Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bittert

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Grundlæggende syntes jeg også det er utroligt bittert hvis 3 pladsen skulle glippe nu, det kan endda gå hen og slutte helt skidt af med en 5 plads.
    Men jeg kan alligevel ikke lade være med at tænke at misse EL bold næste sæson måske ikke er SÅ dårlig en ting. Der skal findes 3 nedrykkere næste sæson og skulle det blive til et europa eventyr så siger næsten al erfaring at det vil trække fokus/energi ud af ligaen. Og på trods af vi lige har været igennem den bedste sæson længe så føler jeg mig ikke så skråsikker på at vi bare vader ind i top 6 igen næste år.
    Hvad gør i jer af tanker i den retning?
    Jeg kan sagtens følge din bekymring.
    Jeg frygter endnu et utilfredsstillende transfervindue og at vi også næste sæson skal trækkes med AK, Helenius og Kløve.
    Tror nuværende flotte sæson blot er en pop-up succes og vi atter vil rode rundt i nedre halvdel næste sæson, og så kan point tab være dyre men jeg vil nu gerne have et par EL kampe.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Grundlæggende syntes jeg også det er utroligt bittert hvis 3 pladsen skulle glippe nu, det kan endda gå hen og slutte helt skidt af med en 5 plads.
      Men jeg kan alligevel ikke lade være med at tænke at misse EL bold næste sæson måske ikke er SÅ dårlig en ting. Der skal findes 3 nedrykkere næste sæson og skulle det blive til et europa eventyr så siger næsten al erfaring at det vil trække fokus/energi ud af ligaen. Og på trods af vi lige har været igennem den bedste sæson længe så føler jeg mig ikke så skråsikker på at vi bare vader ind i top 6 igen næste år.
      Hvad gør i jer af tanker i den retning?
      Nu ville EL bold give lidt penge og gøre det sikker også letter at trække gode spiller til OB. Der skulle i hvert fald være nok fundament i truppen at undgå en superligadesaster.
      Derudover ville det give holdet og klubben en "boost" at slutte med bronze.
      At det på anden side kan koste i ligaen er muligt.
      Har det sådan: Hvis vi kommer ikke til Europa ville det være hård for familien med den stemningen jeg ville have flere dage. Derefter ville jeg stå op igen og acceptere det som fordel for næste ligasæson. Tager det som det kommer med en "glasset-er-halvfuldt-holdning".
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Jeg tror, at Europabold kan påvirke evt. kontraktforlængelser med både Barrett og Tverskov positivt. Omvendt, hvis vi misser det, så tror jeg løbet er kørt.

        Comment

        Working...
        X