Jo jo. Men det er jo langt fra alle der gider slutte af i superligaen. Og han nåede aldrig at spille på 1.holdet før han blev solgt.
Så jeg anser det for komplet usandsynligt.
Christian har udtalt, han gerne vil hjem til Middelfart, men at kæresten vil til Odense og derfor bliver det nok det. Spørgsmålet er så om der er for stor forskel på hans og OBs niveau når tiden er.
jeg tænker det er sådan en, som lokale forretningsfolk kan se værdien i at åbne pungen for :-)
Udover at have en lejlighed, her i byen, så har han også lige købt et hus, som tyder på han har tænkt sig at bo her i Odense, når den tid kommer.
Det hsr jeg også lige fået af vide. Interessant :-)
Uden at skulle sige for meget, så er det en ordentlig kasse, til hvad jeg vil tro er over 10 millioner kroner - altså ikke bare en helligdags-residens, i mine øjne...
Der er dog ikke et håndværkertilbud som Helvegs var. CE’s skulle næsten bare lige have en gennemgang af installationerne
Uden at skulle sige for meget, så er det en ordentlig kasse, til hvad jeg vil tro er over 10 millioner kroner - altså ikke bare en helligdags-residens, i mine øjne...
Der er dog ikke et håndværkertilbud som Helvegs var. CE’s skulle næsten bare lige have en gennemgang af installationerne
Så starter han sgu nok op efter ferien spændende om Jakob Michaelsen kan finde plads til ham på midtbanen
Comment