Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anders Møller Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Enig før kampen ikke i halvlegen, håber også vi kan få lov og sige pænt farvel til AMC og de andre. Går også ud fra det er et spørgsmål om beslutningen ikke har været 100% før sidste hjemme kamp. (Lidt off topic, så syntes jeg det var fedt og se Vadoz tage en stille runde efter sidste hjemme kamp).

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
      Enig før kampen ikke i halvlegen, håber også vi kan få lov og sige pænt farvel til AMC og de andre. Går også ud fra det er et spørgsmål om beslutningen ikke har været 100% før sidste hjemme kamp. (Lidt off topic, så syntes jeg det var fedt og se Vadoz tage en stille runde efter sidste hjemme kamp).
      Hvad mener du med det sidste med Vadocz? :)

      Comment


        #93
        Vadocz gik hele banen rundt efter kampen og klappede ud til fansene og var nede ved flere og trykke hånd, synes også det var fedt og desto endnu mere skuffende over at flere ikke blev og gav hyldest til Espen og ham...

        Comment


          #94
          Tak for alt AMC. God vind fremover.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
            Enig før kampen ikke i halvlegen, håber også vi kan få lov og sige pænt farvel til AMC og de andre. Går også ud fra det er et spørgsmål om beslutningen ikke har været 100% før sidste hjemme kamp. (Lidt off topic, så syntes jeg det var fedt og se Vadoz tage en stille runde efter sidste hjemme kamp).
            Det var nemlig rigtig god stil af Vadocz. En spiller som vi nærmest kun har set i en halvsæson. Alligevel bliver han ude som den sidste, og siger tak for alt. Mange andre var nok strøget direkte ud i flyet og hjem. Sympatisk fyr, synd vi ikke så mere til det høje topniveau.

            -Og et stort tak til AMC for otte år i trøjen. Det er vel nærmest moderne fodbolds svar på klubmænd.
            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
              Det var nemlig rigtig god stil af Vadocz. En spiller som vi nærmest kun har set i en halvsæson. Alligevel bliver han ude som den sidste, og siger tak for alt. Mange andre var nok strøget direkte ud i flyet og hjem. Sympatisk fyr, synd vi ikke så mere til det høje topniveau.

              -Og et stort tak til AMC for otte år i trøjen. Det er vel nærmest moderne fodbolds svar på klubmænd.
              Er der nogen, der har en forklaring på, hvad der skete med Vadocz? Havde ham bare ikke psyken med sig lidt a la Demba Nyren?

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Er der nogen, der har en forklaring på, hvad der skete med Vadocz? Havde ham bare ikke psyken med sig lidt a la Demba Nyren?
                Han er bare en ret begrænset spiller.
                Mangler hurtighed, fodskifte og teknik.....han har målnæse (HHA).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #98
                  Så et klokkeklart fejlkøb?

                  Bekymrende, hvis man kan skyde så meget galt! Jeg tror, at der er mere i det end den karakteristik...

                  Comment


                    #99
                    Jeg læste i går, at Leif Rasmussen skrev på Twitter, at man kunne læse Jesper Hansens tilbud til AMC i dagens avis. Er der nogen, der har læst det?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                      Jeg læste i går, at Leif Rasmussen skrev på Twitter, at man kunne læse Jesper Hansens tilbud til AMC i dagens avis. Er der nogen, der har læst det?
                      nej ikke mig i hvertfald og det står der heller ikke
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Han er blevet tilbudt at sige farvel til første hjemmekamp i den nye sæson

                        Comment


                          JH:

                          vi undersøgte om der var mulighed for at tilbyde Anders en forlængelse og det var der ikke. Det havde vi ikke vished for før efter den sidste kamp. Nu er situationen så sådan og vi vil tilbyde AMC et ordentligt farvel i forbindelse med vores første hjemmekamp i den nye sæson.

                          Syntes det lyder vildt mærkeligt at de ikke havde vished før efter kampen

                          Comment


                            Handler vel om at de ikke kunne blive enige økonomisk

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Handler vel om at de ikke kunne blive enige økonomisk
                              Jo deeet. Mon ikke at han har fået et take it or leave it udspil med en deadline..
                              kan næsten kun være det

                              Comment


                                Den har man hørt før

                                http://www.bold.dk/nyt/amc-holder-si...s-soenderjyske

                                Comment

                                Working...
                                X