denne sæson hvor at vi så absolut ikke er et tophold endnu, men de har sgu kæmpet og på trods af en dårlig start har holdet netop taget sig sammen og kæmpet sig tilbage til at bronze er en mulighed.

            Og selvfølgelig skal man da være skuffet og bitter som ved alle pointtab, men at holdet lige pludselig skal høvles ned på grund af en uafgjort! i Farum er da absurd.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

              Den slatne holdning er tydeligt set ved at vi bare har kollapset når holdet er kommet bagud, ingen der kæmper for at komme tilbage, ingen der vil ændre nederlag til sejr.

              Mentaliteten har da om noget været ændret i denne sæson hvor at vi så absolut ikke er et tophold endnu, men de har sgu kæmpet og på trods af en dårlig start har holdet netop taget sig sammen og kæmpet sig tilbage til at bronze er en mulighed.

              Og selvfølgelig skal man da være skuffet og bitter som ved alle pointtab, men at holdet lige pludselig skal høvles ned på grund af en uafgjort! i Farum er da absurd.
              Ja mentaliteten er helt klart blevet voldsomt meget bedre, ligesom der er masser af andre parametre vi er blevet bedre på. Grundspillet er mere end godkendt og kæmpe ros for det.

              Men slutspillet og kampene i Herning og Esbjerg men især de to must win kampe mod FCN har da alligevel afsløret at der stadig er mangler også mentalt .
              Hvis vi tager de to kampe mod FCN hvor vi ret heldigt får et point i begge kampe, syntes du så OB lignede et hold som sloges for at vinde de første medaljer i mange år og et hold som vil kæmpe for at komme i EL?

              sakset fra OB :
              Isoleret set havde Jakob Michelsen været tilfreds med et enkelt point i Farum, men når vi var foran med 2-0, så var han skuffet over at vi må nøjes med 2-2”

              ovenstående ligner for mig en træner som mødte op i Farum mod et hold som intet havde at spille for, og på forhånd ville være tilfreds med et X .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Ja mentaliteten er helt klart blevet voldsomt meget bedre, ligesom der er masser af andre parametre vi er blevet bedre på. Grundspillet er mere end godkendt og kæmpe ros for det.

                Men slutspillet og kampene i Herning og Esbjerg men især de to must win kampe mod FCN har da alligevel afsløret at der stadig er mangler også mentalt .
                Hvis vi tager de to kampe mod FCN hvor vi ret heldigt får et point i begge kampe, syntes du så OB lignede et hold som sloges for at vinde de første medaljer i mange år og et hold som vil kæmpe for at komme i EL?

                sakset fra OB :
                Isoleret set havde Jakob Michelsen været tilfreds med et enkelt point i Farum, men når vi var foran med 2-0, så var han skuffet over at vi må nøjes med 2-2”

                ovenstående ligner for mig en træner som mødte op i Farum mod et hold som intet havde at spille for, og på forhånd ville være tilfreds med et X .
                Så er vi nok ikke så uenige, synes bare det er ærgerligt hvis man ikke anerkender det store skridt som truppen har taget under JM i forhold til at kæmpe videre selvom det ikke går godt. Så er det selvfølgelig ikke alt der er perfekt, men den udvikling vi har set er umiddelbart mere end jeg havde turdet tro på i starten af sæsonen.

                Med hensyn til de to kampe mod FCN synes jeg ikke vi over hele kampen vil det nok, men jeg synes så heller ikke at vi igennem hele kampen bare har givet op. 1. kamp mod FCN var det jo klart ikke godt nok, men holdet kæmpede sig tilbage og selvom de brændte en del store chancer så blev de ved og "vandt" en uafgjort. Og kampen igår var jo så næsten det omvendte billede at vi var der fra start og bare blev ved og ved med at angribe dem og for en gangs skyld også fik udbytte af det og var kyniske. Så samlet set er kampene ikke godkendte over 90 minutter, men synes heller ikke man så et hold som bare havde givet op (FCK).

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Det var en rigtig skidt kamp mod Farum, som er et oversløjt hold. Får vi overhovedet et gult kort?!
                  Ja de er sgu et skodhold.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Det er noget pjat det der. FCK lagde sig ikke mere ned i går, end FCM gjorde det mod os for nogle uger siden. FCK stillede op med det bedste hold de kunne stille til gårsdagens kamp, med undtagelse af en enkelt position, hvor Jonas Wind nok normalt havde været foretrukket, han kom så ind i pausen. At de så ikke spiller med den samme intensitet, som hvis der for alvor var noget på spil for dem, er nu en gang bare sportens natur. Man kan sagtens ærgre sig over lodtrækningen, men vi har under alle omstændigheder haft 35 runder til at bevise, at vi er bedre end Esbjerg, og der er ikke nogen der har lagt sig ned med vilje på noget tidspunkt.
                    Det er stærkt som fan det der, personligt ville jeg have haft det svært med den erkendelse for nogle år siden!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                      Så er vi nok ikke så uenige, synes bare det er ærgerligt hvis man ikke anerkender det store skridt som truppen har taget under JM i forhold til at kæmpe videre selvom det ikke går godt. Så er det selvfølgelig ikke alt der er perfekt, men den udvikling vi har set er umiddelbart mere end jeg havde turdet tro på i starten af sæsonen.

                      Med hensyn til de to kampe mod FCN synes jeg ikke vi over hele kampen vil det nok, men jeg synes så heller ikke at vi igennem hele kampen bare har givet op. 1. kamp mod FCN var det jo klart ikke godt nok, men holdet kæmpede sig tilbage og selvom de brændte en del store chancer så blev de ved og "vandt" en uafgjort. Og kampen igår var jo så næsten det omvendte billede at vi var der fra start og bare blev ved og ved med at angribe dem og for en gangs skyld også fik udbytte af det og var kyniske. Så samlet set er kampene ikke godkendte over 90 minutter, men synes heller ikke man så et hold som bare havde givet op (FCK).
                      Skæg for sig og snot for sig.

                      Grundspillet er langt over bestået ja vel nærmest til et 12 tal. Hvis nogle før sæsonen havde påstået at vi efter de 26 kampe ville ligge nr 3 med 4 point ned til nr 4 ville vedkommende nok ikke være blevet taget særlig seriøs, havde han påstået det efter 5-6 runder ville han være blevet lukket ind i et rum hvor der ikke er håndtag på indersiden af døren.
                      Og så er trænersliftet utroligt glædeligt, vildt befriende ikke at skulle høre på KN, mere befriende at have en træner som kan omstille sig og næsten ikke er bleg for at sætte spillere på bænken som ikke præsterer.

                      Kampene mod FCN viser netop som du skriver ikke at vi vil det nok, og det er netop derfor jeg bliver små arrig og ret kritisk, og det bløder mig ikke op når der udvises en holdning ala” jamen det går da nok, og det er jo også meget flot vi kom i top 6”


                      Jeg er heller ikke begejstret over at JM udtaler at vi på forhånd ville være tilfredse med et point i Farum, det er tabermentalitet i min verden hvis man drager af sted med den holdning til en udekamp mod medaljespillets ringeste hold som på dagen intet havde at spille for mens man selv spiller for medalje og EL , og nej det er ikke en formildende omstændighed at de spiller på kunstgræs. Når man sammenholder den udtalelse med startopstillingen så kan man faktisk godt forstå vi smed point i Farum.
                      Last edited by Magge; 20-05-2019, 16:00.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Esbjergs sidste mål var et målmandsdrop. En mere rutineret havde da snuppet det.
                        Og ja det var bittert. Meget.
                        Hårdt at være nødt til at holde med FCK i en dansk kamp. Og tabe.
                        Jeg så ikke kampen mod FCN men altså vi har ofte problemer med vores spil på deres plasticplæne.
                        Vi kan og skal slå Brøndby hjemme. Og mon ikke uldjyderne fra hele verden vil gøre en stor indsats for at en jysk konkurrent taber.
                        Det er vores eneste håb nu.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Esbjergs sidste mål var et målmandsdrop. En mere rutineret havde da snuppet det.
                          Og ja det var bittert. Meget.
                          Hårdt at være nødt til at holde med FCK i en dansk kamp. Og tabe.
                          Jeg så ikke kampen mod FCN men altså vi har ofte problemer med vores spil på deres plasticplæne.
                          Vi kan og skal slå Brøndby hjemme. Og mon ikke uldjyderne fra hele verden vil gøre en stor indsats for at en jysk konkurrent taber.
                          Det er vores eneste håb nu.
                          Tror ikke du skal forvente at Herning/Ikast hellere ser os få bronze fremfor EfB, snarere tværtimod. Havde det været VFF ville det se anderledes ud.

                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Tror ikke du skal forvente at Herning/Ikast hellere ser os få bronze fremfor EfB, snarere tværtimod. Havde det været VFF ville det se anderledes ud.
                            Efter et dårligt resultat med reserveholdet mod Brøndby er jeg overbevist om, at FCM på lørdag stiller med et bedre hold, og ikke vil tabe sidste hjemmekamp mod Esbjerg, i en kamp hvor de også skal modtage sølvmedaljerne !
                            Mvh pnl

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Efter et dårligt resultat med reserveholdet mod Brøndby er jeg overbevist om, at FCM på lørdag stiller med et bedre hold, og ikke vil tabe sidste hjemmekamp mod Esbjerg, i en kamp hvor de også skal modtage sølvmedaljerne !
                              Mvh pnl
                              Håber bestemt du får ret, og er da også ret sikker på de stiller op med “ stjernerne” men om de har motivationen er et andet spørgsmål.

                              Last edited by Magge; 21-05-2019, 06:18.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Grundlæggende syntes jeg også det er utroligt bittert hvis 3 pladsen skulle glippe nu, det kan endda gå hen og slutte helt skidt af med en 5 plads.
                                Men jeg kan alligevel ikke lade være med at tænke at misse EL bold næste sæson måske ikke er SÅ dårlig en ting. Der skal findes 3 nedrykkere næste sæson og skulle det blive til et europa eventyr så siger næsten al erfaring at det vil trække fokus/energi ud af ligaen. Og på trods af vi lige har været igennem den bedste sæson længe så føler jeg mig ikke så skråsikker på at vi bare vader ind i top 6 igen næste år.
                                Hvad gør i jer af tanker i den retning?

                                Comment

                                Working...
                                X