Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Esbjerg 10.5.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Jeg har heller ikke et ondt ord at sige om ham. Men st stå og hylde en FCK-spiller er ikke for mig.
    Vi hylder en OB-spiller ... som bliver en FCK spiller. Vi hylder ham for alt ham gav og det fortjener han bare. FCK-spiller er han først når han kommer på stadion næste sæson. Det er noget andet end med Falk. Gryte var altid loyal og åbenbart også ærligt i kommunikationen med klubben hvor man tog beslutning at holde fast i ham selvom han sagde sidste efterår at han ville vel ikke forlængre kontrakten. Ingen ondt ord i hensigt af Gryte. Han er OBer fir mig til kontrakten er udløbet. Han bliver modstander først derefter.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Gryte er som de fleste andre lejesvend, men han fortjener al respekt og også accept af hans klubvalg. Jeg er da glad for at kunne se ham på tv en gang i mellem. Og jeg kan holde med FCK mod udenlandske hold. ALDRIG mod et dansk.
    Men jeg er en smule bekymret for om hans højde kan give problemer mod internationale hold.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Og selvfølgelig skal i hylde ham og takke ham for 3,5 gode år hvor han præsterede på højeste niveau og reddede vores røv mange gange.
    Måske han også skal have en stor hyldest når han vender tilbage for FCK? Så kan vi hygge os lidt med FCKs gamle OBere og sige øv bøv og bedre held næste gang, når vi taber? :-)

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Den er svær. Men ser ingen grund til det modsatte. Han har grebet denne situation rigtig an hele vejen og kan godt forstå han vil videre.
    Eneste trælse er stadig vi ikke tjener millioner på ham. Men det tror jeg ikke er hans skyld alene
    Jeg har heller ikke et ondt ord at sige om ham. Men st stå og hylde en FCK-spiller er ikke for mig.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Uanset hvad, så er han cool i sit interview bagefter. Kører virkelig god stil, må jeg indrømme!
    Der er da ingen tvivl om, at han har lært af Falk. Den kontrakt var jo på plads tidligt, tidligt på efteråret. Jeg har været sikker siden Viktor Fischer gav ham en lang krammer efter slutfløjt.

    Men jeg holder nu stadig på, at der er en vis selvprostitution over at hylde en mand, der er skiftet til FCK så meget. Giv den dog med lidt tavshed i respekt for hvad han har placeret for stregerne, og lad det blive ved det.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Uanset hvad, så er han cool i sit interview bagefter. Kører virkelig god stil, må jeg indrømme!
    Og selvfølgelig skal i hylde ham og takke ham for 3,5 gode år hvor han præsterede på højeste niveau og reddede vores røv mange gange.

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Grytebust fortjener et mega gruppekram i hans sidste kamp om et par uger. Hele stadion, ned og kram.
    Han er skyld i, at vi ikke har været nede og runde 1. Division

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Behøver vi alligevel at hylde Grytebust?
    Den er svær. Men ser ingen grund til det modsatte. Han har grebet denne situation rigtig an hele vejen og kan godt forstå han vil videre.
    Eneste trælse er stadig vi ikke tjener millioner på ham. Men det tror jeg ikke er hans skyld alene

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Behøver vi alligevel at hylde Grytebust?
    Ja?

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Behøver vi alligevel at hylde Grytebust?
    Uanset hvad, så er han cool i sit interview bagefter. Kører virkelig god stil, må jeg indrømme!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Fed kamp på stadion. Lækre 3 point og sin udgangspunkt fed stemning. DOG er det lidt ærgerligt at der er en fraktion i øvre højre side på stiften som skifter sange, og når resten stemmer i stopper de. De tyssede også mens resten var i gang med at skabe god stemning. Håber de giver hinanden, for det var ret ødelæggende. Nogle på tribunen sagde at det var en flok af de uofficielle, men jeg ved det ikke.
    ​​​​
    Det er ærgerligt. Vi skal stå tilsammen.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Behøver vi alligevel at hylde Grytebust?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Men som kompensation ville vi få BIF med tomme hænder efter sæsonen.
    Ja det vil bestemt være et plaster på såret

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Fed kamp på stadion. Lækre 3 point og sin udgangspunkt fed stemning. DOG er det lidt ærgerligt at der er en fraktion i øvre højre side på stiften som skifter sange, og når resten stemmer i stopper de. De tyssede også mens resten var i gang med at skabe god stemning. Håber de giver hinanden, for det var ret ødelæggende. Nogle på tribunen sagde at det var en flok af de uofficielle, men jeg ved det ikke.
    ​​​​

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Vi er altså bedst uden to angribere. Godt set af JM
    Ud fra det han har at vælge imellem ja.. Hvis vi havde 1 mere på Kadriis niveau spillede vi nok med 2 nu

    Leave a comment:

Working...
X