Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anders Møller Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    I forhold til det blødsøden eller?
    Jeps.
    Umiddelbart opfatter jeg ikke Guardiola som en specielt hardcore type, ej heller Wenger og Mourinho vel kun i forhold til pressen.
    Hjulmand, heller ikke.
    Jeg er faktisk helt sikker på at man kommer længere ved at udvise respekt for mennesker, ikke ved at være "et dumt svin".
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #62
      Jeg synes da også AMC har gjort det godt, spillet som en pro osv. Bortset fra de sidste to sæsoner, hvor niveauet har været svingende, har det været godt.

      Men jeg synes ikke, og samme problem havde chris, at vi har haft en anfører, som satte tydeligere aftryk ud af til. Jeg kan ikke huske en markant melding i pressen, et opråb til medspillere og eller folket, en gestus på stadion. Jeg kan heller I ikke huske, at han har ofret sig i en tackling eller scoret et mål efter hjørne ved hård fight, altså investeret dig selv og gjort noget i kampene udover at passe sit job. Husker ham mest for at brokke sig hele tiden til medspillerne.

      Men vi kommer det vel ikke nærmere, fremtiden må afgøre, hvor stor en plads han har i OB folkets hjerter.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Jeg synes da også AMC har gjort det godt, spillet som en pro osv. Bortset fra de sidste to sæsoner, hvor niveauet har været svingende, har det været godt.

        Men jeg synes ikke, og samme problem havde chris, at vi har haft en anfører, som satte tydeligere aftryk ud af til. Jeg kan ikke huske en markant melding i pressen, et opråb til medspillere og eller folket, en gestus på stadion. Jeg kan heller I ikke huske, at han har ofret sig i en tackling eller scoret et mål efter hjørne ved hård fight, altså investeret dig selv og gjort noget i kampene udover at passe sit job. Husker ham mest for at brokke sig hele tiden til medspillerne.

        Men vi kommer det vel ikke nærmere, fremtiden må afgøre, hvor stor en plads han har i OB folkets hjerter.
        jeg har mange gange forsvaret spillere der "får på nakken" herinde og jeg kommer sikkert til at gøre det igen. Jeg er enig i at AMCs niveau har været dalende i længere tid, og at hans tid bør være slut med denne sæson. Måske har du ret i at han ikke været den mest udfarende anfører der har været i klubben gennem tiderne. Han kan dog rose sig selv af at have været anfører i klub der har haft lang mere profilerede spillere på samme tid som AMC har været anfører ( DD-Thomas Helveg-Roy Caroll-Utaka m.fl.) Der skal, tror jeg, et par pænt store n..... til at få sådan en skønsom blanding til at fungere, og tilmed få medaljer ud af det også, det har AMC været stærkt medvirkende til med den position han har haft som trænerens forlængede arm på banen. Du skriver i et tidligere indlæg at han er en "grå mus" og det er han måske også for den alm. tilskuer og læser af div. aviser, hvor han måske ikke har været så "oplysende" som andre anførere i andre klubber måske er. Jeg opfatter ham som en "grå eminence" er fører en lidt tilbagetrukket tilværelse, samtidig med at han har haft styr på de ting, han forventes at have styr på i klub som OB, med andre ord så tror jeg han er en person med stærke meninger/holdninger der hviler i sig selv og ikke har behov for at gå i pressen med div. opråb til medspillerne.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeps.
          Umiddelbart opfatter jeg ikke Guardiola som en specielt hardcore type, ej heller Wenger og Mourinho vel kun i forhold til pressen.
          Hjulmand, heller ikke.
          Jeg er faktisk helt sikker på at man kommer længere ved at udvise respekt for mennesker, ikke ved at være "et dumt svin".
          Det er ikke så meget det at man skal være dumme svin i dansk fodbold. Mere professionalisme er det jeg leder efter. Jeg tror, med tryk på tror, at grunden til danske spillere ofte falder igennem i udlandet er at det til tider godt kan blive lidt la la herhjemme. Hammeren må gerne falde noget hurtigere når man ikke præstere, når man kommer for sent osv
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Det er ikke så meget det at man skal være dumme svin i dansk fodbold. Mere professionalisme er det jeg leder efter. Jeg tror, med tryk på tror, at grunden til danske spillere ofte falder igennem i udlandet er at det til tider godt kan blive lidt la la herhjemme. Hammeren må gerne falde noget hurtigere når man ikke præstere, når man kommer for sent osv
            I endnu højere grad tror jeg det er et spørgsmål om træningskultur.

            Tag en spiller som Ronaldo, der er ekstremt professionel, selvtræner hårdt, spiser efter det og får 10 timers søvn hver nat.

            Den disciplin er der mange der kunne lære af - prøv at tænke hvor langt de fleste suppe-spillere kunne nå hvis de ikke havde behov for at sejle omkring i nattelivet hele tiden.
            Tænker især på historier om Emil, Nkoum og tidligere AK47 samt fx Claudemir i FCK.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              I endnu højere grad tror jeg det er et spørgsmål om træningskultur.

              Tag en spiller som Ronaldo, der er ekstremt professionel, selvtræner hårdt, spiser efter det og får 10 timers søvn hver nat.

              Den disciplin er der mange der kunne lære af - prøv at tænke hvor langt de fleste suppe-spillere kunne nå hvis de ikke havde behov for at sejle omkring i nattelivet hele tiden.
              Tænker især på historier om Emil, Nkoum og tidligere AK47 samt fx Claudemir i FCK.
              Jeg er nu sikker på Ronaldo også har sine ture på natklubber... men jeg er også temmelig sikker på at de ture er lagt så det passer ind i programmet, og at han tager de nødvendige løbeture efterfølgende for at kompensere...

              Især selvtræneriet virker det til at meget få danske spillere bruger energi på... ,o(

              Comment


                #67
                AMC får ikk forlænget sin kontrakt med OB.. han er fortid i klubben...

                Hva mener folk om dette?

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Scholten Se indlæg
                  AMC får ikk forlænget sin kontrakt med OB.. han er fortid i klubben...

                  Hva mener folk om dette?
                  Fornuftigt han var over the Hill, så kan han tage hjem til næstved og slutte karrieren i 2. Division.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Scholten Se indlæg
                    AMC får ikk forlænget sin kontrakt med OB.. han er fortid i klubben...

                    Hva mener folk om dette?
                    forventet, har du det fra en i klubben :)
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Har det fra en der snakker med AMC privat :)

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Scholten Se indlæg
                        AMC får ikk forlænget sin kontrakt med OB.. han er fortid i klubben...

                        Hva mener folk om dette?
                        Det er fair nok
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Scholten Se indlæg
                          Har det fra en der snakker med AMC privat :)
                          Håber ikke jeg har så illoyale venner...

                          Nå, hvis det passer er det jo en fin beslutning. Hans niveau ville i hvert fald næppe blive bedre, og hans lønkroner kan bruges på at hente en fornuftig backup til KL og Høegh.

                          mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Scholten Se indlæg
                            Har det fra en der snakker med AMC privat :)
                            godt snuset 👍 det passer fint med en tidligere melding fra en herinde, om at AMC ikke snakkede med OB
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              http://www.fyens.dk/Sport/Efter-227-...rtikel/2510306

                              Fornuftigt af OB !

                              Tak for indsatsen AMC....

                              Comment


                                #75
                                Så har stiften historien

                                http://www.fyens.dk/Sport/Efter-227-...rtikel/2510306
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X