Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bittert

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bittert

    Jeg er så bitter over resultatet i dag. Bitter over at vi har så sløjt lodtræknings uheld, at vi ender med at møde de to øverste mens de har noget at spille for, mens vores konkurrenter, møder dem mens alt er afgjort. Bitter over at FCK taber for første gang i 219 år så dybt inde i overtiden, når man endelig har brug for at Fusions tæven vinder. Bitter over at vi har spillere hvis niveau, er til 2 division og alligevel hyldes som fantastiske af store dele af fans og pressen. Bitter over at vi ikke lukker kampen i dag inden for de første 20 min hvor vi efter 2-0 scoringen har 2-3 gigant chancer, som FCN forærer os. Bitter over at Casper Nielsen ikke spiller på Esbjergs 3 hold hvor han høre til. Bitter over at vi har betalt løn til Troels Kløve i sæsoner. Bitter over at vi virker så håbløse i en kamp hvor vi har alt at spille for, og ligner en flok amatører i 85 min. Bitter over at vi ikke bare tabte 4-0 som vi egentlig havde fortjent, fordi det får en flok spillere til at tro de kan gå fodbold og at deres talent er lige så stort som deres ego. Bitter over at vi var lige ved og næsten. Bitter over at jeg ikke tør drømme om at vi til næste sæson skære fedtet fra (Troels Kløve, Casper Nielsen og ja Janus Drachman) Men at vi skal se på det hø i næste sæson også. Bitter over at vi ser ud til at ende bag en oprykker i en sæson hvor vi havde muligheden for de billigste medaljer i superligaens historie. Bitter over at vi enten taber playoff kampene eller endnu mere Bitter over at vi ender som nr. 5 når vi slutter sæsonen i bedste Odense stil, med et hjemmenederlag til opkastet fra Albertslund og omegn.
    Og så er jeg bare bitter over hvor lidt Kent Nielsen fik ud af Oliver Lund, som bare har en alt for ubitter og vild indstilling. Havde vi bare et hold der var lige så ubitre som ham og Kadri, så var jeg ikke længere Bitter.

    #2
    Fin opsummering på dagens stemning. 2 point over to kampe mod det svageste hold i top 6 er bare ikke godt nok. Jeg er dog ikke enig omkring Drachman, og Casper Nielsen har jo spillet andre gode kampe med god fight også her i slutspillet. Desværre ser BIF ud til at være formmæssigt bedre kørende end os lige nu, så medaljerne hænger i en meget tynd tråd. Men en uafgjort kan jo være nok imod BIF, hvis FCM slår EFB.
    Angående lodtrækningsheld, så havde FCM jo heller ikke noget at spille for i kampen mod os, men det havde FCK så afgjort.

    Comment


      #3
      Sidder med samme fornemmelse :((

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
        Fin opsummering på dagens stemning. 2 point over to kampe mod det svageste hold i top 6 er bare ikke godt nok. Jeg er dog ikke enig omkring Drachman, og Casper Nielsen har jo spillet andre gode kampe med god fight også her i slutspillet. Desværre ser BIF ud til at være formmæssigt bedre kørende end os lige nu, så medaljerne hænger i en meget tynd tråd. Men en uafgjort kan jo være nok imod BIF, hvis FCM slår EFB.
        Angående lodtrækningsheld, så havde FCM jo heller ikke noget at spille for i kampen mod os, men det havde FCK så afgjort.
        FCM skulle vel stadig sætte sig op til en pokalfinale, så er at de intet havde at spille for er jeg uenig i. Jeg er meget bitter på hvordan EFB tilsyneladende for foræret bronzen af 1 og 2. Påfaldende at EFB har et lejesamarbejde med FCK og de tilfældigvis taber når EFB har brug for det. Synes at det lugter.

        Personligt burde DBU indføre sanktioner, hvor man straffer klubber der ligger sig med vilje fordi de intet har at spille for. Hvis man gjorde det og at klubberne eksempelvis startede på -6 point til sæsonstart havde vi set et andet resultatet igår.
        ​​​​

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

          FCM skulle vel stadig sætte sig op til en pokalfinale, så er at de intet havde at spille for er jeg uenig i. Jeg er meget bitter på hvordan EFB tilsyneladende for foræret bronzen af 1 og 2. Påfaldende at EFB har et lejesamarbejde med FCK og de tilfældigvis taber når EFB har brug for det. Synes at det lugter.

          Personligt burde DBU indføre sanktioner, hvor man straffer klubber der ligger sig med vilje fordi de intet har at spille for. Hvis man gjorde det og at klubberne eksempelvis startede på -6 point til sæsonstart havde vi set et andet resultatet igår.
          ​​​​
          Det er noget pjat det der. FCK lagde sig ikke mere ned i går, end FCM gjorde det mod os for nogle uger siden. FCK stillede op med det bedste hold de kunne stille til gårsdagens kamp, med undtagelse af en enkelt position, hvor Jonas Wind nok normalt havde været foretrukket, han kom så ind i pausen. At de så ikke spiller med den samme intensitet, som hvis der for alvor var noget på spil for dem, er nu en gang bare sportens natur. Man kan sagtens ærgre sig over lodtrækningen, men vi har under alle omstændigheder haft 35 runder til at bevise, at vi er bedre end Esbjerg, og der er ikke nogen der har lagt sig ned med vilje på noget tidspunkt.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

            FCM skulle vel stadig sætte sig op til en pokalfinale, så er at de intet havde at spille for er jeg uenig i. Jeg er meget bitter på hvordan EFB tilsyneladende for foræret bronzen af 1 og 2. Påfaldende at EFB har et lejesamarbejde med FCK og de tilfældigvis taber når EFB har brug for det. Synes at det lugter.

            Personligt burde DBU indføre sanktioner, hvor man straffer klubber der ligger sig med vilje fordi de intet har at spille for. Hvis man gjorde det og at klubberne eksempelvis startede på -6 point til sæsonstart havde vi set et andet resultatet igår.
            ​​​​
            Vores egne elendigheder kan hverken du eller andre tørre af på FCK uanset hvor meget dit mindreværd siger dig at du skal hade dem.
            FCM spillede sig ikke ud da vi vandt over dem og at de havde en pokalfinale om hjørnet betød da slet ikke at de anså kampen i Odense som værende af nogen særlig betydning, tværtimod så blev det 90 min som skulle overstås lettest muligt uden at risikere skader.
            Vi havde et forspring på 4 point til EfB da vi Gik ind i slutspillet , det forspring har vi smidt væk bla på at møde op til kampene med en slatten attitude i flere af kampene, i Herning mødte spillerne op med så fæl en gejst at det lignede at de på forhånd havde afskrevet den kamp , hjemme mod FCN var attituden gal igen her var det så bare som om at Nårh ja det er bare FCN dem behøver vi ikke tage alvorligt og så igen i går viste vi at der ikke var sevet noget lærdom ind i hovederne på trods af forrige kamp mod FCN burde have været em reminder om at tage alle hold alvorlige.
            Kampen i Esbjerg var vel heller ikke et studie i gejst vilje og parathed.
            En anden grund er ledelsens ageren i vintervinduet hvor man klart har overvurderet truppens niveau ift at begå sig i et tæt slutspil.

            Det er ingen andres skyld, vi kan kun se indad og finde årsagen der.
            Last edited by Magge; 20-05-2019, 06:12.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Vores egne elendigheder kan hverken du eller andre tørre af på FCK uanset hvor meget dit mindreværd siger dig at du skal hade dem.
              FCM spillede sig ikke ud da vi vandt over dem og at de havde en pokalfinale om hjørnet betød da slet ikke at de anså kampen i Odense som værende af nogen særlig betydning, tværtimod så blev det 90 min som skulle overstås lettest muligt uden at risikere skader.
              Vi havde et forspring på 4 point til EfB da vi Gik ind i slutspillet , det forspring har vi smidt væk bla på at møde op til kampene med en slatten attitude i flere af kampene, i Herning mødte spillerne op med så fæl en gejst at det lignede at de på forhånd havde afskrevet den kamp , hjemme mod FCN var attituden gal igen her var det så bare som om at Nårh ja det er bare FCN dem behøver vi ikke tage alvorligt og så igen i går viste vi at der ikke var sevet noget lærdom ind i hovederne på trods af forrige kamp mod FCN burde have været em reminder om at tage alle hold alvorlige.
              Kampen i Esbjerg var vel heller ikke et studie i gejst vilje og parathed.
              En anden grund er ledelsens ageren i vintervinduet hvor man klart har overvurderet truppens niveau ift at begå sig i et tæt slutspil.

              Det er ingen andres skyld, vi kan kun se indad og finde årsagen der.
              Vores egne elendigheder? Årh, så hold da kæft altså. Vi bliver sandsynligvis nummer 3 eller 4 for første gang i umindelige tider. Så er det sgu heller ikke mere elendigt.

              Tag dog en chill pill, folkens. Fandme latterligt at være vidne til hvordan en helt igennem godkendt sæson pludselig er komplet forfærdelig fordi vi smider en sejr i Farum og Efb vinder hjemme mod et FCK-hold der ikke for alvor anstrengte sig.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Vores egne elendigheder kan hverken du eller andre tørre af på FCK uanset hvor meget dit mindreværd siger dig at du skal hade dem.
                FCM spillede sig ikke ud da vi vandt over dem og at de havde en pokalfinale om hjørnet betød da slet ikke at de anså kampen i Odense som værende af nogen særlig betydning, tværtimod så blev det 90 min som skulle overstås lettest muligt uden at risikere skader.
                Vi havde et forspring på 4 point til EfB da vi Gik ind i slutspillet , det forspring har vi smidt væk bla på at møde op til kampene med en slatten attitude i flere af kampene, i Herning mødte spillerne op med så fæl en gejst at det lignede at de på forhånd havde afskrevet den kamp , hjemme mod FCN var attituden gal igen her var det så bare som om at Nårh ja det er bare FCN dem behøver vi ikke tage alvorligt og så igen i går viste vi at der ikke var sevet noget lærdom ind i hovederne på trods af forrige kamp mod FCN burde have været em reminder om at tage alle hold alvorlige.
                Kampen i Esbjerg var vel heller ikke et studie i gejst vilje og parathed.
                En anden grund er ledelsens ageren i vintervinduet hvor man klart har overvurderet truppens niveau ift at begå sig i et tæt slutspil.

                Det er ingen andres skyld, vi kan kun se indad og finde årsagen der.
                Er ikke uenig i at vi selv kunne have gjort mere. Men nu hedder tråden "bitter", så jeg kommer selvfølgelig ud med det jeg føler. Jeg VED godt det sikkert forholder sig anderledes end hvad jeg skrev i mit indlæg. Betragt det som humor eller lign. For mig var det bare galde der skulle ud.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                  Vores egne elendigheder? Årh, så hold da kæft altså. Vi bliver sandsynligvis nummer 3 eller 4 for første gang i umindelige tider. Så er det sgu heller ikke mere elendigt.

                  Tag dog en chill pill, folkens. Fandme latterligt at være vidne til hvordan en helt igennem godkendt sæson pludselig er komplet forfærdelig fordi vi smider en sejr i Farum og Efb vinder hjemme mod et FCK-hold der ikke for alvor anstrengte sig.
                  Hvem siger at sæsonen er komplet forfærdelig?

                  Tror du skal hoppe med på en chill pill.
                  Last edited by Kaspernon; 20-05-2019, 06:50.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Hvem siger at sæsonen er komplet forfærdelig?

                    Tror du skal hoppe med på en chill pill.
                    Der henvises til vores egne elendigheder. Hvad skulle der dog hentydes til, hvis ikke holdet/klubben som helhed? Det er ikke mit indtryk at der refereres til én enkelt halvleg i den seneste kamp. Det er da heller ikke hvad der står tilbage når jeg læser den efterfølgende tekst. Tværtimod.

                    Og ja, jeg burde sikkert også slappe af, jeg er bare så voldsomt træt af de her forudsigelige reaktioner hver gang vi får en resultatmæssig skuffelse. Det er jo mere forudsigeligt end kommentarsporet på Ekstra Bladet når en artikel omhandler muslimer.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                      Der henvises til vores egne elendigheder. Hvad skulle der dog hentydes til, hvis ikke holdet/klubben som helhed? Det er ikke mit indtryk at der refereres til én enkelt halvleg i den seneste kamp. Det er da heller ikke hvad der står tilbage når jeg læser den efterfølgende tekst. Tværtimod.

                      Og ja, jeg burde sikkert også slappe af, jeg er bare så voldsomt træt af de her forudsigelige reaktioner hver gang vi får en resultatmæssig skuffelse. Det er jo mere forudsigeligt end kommentarsporet på Ekstra Bladet når en artikel omhandler muslimer.
                      Kampen i går feks.
                      Vi er jo ikke gået igennem hele sæsonen uden at have haft elendige præstationer, som feks. i går. Og der siges så, at de elendige præstationer ikke kan kan tørres af på andre.

                      Okay. Ja du skal vist bare nappe en chill pill. Virker som om andres skuffelse/vrede tilsyneladende gør mere ondt på dig end selve nederlaget.
                      Last edited by Kaspernon; 20-05-2019, 07:28.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Gu lagde FCK sig da ned. Esbjerg kom til afslutninger på ALLE hjørnespark og hver gang en bold blev spillet frem mod deres bagkæde. Det kan kun ske, hvis man bevidst ikke gider dække op.

                        Når det er sagt er jeg ekstremt ubitter over den fantastiske stemning, der blev skabt i Farum i går! Jeg er også ubitter over holdet, sæsonen, træneren, forlængelserne, fremgangen og perspektiverne. Jeg er ubitter over at vi på lørdag får årets, hvis ikke årtiets kamp på hjemmebane i en direkte duel om (muligheden for) Europa og (muligvis) bronze. Mod Brøndby! Der er ingen, jeg hellere vil slå end Brøndby i sådan en kamp!

                        Men kampen i Farum... DEN er jeg bitter over på alle niveauer.

                        Comment


                          #13
                          Det var en rigtig skidt kamp mod Farum, som er et oversløjt hold. Får vi overhovedet et gult kort?!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                            Gu lagde FCK sig da ned. Esbjerg kom til afslutninger på ALLE hjørnespark og hver gang en bold blev spillet frem mod deres bagkæde. Det kan kun ske, hvis man bevidst ikke gider dække op.

                            Når det er sagt er jeg ekstremt ubitter over den fantastiske stemning, der blev skabt i Farum i går! Jeg er også ubitter over holdet, sæsonen, træneren, forlængelserne, fremgangen og perspektiverne. Jeg er ubitter over at vi på lørdag får årets, hvis ikke årtiets kamp på hjemmebane i en direkte duel om (muligheden for) Europa og (muligvis) bronze. Mod Brøndby! Der er ingen, jeg hellere vil slå end Brøndby i sådan en kamp!

                            Men kampen i Farum... DEN er jeg bitter over på alle niveauer.
                            Lige præcis. Har det på samme måde.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                              Kampen i går feks.
                              Vi er jo ikke gået igennem hele sæsonen uden at have haft elendige præstationer, som feks. i går. Og der siges så, at de elendige præstationer ikke kan kan tørres af på andre.

                              Okay. Ja du skal vist bare nappe en chill pill. Virker som om andres skuffelse/vrede tilsyneladende gør mere ondt på dig end selve nederlaget.
                              Magge snakker ellers vidt og bredt i sit indlæg om alle mulige andre kampe og vores ageren i transfervinduet mv. Har svært ved at se at det kun skulle omhandle kampen i går.

                              Jeg er også skuffet over kampen i går - også selvom det altså ikke var et nederlag. Derfor kan jeg vel sagtens OGSÅ være irriteret over at nogen har en tendens til at male fanden på væggen?

                              Comment

                              Working...
                              X