Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Esbjerg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Fedt. Glæder mig altid meget når én af vores egne får debutkamp i 1.holdet. ;-)
    Ja det skal nok fylde stadion hvis Christian Eriksen får debut i Odense

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Jo jo. Men det er jo langt fra alle der gider slutte af i superligaen. Og han nåede aldrig at spille på 1.holdet før han blev solgt.
      Så jeg anser det for komplet usandsynligt.
      Fordi?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

        Christian har udtalt, han gerne vil hjem til Middelfart, men at kæresten vil til Odense og derfor bliver det nok det. Spørgsmålet er så om der er for stor forskel på hans og OBs niveau når tiden er.

        jeg tænker det er sådan en, som lokale forretningsfolk kan se værdien i at åbne pungen for :-)
        Udover at have en lejlighed, her i byen, så har han også lige købt et hus, som tyder på han har tænkt sig at bo her i Odense, når den tid kommer.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

          Udover at have en lejlighed, her i byen, så har han også lige købt et hus, som tyder på han har tænkt sig at bo her i Odense, når den tid kommer.
          Det hsr jeg også lige fået af vide. Interessant :-)

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

            Det hsr jeg også lige fået af vide. Interessant :-)
            Uden at skulle sige for meget, så er det en ordentlig kasse, til hvad jeg vil tro er over 10 millioner kroner - altså ikke bare en helligdags-residens, i mine øjne...

            Der er dog ikke et håndværkertilbud som Helvegs var. CE’s skulle næsten bare lige have en gennemgang af installationerne

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg


              Uden at skulle sige for meget, så er det en ordentlig kasse, til hvad jeg vil tro er over 10 millioner kroner - altså ikke bare en helligdags-residens, i mine øjne...

              Der er dog ikke et håndværkertilbud som Helvegs var. CE’s skulle næsten bare lige have en gennemgang af installationerne
              Så starter han sgu nok op efter ferien spændende om Jakob Michaelsen kan finde plads til ham på midtbanen

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Så starter han sgu nok op efter ferien spændende om Jakob Michaelsen kan finde plads til ham på midtbanen
                Mon dog Men jeg ser ingen grund til, at man allerede nu vil udelukke, at CE laver en Helveg

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Udover at have en lejlighed, her i byen, så har han også lige købt et hus, som tyder på han har tænkt sig at bo her i Odense, når den tid kommer.
                  Så ramte den BT


                  https://www.bt.dk/fodbold/christian-...villa-i-odense

                  Comment

                  Working...
                  X