Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB 28.4.19
Collapse
X
-
Nogen der er lidt bedre på de sociale medier end mig?? Så synes jeg da man skal vise det klip fra kampen, hvor der er spillet ca. 25 min, hvor Greve laver frispark på Bjelland. Hvis man mundaflæser hvad Bjelland siger...... Så tror jeg de homofobi anklager mod fans også skal rettes med spillere...
Ordet svans er med, medmindre jeg mundaflæser helt forkert. I så fald undskylder jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægNogen der er lidt bedre på de sociale medier end mig?? Så synes jeg da man skal vise det klip fra kampen, hvor der er spillet ca. 25 min, hvor Greve laver frispark på Bjelland. Hvis man mundaflæser hvad Bjelland siger...... Så tror jeg de homofobi anklager mod fans også skal rettes med spillere...
Ordet svans er med, medmindre jeg mundaflæser helt forkert. I så fald undskylder jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvordan kan Doye få lov til at stå helt alene i feltet?.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Og tror det var allerede offside ved indledning af angribet da de spillede bolden til Skov."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment