Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 28.4.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Kun et spørgsmål om tid før det går galt. Totalt overmatchet spiller for spiller.
    Hold da op hvor er det ringet dækket

    Comment


      #17
      Tverskov koster ...

      Comment


        #18
        Arrghhhh for helvede ...

        Gad vide hvem Tverskov tror han dækker op ??
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Nogen der er lidt bedre på de sociale medier end mig?? Så synes jeg da man skal vise det klip fra kampen, hvor der er spillet ca. 25 min, hvor Greve laver frispark på Bjelland. Hvis man mundaflæser hvad Bjelland siger...... Så tror jeg de homofobi anklager mod fans også skal rettes med spillere...

          Ordet svans er med, medmindre jeg mundaflæser helt forkert. I så fald undskylder jeg.

          Comment


            #20
            Hvordan kan Doye få lov til at stå helt alene i feltet?..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              Godt 1-3 minutter før jeg skrev det.
              Ja, umiddelbart efter Greve laver frispark på Bjelland.

              Comment


                #22
                Flot at man kan efterlade Damen SÅ fri inde i feltet....

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Nogen der er lidt bedre på de sociale medier end mig?? Så synes jeg da man skal vise det klip fra kampen, hvor der er spillet ca. 25 min, hvor Greve laver frispark på Bjelland. Hvis man mundaflæser hvad Bjelland siger...... Så tror jeg de homofobi anklager mod fans også skal rettes med spillere...

                  Ordet svans er med, medmindre jeg mundaflæser helt forkert. I så fald undskylder jeg.
                  Helt sikkert. Bjelland og FCK skal ristes over den sagte ild, hvis det virkelig er tilfældet. Især nu det var FCK-fans der fik startet en shitstorm mod Dal Hende for noget han ikke havde sagt, og at de har spillet så pisse skinhellige i de seneste uger.

                  Comment


                    #24
                    Offside mål.. fedt

                    Comment


                      #25
                      Amatørnisser.

                      Comment


                        #26
                        Offside mål

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Hvordan kan Doye få lov til at stå helt alene i feltet?..
                          Tror Tverskov ville stille ham offside. Det var vel også offside.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Okay det gør det også noget nemmere når man må stå en meter offside

                            Comment


                              #29
                              Og tror det var allerede offside ved indledning af angribet da de spillede bolden til Skov.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Lamt at linievogteren ikke set den

                                Comment

                                Working...
                                X